Alle mann til sportshuset til lørdag sier jeg bare! Kommer til å bli sykt kult der!
Info om billettsalg+annet 4 mars på shopen
Collapse
X
-
Hvor mye tjener LSK per drakt? Trur den kjære sportsklubben vår tjente jævlig mye penger i dag.
Drakta ser forøvrig overaskende lite jævlig ut på meg, med tanke på at den er tettsittende. Fint at man kompanserer med å selge den i xxl 8)Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Jeg kjøpte bortedrakta.
Ville nok valgt å ha gulfarge i stedet for neongrønt. Men forklaringa er visstnok at NFF har regler mot at bortedrakta ikke skal være for lik hjemmedrakta. Og med gult nedover hele den ene sida, så var det visst over grensa.RoyVaadal.Kommentar
-
Mye mulig det hadde gått mer av bortedrakta om den var gul slik vi først så den?
Men vi vil jo ha de samme draktene som spillerne..
Kjøpte hjemmedrakta.
Men skal nok klare å somle meg tilbake til shopen for å plukke opp bortedrakta ogKommentar
-
Absolutt deilig drakt!A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av GulingEr det tillatt for ikke-KFL-medlemmer å stå på KFL-tribunen på denne kampen?
Skulle gjerne tatt med en, men hun er ikke medlem.
Det jeg slet med var å kjøpe bilett til kfl MED medlemskap. Dem solgte vist ikke biletter med kfl medlemskap i alle kassene. Men det ordna sæKommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYOpprinnelig skrevet av RubinhoOpprinnelig skrevet av JhnYnår du nevner det, jeg har enda ikke fått kanari-fansen sitt kort :\
PetterKommentar
-
jeg fikk mitt medlems kort for mange uker siden.betalte før
cupfinalen:wink:Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
FORZA FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalJeg kjøpte bortedrakta.
Ville nok valgt å ha gulfarge i stedet for neongrønt. Men forklaringa er visstnok at NFF har regler mot at bortedrakta ikke skal være for lik hjemmedrakta. Og med gult nedover hele den ene sida, så var det visst over grensa.
grumble....Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLJeg kjøper den forklaringen, men faen, det er jo ingen regler for OSS da. Kunne jo lagd drakter med gult til oss supporterene!!
grumble....
-okb!Kommentar
Kommentar