Nei. Ingen sa noe. Men vil tippe det er pga RL....At de sponsorene som hang der hvor vi hang bannere, ikke sponser RL/Sponser IFK under RL kampa på en måte...
Bilder fra Ullevi
Collapse
X
-
G-G-G
A-A-A
I-I-I
S-S-S
GAIS
GAIS
GAIS
:lol:
Ikke noe problemer med reklameskilt da disse ikke er royal league sponsorer. Synd Åråsen har dårlig plass til bannere. Det ser utrolig pent ut med forseggjorte bannere foran supportera!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernBare for å ha klargjort dette for fremtiden. Inntil jeg kommer tilbake i matchvekt, forventer jeg at det ikke blir tatt noen bilder av meg i profil. Slanke-Bjørn, gå og legg deg!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrankenGlenn: tør jeg spørre hvilket objektiv du brukte til disse bildene? Finner ikke noe exif info i bildene, desverre.
Bruker to objektiver. Under kampen 70-300mm f/4.0-5.6.
Ellers bytter jeg for å utvide bredden littegranne. Dette er tatt med 50mm, mens her har jeg skiftet tilbake til 70-300.
Forøvrig er dette grunnen til at bilder tatt nære sesongstart og sesongslutt er dårligst (kornete, mørke). Zoom-objektivet mitt er dårlig på å fange opp lys, og dermed må jeg kompensere med høyere ISO (noen ganger helt opp i 1600).
Demo (ubehandlet øverst):
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BlakkOpprinnelig skrevet av FrankenFlotte bilder, alle tiders rett og slett. "stavern kanaris", "team scooter"; noen som kan forklare meg alt opplegget rundt de der navnene?Fra BaillsundKommentar
-
nei så gjør ikke du det,men det gjør jeg.Synd du ikke bestemmer.
Har hatt det banneret i noen år nå og ingen har nevnt noe om det før.
Har du ikke sett andre lag som har steds banner???
Vi i Lillestrøm har flere,andre lag har også,lag som AIK,i England har en hel del,Hammarby IFK Glenn ,denne listen er lang.
Men får det om du ikke får reisning så kommer jeg til og fortsette og ta dette banneret med.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BlakkMen får det om du ikke får reisning så kommer jeg til og fortsette og ta dette banneret med.
For all del, vi har tydeligvis ulike meninger om dette og det er såvidt jeg vet, tillatt. Regner med at du skjønner poenget mitt også. Fortsett med banneren du, gjør meg ingenting det. Og med det samme, et lett trykk på space (mellomrom) etter at du har skrevet, er en god plan.
Fortsett å ta med banneret ditt du!Fra BaillsundKommentar
-
hehe... er det mulig.... Utrolig hvor mye rart folk henger seg opp i... De aller fleste klubbene i Europa har supportere utenfor byen eller stedet de kommer fra. Det er ganske vanlig at fans utenfor området hvor klubben hører til har med seg stedsnavnbannere. Det har også eksistert blant Lillestrøms supportere siden 80-tallet.
Var det riktig skrevet? innhold med litt skrivefeil foretrekkes mer enn korrekte innlegg med innhold som en løk.
Forøvrig heter det bannerET , ikke bannerEN :wink:Kommentar
-
Selvsagt er det lov å spørre om alt mellom himmel og jord. Men måten du harselerte over "Blakk"`s skriving var på tryne. Dette er kfl forum, ikke norsk rettskrivningsforum! Vi har vel plass til alle selv om alle ikke skriver like bra som noen i ens egne øyne tror man gjør?
Og ja, det hadde sett bra ut om mange flere hadde tatt med seg bannere. Alle så vel hvor pent det var i Gøteborg og Parken? Sett heller pris på at noen få gidder å drasse med seg bannera på matchene fugla spiller!
IRRIDUCIBILI UFCKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrankenOg ja, også jeg har sett slike bannerE rundt om i Europa, for all del.
banner - banneret - banner - bannera el. bannerne
:wink:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av BlakkOpprinnelig skrevet av FrankenFlotte bilder, alle tiders rett og slett. "stavern kanaris", "team scooter"; noen som kan forklare meg alt opplegget rundt de der navnene?Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av fruaIRRIDUCIBILI UFCKommentar
Kommentar