Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er faktisk heldig, har egen park plass (er det du som kjører den grønne bilen med barnesete baki? )
Du er en smart fyr. Var det LSK-drakta i det venstre bakvinduet som røpa meg?
Mye VIF på Bøler. Faktisk skremmende mye, i og med at sønnen min er to år gammel og lettpåvirkelig. Heldigvis begynner han å klappe og hoppe når noen ringer meg. Ringetonen er et opptak av Forza Fugla som jeg tok på cupfinalen!
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Er det ikke bedre at du fortsetter å
ta opp kampen med dine egne
enn å leke provokatør overfor oss?
Ditt eget innlegg på Änglarnas Forum Supportersnack:
Inget drag på forumet:
"Sitter lite emellanåt på andra lags forum och har märkt
vilket jävla drag dom har jämte emot oss, jag öppna
en tråd på lilleströms forum bara 3 timmar efter
att jag öpnnat tråden var det cirka 15 svar och
ca 400 besökare.
Varför är änglarnas forum så jävla avslaget, inget drag
alls i mina ögon, finns det inget man kan göra för att få lite
fart på det? innan fler och fler lägger ner att hänga här".
________________ WWW.GFG.SAJT.ORG -
Er faktisk heldig, har egen park plass (er det du som kjører den grønne bilen med barnesete baki? )
Du er en smart fyr. Var det LSK-drakta i det venstre bakvinduet som røpa meg?
Mye VIF på Bøler. Faktisk skremmende mye, i og med at sønnen min er to år gammel og lettpåvirkelig. Heldigvis begynner han å klappe og hoppe når noen ringer meg. Ringetonen er et opptak av Forza Fugla som jeg tok på cupfinalen!
Hehe..bruttern har en tre år gammel sønn som går runt og synger (uten påvirkning fra oss) "ååå vi er lillestrøm,oh ah" har det på video!
Og ja..det var vimpal som røpa deg..står bak de grønne garasjene jeg veittu
Kommentar