Info om billettsalg+annet 4 mars på shopen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #81
    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
    Helt enig med okb. Hvorfor i all verden ønsker noen å gå rundt med en uoffisiell drakt?
    Nå er den jo ikke identisk med spillerdrakta pga. f.eks. Nordea i svart. Det er en klar fordel synes jeg. Men å endre den delen som er uten reklame, bør vi i hvert fall ikke gjøre. Her bør alt være likt som på spillerdrakta. Det er hele vitsen. Da må det være neongrønn.

    De draktene som blei solgt nå hadde bare lange armer. Skal spillerne også ha det hele sesongen? Kommer det korte armer på LSK-shop seinere?
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #82
      Opprinnelig skrevet av okb
      Opprinnelig skrevet av iL
      nei? hvem skulle gjort det? finnes da ikke regler for hva supporterene går kledd i?
      Nei, det finnes selvsagt ikke regler for det. Poenget mitt er at mange ønsker å ha like drakter som laget, og ikke bare en drakt som ligner. Hadde man gjort grønnfargen gul, ville ikke det samsvart med det som laget spiller med på matta.

      .. enkelt og greit.

      -okb!
      dette er allerede blitt svart på.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • ChriZza
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 4265

        #83
        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
        Opprinnelig skrevet av Fridtjof
        Helt enig med okb. Hvorfor i all verden ønsker noen å gå rundt med en uoffisiell drakt?
        Nå er den jo ikke identisk med spillerdrakta pga. f.eks. Nordea i svart. Det er en klar fordel synes jeg. Men å endre den delen som er uten reklame, bør vi i hvert fall ikke gjøre. Her bør alt være likt som på spillerdrakta. Det er hele vitsen. Da må det være neongrønn.

        De draktene som blei solgt nå hadde bare lange armer. Skal spillerne også ha det hele sesongen? Kommer det korte armer på LSK-shop seinere?
        Spillerne må klippe og sy armene sine selv om jeg ikke tar helt feil...
        Så kommer nok ingen kortarmede på shopen heller

        Kommentar

        • okb
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2377

          #84
          Opprinnelig skrevet av iL
          dette er allerede blitt svart på.
          huh?

          -okb!
          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            #85
            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
            Opprinnelig skrevet av Fridtjof
            Helt enig med okb. Hvorfor i all verden ønsker noen å gå rundt med en uoffisiell drakt?
            Nå er den jo ikke identisk med spillerdrakta pga. f.eks. Nordea i svart. Det er en klar fordel synes jeg. Men å endre den delen som er uten reklame, bør vi i hvert fall ikke gjøre. Her bør alt være likt som på spillerdrakta. Det er hele vitsen. Da må det være neongrønn.

            De draktene som blei solgt nå hadde bare lange armer. Skal spillerne også ha det hele sesongen? Kommer det korte armer på LSK-shop seinere?
            Hmmm... det var selve draktene, og ikke reklamen, jeg refererte til.
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • A.Bilet
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2005
              • 808

              #86
              Jeg hadde aldri kjøpt drakta med blå nordea-logo på :? . Da hadde jeg heller tatt den blank. Syns LSK aldri skulle hatt noe blått på drakta si.
              A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

              Twitter-bruker

              Kommentar

              • F.s
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jan 2006
                • 128

                #87
                Opprinnelig skrevet av Lars
                Noen som vet hvor mange billetter som er solgt til RBK-kampen?
                Man solgte opp i mot 2500 billetter på det lukka salget til KFL og LSK-medlemmer.

                Står på hovedsiden til KFL :wink:

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #88
                  Mitt inlegg ble skrevet lenge før informasjonen ble lagt ut.

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    #89
                    Jeg kjøper ikke forklaringen til NFF i det hele tatt. Mener de at det er så mye gult på den at det ville vært forstyrrende?? Latterlig...
                    Da blir det hjemmedrakta på meg.
                    Er de utsolgt nå? De kommer vel inn igjen før seriestart regner jeg med.
                    Nytt skjerf må jeg ha også, for jeg ga bort skjerfet mitt i Køben :lol:

                    Roy, jeg tror vi er omtrent like store. Passet drakten din bra? Hva slags størrelse var dette?

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #90
                      Når åpner billettsalget for KFL tribunen til kampen mot Ræv for oss duster som ikke har sesongkort?

