Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Greit å pirke, men da må man ha noe å pirke på. Det er fullt tillatt å skrive navna. Og dessuten spar
jeg opp så mange skrivefeil jeg bare orker, all den tid jeg ikke er LSKs ansikt utad! :wink:
Var oppe på strømmen tribunen/vip lokalet nå, for å hente noe tifo stuff, og der dreiv Per Magne og mekka til noe "på lag mot mobbing" greier. Tipper det er til fotball skolen.
Greit å pirke, men da må man ha noe å pirke på. Det er fullt tillatt å skrive navna. Og dessuten spar
jeg opp så mange skrivefeil jeg bare orker, all den tid jeg ikke er LSKs ansikt utad! :wink:
Ja hehe bare erter litt, alt er vel tillatt i dag omtrent både skriftlig og ordbruk. Passer meg perfeft da jeg er av den som ikke fulgte best med i norsk timene.
Jeg er vel egentlig ingen ambassadør for Riksmål-Kanaris eller Snobbe-Kanaris. Jeg får heller si jeg er i klassen Rølpe-Kanaris .
åj,detta var jo litt av en diskusjon...
har vært på fotballskolen hele uka. den er drit bra!!!skikkelig bra fotballskole!!fikk til og med den nye drakta signert moro!!!all ære til per magne!!han er konge!
Kommentar