RB: Fikk se Haddad skåre
Collapse
X
-
Re: RB: Fikk se Haddad skåre
Opprinnelig skrevet av andeehttp://www.rb.no/lokal_sport/article1971886.ece
LILLESTRØM:
(LSK – Sandefjord 2-1). I hele fjor høst skrek LSK-supporterne at de ville se Andreas Haddad score. Lørdag fikk de se det – mot Sandefjord på kunstgresset.
SCORET: Andreas Haddad.
Av: Per Kristian Torvik
– Det viktigste at jeg fikk spille 90 minutter igjen etter skade. Det har vært tungt å stå på sidelinjen i hele vinter, sa Andreas.
– Men det er også bra for en spiss å score?
– Veldig bra for meg å se at jeg ikke har glemt det. Men jeg må innrømme at en hel kamp etter problemene jeg har hatt var tungt. Nå håper jeg at jeg slipper mer skader, slik at jeg kan forberede meg for fullt til sesongen.
En annen som var glad for å spille en hel kamp igjen var Johan Petter Winsnes. Han er helt restituert etter sin utskraping på akilles.
– Jeg har kunnet trene noen uker nå. Men det er noe helt annet å spille kamp. At jeg ikke kjente noe til skaden var bra.
Sammen med Eirik Bertheussen tettet han igjen LSK-forsvaret og holdt Sandefjord unna.
LSK spilte uten en eneste spiller som er en klar kandidat til førsteelleveren mot Rosenborg i serieåpningen. Likevel holdt det til seier mot nykommer i eliteserien, som riktignok også hadde en del reserver. Men at de skal slite for å overleve, kan det neppe herske tvil om.
LSK tok ledelsen var Christian Hansen som dukket opp ved bakre stolpe, mens gjestene utlignet like etter ved nigerianeren Ockei.
Seiersmålet var en god enkeltprestasjon av Haddad, som skjøt fra skrått hold i motsatt hjørne.RoyVaadal. -
Re: RB: Fikk se Haddad skåre
Opprinnelig skrevet av RBmot nykommer i eliteserien, som riktignok også hadde en del reserver.RoyVaadal.Kommentar
Kommentar