Anders Rambekk, subsidiært Pål Strand er gullgutta mine.
Favorittspillere
Collapse
X
-
-
Spillere kommer og spillere går. Ikke mange spillere som virkelig er glad i klubben sin lenger. Bjarmann/Lund.Kommentar
-
-
Hele laget er min favoritt :wink:
Men hvis jeg skulle plukke ut en, er det Pål Steffen :!:Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Opprinnelig skrevet av kulfuglKasey Wehrmann er bra. han jobber og jobber, og er svært viktig for laget. håper han kommer i skikkelig form i år, slik at han får vist hva han virkelig duger til 8) nei, Kasey blir bra i år... *17* forever...Kommentar
-
Desmond er heller ikke helt ulik wrestleren Stone Cold Steve Austin
"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Powell er spiller'n
En av mine favoritter er Magnus Powell !
Han og Clayton Zane herja på topp og han scoret så jævlig mye en sesong at det er rått. 13 mål på 11 kamper tror jeg ??
Og han var så lojal mot LSK, og sånne typer er det ikke mange i Norge lenger !!
Men kan vel innrømme at han ikke kan matche de spissa vi har nå.... :roll:
Men fotball sitter mest i huet!! :!:Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RubinhoOpprinnelig skrevet av kulfuglKasey Wehrmann er bra. han jobber og jobber, og er svært viktig for laget. håper han kommer i skikkelig form i år, slik at han får vist hva han virkelig duger til 8) nei, Kasey blir bra i år... *17* forever...Forza fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Percy NilegårdDesmond er heller ikke helt ulik wrestleren Stone Cold Steve Austin
http://wrestle.ru/photo/steveaustin/images/02.jpgEr du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
FORZA FUGLAKommentar
Kommentar