Hva driver Uwe med da.....

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gj
    Seniormedlem
    • Nov 2003
    • 3360

    #41
    Opprinnelig skrevet av Kristian
    PSA scorte BAK midtbanen mot Molde, bedre eksempel.
    Veldig bra sagt! Hvem pokker er Beckham?

    Se målet igjen her (gratis)
    (Beckhams mål)

    Kommentar

    • kanari76
      Medlem
      Møteplager
      • Jan 2004
      • 90

      #42
      BAKKEN SKREV:
      Det bør vel ikke være en målsetning å selge unna spillere som gjør det bra fort som faen for enhver pris....kontunitet i stallen er en viktig faktor for å bygge opp et storlag etter min mening.
      det var ikke det jeg sa at vi skal selge unna spillerne til en hver pris! det jeg mente var at vi kan ikke vente oss 20-30 mill for våre spillere i utlandet, kanskje det er bare 3-4 lag som er bedre enn de beste i norge (jeg tviler sterkt!) men desverre er det nok bare rÆVbk som kan hamle opp med dem, og da skader det ikke å ta inn unge lovede spillere som kan havne i en av de 3-4 topp lagene
      I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
      -Bill Hicks

      Kommentar

      • Kimito
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 2601

        #43
        Bare 3-4 lag som er bedre...Gud bedre for et utsagn. RBK kan hamle opp med lagene 4, 5 og 6 på en god dag. Engelsk landslagsfotball har vært oppskrytt lenge (men begynner å bli ganske bra nå). Klubbfotballen er milevis foran den norske. Våkne! Vi bor i et pittebitteknøtteland langt borte fra det meste. MEN vi har en del ressurser, så vi hevder oss bedre enn andre så små.

        Tullebukk!
        Ferdigskåra

        Kommentar

        • kanari76
          Medlem
          Møteplager
          • Jan 2004
          • 90

          #44
          norske lag har slått et engelsk lag i europa cup'r 2 ganger i løpet av de siste 50!!!! åra, det sier vel litt om hvor mye bedre det engelske liga systemet er i forhold til det norske
          I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
          -Bill Hicks

          Kommentar

          • pondus73
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 612

            #45
            Det skjer mye i hovedstadslagene om dagen, tør vi håpe på at våre nye ledere også har noen sånne kaniner å dra ut av skjortekravene, eller hva det nå heter? :lol:

            Søpla henter Arason, og Lyn lukter på Jardel(ja, det er han ja!!!!)

            Hva kan vi forvente? Eller skal vi være fornøyd så langt?

            Kan Mestrene Rösler, Halle og Fjørtoft matche dette??

            Jeg gleder meg til fremtiden uansett jeg da

            morten
            ------eLSKe-------

            Kommentar

            • SuperErik
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 535

              #46
              Var det ikke noe rykter om en samarbeidsavtale med Manch City og LSK som skulle bli i orden i løpet av denne sesongen?
              Uwe har jo et stort nettverk av kontakter..og det er ikke akkurat å forakte.
              - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

              <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

              Kommentar

              • Anders_Bakken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 542

                #47
                Opprinnelig skrevet av Kimito
                Bare 3-4 lag som er bedre...Gud bedre for et utsagn. RBK kan hamle opp med lagene 4, 5 og 6 på en god dag. Engelsk landslagsfotball har vært oppskrytt lenge (men begynner å bli ganske bra nå). Klubbfotballen er milevis foran den norske. Våkne! Vi bor i et pittebitteknøtteland langt borte fra det meste. MEN vi har en del ressurser, så vi hevder oss bedre enn andre så små.

                Tullebukk!
                Hehehe...jeg har har aldri sagt at tippeligaen er på nivå m Premier League....det jeg skrev var at de 3-4 beste lagene er de som ligger flere hakk over oss. Mener du virkelig at nedrykkssumpa i premier league hadde rævkjørt de 2 - 3 beste laene i tippeligaen?

                Kommentar

                • inZane
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Feb 2004
                  • 77

                  #48
                  Virker som Rösler kommer hjem fra ferie for sent. Braaten har signert for RBK!

                  http://www.adressa.no/sport/article....ticleID=498975
                  Mvh Christian
                  inzane@bluezone.no

                  Forza Fugla!!

                  Kommentar

                  • inZane
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Feb 2004
                    • 77

                    #49
                    Ja ja ferdig med Braaten saken - ikke noe poeng å dvele ved ting. Er ikke sikker på at han hadde forsterket laget så veldig uansett. Fortsatt mest et "spennende talent".

                    Spent på hvem Uwe vil hente til LSK jeg. Tror nok han har noen i kikkerten! :wink:
                    Mvh Christian
                    inzane@bluezone.no

                    Forza Fugla!!

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #50
                      Hva skjer egentlig i denne saken? Ikke noe?

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #51
                        Uwe har ikke tatt over enda, og det kommer nok til å ta litt tid hvis det eventuelt blir noe av, men jeg har en følelse av at det bare ebber ut...
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

                          #52
                          Uwe, som tar over som trener 1. november, sier han jakter på to klassespillere - en spiss og en sentral midtbanemann.
                          Hva som er status med Heniz Müller og andre navn som har vært nevnt, berøres ikke i dagens artikkel i RB (23/10).

                          mvh
                          gamle-perta
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

                          Kommentar

                          • Kay
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 763

                            #53
                            Hva skal vi med enda en ny sentral midtbane? Kasey hatt jo fått signaler på at han blir satset mer på til neste år, samtidig kommer David tilbake, og går inn i "ungdomstroppen" til Uwe.

                            Hvis vi skal ha nok en klassespiller sentralt da betyr det vel enten av vi skal spille med 3 sentrale, eller at Koren og/eller Wehrman får mindre spilletid. Tviler på at rotasjon system er tingen i Norge.

                            Samtidig vil han fortsatt ha Winsnes......

                            Lurer veldig på hvilke planer Uwe har.... De få uttalelsene og signalene som er gitt med tankte på spillerkjøp/kontrakter gjør meg bare forvirret.

                            Kan jo også legge til at neste års stall skal ha 2 keepere ifølge artikkelen. Misund har vel nettopp fått ny kontrakt? Og fortsatt så vurderer de Heniz ?Det betyr vel at Baron kan begynne å se seg om etter ny arbeidsgiver?

                            Spekulasjoner..... spekulasjoner..... håper vi får svar på en del spørmål neste måned.

                            Kommentar

                            • Kølla Riisa
                              Seniormedlem
                              • Jun 2004
                              • 1021

                              #54
                              De har vel ikke tenkt å satse på baron da siden de henter en ny keeper.

                              Baron sier han har vært lojal mot LSK, men ifjor var han ute i avisen og sa han var lei av LSK og trengte nye utfordringer. Det var den perioden det gikk dårlig og den ble en stor artikkel om det i Aftenposten.
                              Når som det ser ut som han får konkurranse begynner han å sutre, igjen. Dette kjennetegner ikke en vinner.
                              Tror ikke Baron er med på det Lillestrøm laget som skal ta over norsk fotball igjen.

                              Og med hans innstillinger, holdninger og oppførsel så er det like greit.
                              Veldig god på sitt beste, men altfor ustabil.

                              Kommentar

                              Working...