Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
til hvilken adresse(e-mail eller vanlig post)sender man inn bidrag til blekka? jeg har skrevet en stil om lsk-vif 22.05.05 som jeg fikk 6 på så tenkte den kunne være intresant.
Er det ikke en liten faktafeil i det nyeste Humbug & Kanari side 11, faktapunkt 9 hvor det står "...dersom ikke det blir handlet inn en svenske etter salget av Christoffer Andersson, vil det kun være andre gang på 19 år at Sportsklubben ikke har en svenske i stallen. Forrige sesong det skjedde var i 1999"? Vi har vel Andreas Haddad fortsatt, selv om han foreløpig bare går på ettårskontrakt...?
Huff, nå virka jeg negativ... Bladet er jo ellers helt fantastisk
Ulf hadde et lite spark til den nye fotballsupporteren (undergrupperinger). Kanskje han begynner å bli litt gammel...?
Gammel? Hallo!
At jeg makter å se de nye motetrendene fra en moden, kritisk synsvinkel, betyr ikke at jeg er et senilt fossil eller at jeg ikke kan ...
Hmmm... Jeg glemte hva jeg skulle si.
Gammel? Hallo!
At jeg makter å se de nye motetrendene fra en moden, kritisk synsvinkel, betyr ikke at jeg er et senilt fossil eller at jeg ikke kan ...
Hmmm... Jeg glemte hva jeg skulle si.
Takk, nå kom jeg på det igjen:
Det er ikke sånn at jeg ikke kan være med i en gruppering.
Vi snakket akkurat om det i København, at vi skulle danne Senil-Kanaris,
det vil bli en Infras-gruppering med hovedvekt på ro, stillhet og ettertanke.
Det eneste vi mangler er noen til å løfte oss opp og ned på Elsket, forhatte.
Kommentar