Opprinnelig skrevet av Lars_K!
Info om billettsalg+annet 4 mars på shopen
Collapse
X
-
Bare ikke dra a med oppi fansen så hehe nei uff veit åssen det er.. Har en gal rosenborg- supporter av en stefar hjemme her jeg så. Ikke er'n trønder engang! Haha.. Nei... Noen som veit om det blir no pakke på de nye draktene og sånn ca pris evt?! Må jo ha begge med en gang...Yaaa Maaan ;)
Fugla på topp!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av Lars_K!Så hvis jenta mi heier på rbk så er det bare å glemme å ta med henne? Når vi endelig har anledning til å dra på en kamp sammen er det bare å glemme...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Lars_K!Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av Lars_K!Så hvis jenta mi heier på rbk så er det bare å glemme å ta med henne? Når vi endelig har anledning til å dra på en kamp sammen er det bare å glemme...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Er både jakker og sko og skjerf og luer vettu :wink: hehe.. Så bare å kle a opp. Søren å fete de nye genserne/jakkene er. Spesielt den helt gule, med LSK på brystet. Skjønner at det blir dyrt for meg på kommende lørdag :s Menmen. Går jo til en god sakYaaa Maaan ;)
Fugla på topp!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Lars_K!Så hvis jenta mi heier på rbk så er det bare å glemme å ta med henne? Når vi endelig har anledning til å dra på en kamp sammen er det bare å glemme...I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
håper det ikke er altfor mange sponsorfolk som skal på lsk-rbk.. stod sammen med kanskje 30stk på cupfinalen som hadde fått gratisbilletter fra et firma, ingen av dem lagde en lyd :roll:Kommentar
-
Hvor lenge er det åpent? Hvis jeg kommer kl. 12.00-13.00 tror dere det er mulig å få seg billetter og drakter da? :?A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91Hvor lenge er det åpent? Hvis jeg kommer kl. 12.00-13.00 tror dere det er mulig å få seg billetter og drakter da? :?Kommentar
-
Flott . Håper det er bestilt mange drakter! Typisk om shop'n har bestilt for få egentlig...A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
650
snakka med Misund forrige uke og han sa den ville bli solgt til 650kr på Sportshuset. Det er billig!!Den drakta er drit god å ha på!!-lillllleeeeeestrøøøøm-Kommentar
-
Re: 650
Opprinnelig skrevet av gul(l)ungesnakka med Misund forrige uke og han sa den ville bli solgt til 650kr på Sportshuset. Det er billig!!Den drakta er drit god å ha på!!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Re: 650
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av gul(l)ungesnakka med Misund forrige uke og han sa den ville bli solgt til 650kr på Sportshuset. Det er billig!!Den drakta er drit god å ha på!!Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
FORZA FUGLAKommentar
-
Re: 4 mars
Opprinnelig skrevet av F.sMen blir absolutt ALLE Diadora varer lagt ut for salg 4. Mars?
mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
ja nå får jeg vel ta en tur til lsk'shopen da :PEr du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
FORZA FUGLAKommentar
Kommentar