Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er vanskelig å plukke ut favoritter. Fordi spillerene utgjør tilsammen et lag. Og et lag må klare seg med alle spillere på banen. Hver spiller har hver sin oppgave. Så derfror er alle spillerene mine favoritter. 8)
Frode Kippe og Espen Søgård. Alltid topp innsats og de elsker klubben.
Mifsud og Andersson virker som utrolig sympatiske og glade gutter, alltid med smilet på lur. Mifsud står jo til og med på TV og gliser, etter kamper der han har blitt fratatt mål og blitt fullstendig bortdømt med x antall feilaktige offsides av sidrompa norske dommere. Imponerende. Et forbilde for resten av fotball-Norge (ref. pottesure klysa Rekdal f.eks)
Det er sant!!Alle er like gode men etter å tenkt meg om litt må jeg nok ta med Sundgot å ja:P men egentlig så syntes jeg alle er like gode. Har vært på fotballkskolen denne uken. a-lags spillerene var kjempe greie og hyggelige!!anders var ganske morosom
Kommentar