Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Helt enig med okb. Hvorfor i all verden ønsker noen å gå rundt med en uoffisiell drakt?
Nå er den jo ikke identisk med spillerdrakta pga. f.eks. Nordea i svart. Det er en klar fordel synes jeg. Men å endre den delen som er uten reklame, bør vi i hvert fall ikke gjøre. Her bør alt være likt som på spillerdrakta. Det er hele vitsen. Da må det være neongrønn.
De draktene som blei solgt nå hadde bare lange armer. Skal spillerne også ha det hele sesongen? Kommer det korte armer på LSK-shop seinere?
nei? hvem skulle gjort det? finnes da ikke regler for hva supporterene går kledd i?
Nei, det finnes selvsagt ikke regler for det. Poenget mitt er at mange ønsker å ha like drakter som laget, og ikke bare en drakt som ligner. Hadde man gjort grønnfargen gul, ville ikke det samsvart med det som laget spiller med på matta.
Helt enig med okb. Hvorfor i all verden ønsker noen å gå rundt med en uoffisiell drakt?
Nå er den jo ikke identisk med spillerdrakta pga. f.eks. Nordea i svart. Det er en klar fordel synes jeg. Men å endre den delen som er uten reklame, bør vi i hvert fall ikke gjøre. Her bør alt være likt som på spillerdrakta. Det er hele vitsen. Da må det være neongrønn.
De draktene som blei solgt nå hadde bare lange armer. Skal spillerne også ha det hele sesongen? Kommer det korte armer på LSK-shop seinere?
Spillerne må klippe og sy armene sine selv om jeg ikke tar helt feil...
Så kommer nok ingen kortarmede på shopen heller
Hmmm... det var selve draktene, og ikke reklamen, jeg refererte til.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Jeg kjøper ikke forklaringen til NFF i det hele tatt. Mener de at det er så mye gult på den at det ville vært forstyrrende?? Latterlig...
Da blir det hjemmedrakta på meg.
Er de utsolgt nå? De kommer vel inn igjen før seriestart regner jeg med.
Nytt skjerf må jeg ha også, for jeg ga bort skjerfet mitt i Køben :lol:
Roy, jeg tror vi er omtrent like store. Passet drakten din bra? Hva slags størrelse var dette?
Da blir det hjemmedrakta på meg.
Er de utsolgt nå? De kommer vel inn igjen før seriestart regner jeg med.
Nytt skjerf må jeg ha også, for jeg ga bort skjerfet mitt i Køben
I følge ekspeditøren jeg handlet med i går, kjøpte jeg den siste hjemmedrakta i XXL.
XL var allerede utsolgt.
Nye skjerf var ikke kommet inn. Du kan velge mellom det stripete retro-skjerfet eller cupfinaleskjerfet i silke.
Det skal komme tre nye skjerf-modeller, men de var ikke levert ennå.
Toppers! Det er nemlig det stripete retroskjerfet jeg ga bort, og det vil jeg ha på nytt. Fineste skjerfet vi har hatt i mine øyne.
Er de veldig små de draktene eller?? Jeg bruker vanligvis L i gensere
Roy, jeg tror vi er omtrent like store. Passet drakten din bra? Hva slags størrelse var dette?
Jeg prøvde et par størrelser i butikken og endte opp med medium. Hvis du er i nærheten av min størrelse så skulle det da passe med medium eller large. Den er litt tettsittende, men det skal vel helst denne modellen være.
Ellers er jeg veldig fornøyd med påsydd LSK-logo i stedet for noe som bare er integrert i stoffet. Det er også positivt at reklamen er i samme farger som drakta. Helst skulle jeg hatt helt reklamefri-drakt og med litt mer diskré Diadora-skrift. I går så jeg faktisk en som hadde en Diadora-trøye som var veldig lik det som ville vært den idéelle bortedrakta. Den var svart og hadde gul-farger på sidene i samme gul-farge som vi først så på Åråsen (de to jentemodellene), og den hadde Diadora med mindre skrift og skjøvet noe mer ut til siden.
Det må da være noen som veit omtrent hvor mye av draktpengene på 650 kr som går til LSK? Er det så lite at det er flaut å si det? Normal utsalgspris for en sånn trøye burde vel vært rundt 300 kr.
Det må da være noen som veit omtrent hvor mye av draktpengene på 650 kr som går til LSK? Er det så lite at det er flaut å si det? Normal utsalgspris for en sånn trøye burde vel vært rundt 300 kr.
Jeg aner ikke hva LSK sitter igjen med, men vil tippe det ligger på kr 100-150 per drakt. Det er synd at ikke LSK har sin egen supporterbutikk, som f.eks. den FCK har i Parken. Da ville man sittet igjen med en større del av overskuddet selv. Men samtidig ville man tatt større risiko.
Toppers! Det er nemlig det stripete retroskjerfet jeg ga bort, og det vil jeg ha på nytt. Fineste skjerfet vi har hatt i mine øyne.
Er de veldig små de draktene eller?? Jeg bruker vanligvis L i gensere
Helt enig med deg i at retroskjerfene er flotte. Jeg vil faktisk gå så langt som å hevde at det er den flotteste supporterartikkelen vi har hatt noensinne.
Når det gjelder draktene er frykten for at de skal bli trange VELDIG overdrevet. jeg bruker normalt hovedsaklig L og noe M til vanlig. Den nye drakta kjøpte jeg i L og da var den nesten romslig over bilringen. Det var faktisk armlengden som var problemet, ikke torsoen. Så ingen grunn til frykt.
Stian
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller
Jeg kjøpte drakta på Tisdag jeg og så kjøpte jeg den kule lsk hette gensern som kosta 699. DYRT. også kjøpte noe anent.
det ble en dyr tur. :wink: men det var litt dumt at det bare var
lange armer på drakta, men elers var den drit deilig og kul :P
Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
Kommentar