Hur många tror ni att ni blir mot IFK på er hemmaplan?
IFK Göteborg
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Tenker du på fans eller total publik?
Rundt 1000 syngende hvis kampen går på vår hjemmebane Åråsen.
Hva synes du om Lillestrøms fans i går? positivt/negativt.
Hvor mange fans tror du dere kommer med til Norge?
Hvorfor så mange casuals utenfor stadion i går? Var det salg på den lokale SI sjappa? :wink:Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisTenker du på fans eller total publik?
Hvorfor så mange casuals utenfor stadion i går? Var det salg på den lokale SI sjappa? :wink:
Hvor mange fans tror du dere kommer med til Norge?hmmm....200-300 stKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gfg05Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisTenker du på fans eller total publik?
Hvorfor så mange casuals utenfor stadion i går? Var det salg på den lokale SI sjappa? :wink:
Hvor mange fans tror du dere kommer med til Norge?hmmm....200-300 st
Blir "kult" å få dere på besøk niende marsKommentar
-
Håper dere kommer med endel fans. Brøndby, København og Kalmar har kommet med ca 20 fans....Kommentar
-
Ja trodde änglarna fanns bara, bara i himmelen..............................
Det var i alle fall ikke mulig å høre de på Ullevi i går. Og det er klart at jeg som gladfull LSKsupporter er objektiv nok til å vite det------eLSKe-------Kommentar
-
Håpløs plassering av kfl og ænglarna forklarer det. De kunne ha vært 2000 syngende og vi hadde ikke hørt så mye mere. Hadde vi stått på motsatt langside hadde vi hørt dem bedre.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisHvorfor så mange casuals utenfor stadion i går? Var det salg på den lokale SI sjappa? :wink:
Før kampen traff vi på en svært hyggelig IFK-
supporter. Ikke bare viste han oss veien til
stadion, men ga oss også to fri-billetter til kampen.
I tillegg kom min datter gratis inn på kampen.
Hva skal jeg si?
Tack så mycket.Kommentar
-
Det finnes rass**** i Gøteborg også.
Bilen min ble herpa så vi måtte vente en time lenger i Gøtet enn planlagt, og var hjemme i halv seks tida... :wink:Kommentar
-
Englarne hadde litt trykk i midten av andre omgang, eller var det stilt.
Fugla lagde bråk gjennom hele kampen, meget bra!LSK Norges beste lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gfg05Hvor mange fans tror du dere kommer med til Norge?hmmm....200-300 st
Trur egentlig ikke vi var så overlegne som det hørtes ut for oss. Husk at vi sto på samme tribunedel og sang mot andre siden av banen.
Så jo flere ganger at det sto 4-500 stykker der borte å hoppet og laget liv. Så det er nok fordi vi hadde en drittplass på stadion at vi ikke hørte no.
Men best på tribunen, det var vi :wink:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr.LeeTrur egentlig ikke vi var så overlegne som det hørtes ut for oss. Husk at vi sto på samme tribunedel og sang mot andre siden av banen.
Så jo flere ganger at det sto 4-500 stykker der borte å hoppet og laget liv. Så det er nok fordi vi hadde en drittplass på stadion at vi ikke hørte no.
Men best på tribunen, det var vi :wink:
Det jeg reagerte mest på var en skummel akustikk med tanke på trommene. Änglarna brukte jo også tromme. Lenge var jeg i tvil, men jeg tror nok det var KFLs tromme som ga et ekkelt ekko for de på den andre langsiden (bak benkene).
I andre omgang stod jeg med KFL. Diskusjonen rundt forsinkelse av tromma i forbindelse med cupfinalen har nok noe for seg :wink:
Ellers kan jeg legge til at Royal League har mye rart for seg. Det kom en vakt og jagde bl.a. JPW bort fra innsiden av reklameplakaten da de skulle varme opp. Og på de løpebanene bak reklameplakatene var det glatt som pokker.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr.LeeOpprinnelig skrevet av gfg05Hvor mange fans tror du dere kommer med til Norge?hmmm....200-300 st
Trur egentlig ikke vi var så overlegne som det hørtes ut for oss. Husk at vi sto på samme tribunedel og sang mot andre siden av banen.
Men best på tribunen, det var vi :wink:
Dom brukar inte vara så snabba med att uppdatera sånt, dom 15 som står bokade, bara dom bokade på vägen hemfrån ålborg matchen. Jag kan lova att antalet har stigit till över 50-70 nu iallafall. Jag ska själv boka nu i veckan!Kommentar
-
-
-
KROSSA IFK :lol: ser det er påmeldt 22 stk til Lillestrøm turen. Hmmm... setter dere ny rekord i antall bortefans på Åråsen i Royal league mon tro? :wink:Kommentar
Kommentar