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av veiron
                        Når åpner billettsalget for KFL tribunen til kampen mot Ræv for oss duster som ikke har sesongkort?
                        Det har åpnet. Du får kjøpt billetter på Sportshuset.

                        Kommentar

                        • ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2505

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av veiron
                          Da blir det hjemmedrakta på meg.
                          Er de utsolgt nå? De kommer vel inn igjen før seriestart regner jeg med.
                          Nytt skjerf må jeg ha også, for jeg ga bort skjerfet mitt i Køben
                          I følge ekspeditøren jeg handlet med i går, kjøpte jeg den siste hjemmedrakta i XXL.
                          XL var allerede utsolgt.
                          Nye skjerf var ikke kommet inn. Du kan velge mellom det stripete retro-skjerfet eller cupfinaleskjerfet i silke.
                          Det skal komme tre nye skjerf-modeller, men de var ikke levert ennå.

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            #93
                            Toppers! Det er nemlig det stripete retroskjerfet jeg ga bort, og det vil jeg ha på nytt. Fineste skjerfet vi har hatt i mine øyne.
                            Er de veldig små de draktene eller?? Jeg bruker vanligvis L i gensere

                            Kommentar

                            • RoyVaadal
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 4055

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av veiron
                              Roy, jeg tror vi er omtrent like store. Passet drakten din bra? Hva slags størrelse var dette?
                              Jeg prøvde et par størrelser i butikken og endte opp med medium. Hvis du er i nærheten av min størrelse så skulle det da passe med medium eller large. Den er litt tettsittende, men det skal vel helst denne modellen være.

                              Ellers er jeg veldig fornøyd med påsydd LSK-logo i stedet for noe som bare er integrert i stoffet. Det er også positivt at reklamen er i samme farger som drakta. Helst skulle jeg hatt helt reklamefri-drakt og med litt mer diskré Diadora-skrift. I går så jeg faktisk en som hadde en Diadora-trøye som var veldig lik det som ville vært den idéelle bortedrakta. Den var svart og hadde gul-farger på sidene i samme gul-farge som vi først så på Åråsen (de to jentemodellene), og den hadde Diadora med mindre skrift og skjøvet noe mer ut til siden.

                              Det må da være noen som veit omtrent hvor mye av draktpengene på 650 kr som går til LSK? Er det så lite at det er flaut å si det? Normal utsalgspris for en sånn trøye burde vel vært rundt 300 kr.
                              RoyVaadal.

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                Det må da være noen som veit omtrent hvor mye av draktpengene på 650 kr som går til LSK? Er det så lite at det er flaut å si det? Normal utsalgspris for en sånn trøye burde vel vært rundt 300 kr.
                                Jeg aner ikke hva LSK sitter igjen med, men vil tippe det ligger på kr 100-150 per drakt. Det er synd at ikke LSK har sin egen supporterbutikk, som f.eks. den FCK har i Parken. Da ville man sittet igjen med en større del av overskuddet selv. Men samtidig ville man tatt større risiko.

                                Kommentar

                                • Fjeller'n
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 905

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av veiron
                                  Toppers! Det er nemlig det stripete retroskjerfet jeg ga bort, og det vil jeg ha på nytt. Fineste skjerfet vi har hatt i mine øyne.
                                  Er de veldig små de draktene eller?? Jeg bruker vanligvis L i gensere
                                  Helt enig med deg i at retroskjerfene er flotte. Jeg vil faktisk gå så langt som å hevde at det er den flotteste supporterartikkelen vi har hatt noensinne.
                                  Når det gjelder draktene er frykten for at de skal bli trange VELDIG overdrevet. jeg bruker normalt hovedsaklig L og noe M til vanlig. Den nye drakta kjøpte jeg i L og da var den nesten romslig over bilringen. Det var faktisk armlengden som var problemet, ikke torsoen. Så ingen grunn til frykt.


                                  Stian
                                  "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                  Kommentar

                                  • Fugla- patriot83
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2005
                                    • 1241

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av veiron
                                    Toppers! Det er nemlig det stripete retroskjerfet jeg ga bort, og det vil jeg ha på nytt. Fineste skjerfet vi har hatt i mine øyne.
                                    Åååå.. Er sååååååå enig i dette! