Hva driver Uwe med da.....

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    Hva driver Uwe med da.....



    Uwe keen on Blue link-up

    FORMER City idol Uwe Rosler is determined to use his newly-acquired position as a manager to forge closer links with the Blues.

    Rosler, who has fought off cancer in the last year, will take over the reins at Norwegian club Lillestrom in November and wants to talk to City boss Kevin Keegan about a tie up between the two clubs.

    "I am hoping that I might soon have some contact with City," he said. "I am thinking about perhaps players being loaned to each other's clubs and to give City the option of signing our players.

    "Maybe we could get some young talent from Manchester who needs experience and first team football. I will try and get in touch with City and Kevin Keegan to have a word with him and see if we can work something out."

    This will be 35-year-old Rosler's first step into full time coaching and he admits he is keen to break new ground.

    Dream

    "Basically it is a dream come true for me," he said. "I was one of five candidates on the list for the job and I had four meetings before I successfully convinced the club I was the man for the job. It's a big opportunity for me and I am really excited and looking forward to it."

    The German striker paid his first visit to Eastlands towards the end of last season and hopes to be back during the coming campaign.

    "I always loved Maine Road but when I saw the new ground and the facilities I knew it was necessary for City to move on and be able to compete with the best," he added. "I am really happy that the club stayed up."

    Rosler believes Keegan will turn things around this season and that the manager's name is still a big attraction for players across Europe.
    Hva er dette da.... ???


    .
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA
  • Christer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 388

    #2
    hmm veit ikke helt jeg... kan jo bli et godt samarbeid... blir dette en realitet så kanskje vi kan få city til en treningsmatch før sesongene 8)

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #3
      Re: Hva driver Uwe med da.....

      Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
      Hva er dette da.... ???
      For oversettelse fra engelsk til norsk, se lenkene på www.babelfish.org.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #4
        Re: Hva driver Uwe med da.....

        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
        Hva er dette da.... ???
        For oversettelse fra engelsk til norsk, se lenkene på www.babelfish.org.
        Da fikk jeg dette :

        Uwe som vÆrer ivrig på Blå ledd-opp

        TIDLIGERE byidol Uwe Rosler fastsetter bruke hans nytt-tillært posisjon da en sjef forfalske nærmere ledd med Blues.

        Rosler, som slåss av kreft i den sisteÅ r, overtar tøylene på Norsk klubb Lillestrom i November og snakker med bysjef Kevin Keegan om et bånd opp mellom de to klubbene.

        "Håper jeg at jeg snart har en kontakt med By," sagt han. "Tenker jeg på kanskje spillere værende lånt til hverandre klubber og gi By alternativet av å undertegne våre spillere.

        "Får kanskje vi et ungt talent fra Manchester som trenger erfarer og først lagfotball. Jeg prøver og får i berøring med By og Kevin Keegan ha et ord med ham og ser om vi arbeider noe ut."

        Dette er 35-år-gammel Roslers først trinn inn i full tidså trening og han innrømmer at han er ivrig bryte ny grunn.

        Drøm

        "Er i grunnen det en drøm kommer sann for meg," sagt han. "Var jeg en av fem kandidater på listen for jobben og jeg hatt fire møter før jeg vellykket overbevist at klubben jeg var mannen for jobben. Det er en stor anledning for meg og jeg hisser virkelig opp og se frem til det."

        Den Tyske striker betalet hans først visitt til Eastlands mot slutten av siste sesong og håp være tilbake i løpet av den kommende kampagnen.

        "Jeg elsket alltid Maine Vei men da jeg så den nye grunnen og de anleggene som jeg visste at det var nødvendig for By flytte på og konkurrerer med det beste," tilføyd han. "Er jeg virkelig glad at klubben blitt opp."

        Rosler tror at Keegan vender ting omkring denne sesongen og at sjefens navn er enda en stor tiltrekning for spillere over Europa.
        Ikke at det var det jeg mente da, kverulaten.....


        .
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4377

          #5
          "Håper jeg at jeg snart har en kontakt med By," sagt han

          ikke ola by håper jeg? :lol:
          ..................

          Kommentar

          • fugla_4_ever
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 467

            #6
            Dette høres jo veldig spennende ut, mildt sagt! Kan bety penger i kassa og talenter i fleng, ja takk, begge deler sier jeg!

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              #7
              er jo konge detta...
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • kanari76
                Medlem
                Møteplager
                • Jan 2004
                • 90

                #8
                detta er jo helt ypperlig, om vi kan få noen talenter over hit hadde det gitt oss en enorm fordel i kampen med osseborg.

                jeg ser for meg lillestrøms angrep i en 4-3-3:

                Fowler----Sundgot----Anelka

                8) 8) 8)
                I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                -Bill Hicks

                Kommentar

                • FilipOlander
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2004
                  • 218

                  #9
                  Hvorfor er Håkon Henriksen så negativ til dette og ikke minst til Uwe? Her har han et stort forklaringsproblem...
                  Filip!

                  \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                  Kommentar

                  • Kristian
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 690

                    #10
                    Hmm. Dette kan være positivt. Men LSK har jo ikke gryn til å hente MAN city spillere. Kanskje løne ? 8)

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      #11
                      skal vi lissom være farmer club for City? NEI TAKK.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • Håkon Henriksen
                        Administrator
                        • Nov 2003
                        • 6411

                        #12
                        Kjære FilipOlander, hvordan kan du trekke sluttningen om at jeg syns dette er negativt......

                        Jeg er jo som du sikkert vet Moderator i dette forumet, og derfor ønsker jeg jo å legge ut aktuelleting, og overskriften var en vri for å få folk til å lese tråden..

                        Når det gjelder selv innholdet så syns jeg dette er meget spennende, og jeg regner med at Uwe er en liten luring, så jeg tror dette vill gangne oss..

                        Tenk deg Uwe er HELT i City, tror du ikke ungetalenter vil ønske å spille for Uwe ??

                        Dette er FLOTT

                        .
                        Håkon Henriksen
                        -
                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                        -
                        ALT FOR FUGLA

                        Kommentar

                        • Flisby`n
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 312

                          #13
                          he-he-he....hyggelig at Uwe fremdeles brenner for gamleklubben og viser allerede iniativ til å gjøre lillestrøm bedre, men detta.....

                          sjelden jeg er negativ, men detta tror jeg faktisk ikke på....fordi:

                          1: Tidligere eksempler på dette med norske lag har ikke vært spesielt vellyket (Molde-Wimbledon). Noen bytter av spillere, men ingen av spillerene, eller lagene er særlig "suksessfulle" av den grunn.

                          2: Det virker rimelig unaturlig at spillere for city, liksom skal få matchtrening på lillestrøm. Sjelden variant, og lite troverdig.

                          3: Hvis lillestrømspillere skal selges til utlandet, skal de selges til gode klubber for en god pris. Ikke til middelmådige klubber som betaler lav markedspris. Med dette mener jeg Kippe, Polly, PSA, Baron, Koren og Søgård plutselig blir aktuelle for en annen klubb- og hvem vil komme i den situasjonen.

                          4: (den minst saklige) Skal vi være farmerklubb, får det væra for Norwich da de også er kanarifugler!

                          5: (den desidert minst saklige) Detta betyr faktisk at sjetten blir farmer, farmer klubben til city!
                          En kjeeempescoring av tommy!!

                          Kommentar

                          • FilipOlander
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2004
                            • 218

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                            Kjære FilipOlander, hvordan kan du trekke sluttningen om at jeg syns dette er negativt......

                            Jeg er jo som du sikkert vet Moderator i dette forumet, og derfor ønsker jeg jo å legge ut aktuelleting, og overskriften var en vri for å få folk til å lese tråden..
                            Kjære Håkon Henriksen. Takk for at du skrev, skrev....

                            Måten du la fram saken på viste at du var negativ. "Hva driver han med??". Akkurat som om Uwe Rösler ikke veit hva han gjør. Veldig negativ vinkling, som fort kan tolkes som din egen mening...

                            Skal man skape reaksjoner, må man ikke ta på seg kappen som argumentsjef for den ene siden, men å legge fram saken. For den skal helt enkelt selge seg selv.
                            Filip!

                            \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                            Kommentar

                            • Håkon Henriksen
                              Administrator
                              • Nov 2003
                              • 6411

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                              Skal man skape reaksjoner, må man ikke ta på seg kappen som argumentsjef for den ene siden, men å legge fram saken. For den skal helt enkelt selge seg selv.
                              Jeg ser den sånn i ettertid, , men back to Topic...

                              .
                              Håkon Henriksen
                              -
                              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                              -
                              ALT FOR FUGLA

                              Kommentar

                              • FilipOlander
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • May 2004
                                • 218

                                #16
                                Helt kult det, Håkon Henriksen.

                                Det er både positive og negative ting med dette. ManUre-fans vil helt sikkert være OVER SEG av glede.
                                Filip!

                                \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                                Kommentar

                                • Busk
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Jan 2004
                                  • 134

                                  #17
                                  Fugla.com har gjort en litt bedre oversettelse enn babelfish gjorde:

                                  www.koren-robert.com

                                  Kommentar

                                  • Trofast kanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 355

                                    #18
                                    Så hvis man ikke er bra nok får city sitt a-lag skal
                                    man liksom spille på LSK?
                                    Så dårlig er vi ikke vel???
                                    Eller er vi?

                                    Kommentar

                                    • LSK-supp.
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 1023

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Trofast kanari
                                      Så hvis man ikke er bra nok får city sitt a-lag skal
                                      man liksom spille på LSK?
                                      Så dårlig er vi ikke vel???
                                      Eller er vi?
                                      Nei.
                                      Manchester city burde heller være farmer-klubben til LSK.
                                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                      Kommentar

                                      • rEPPA
                                        *****istrator
                                        • Nov 2003
                                        • 3930

                                        #20
                                        Her er noen kommentarer fra kanarifugler og cityfans:
                                        www.kfl.no/debatt

                                        Kommentar

                                        Working...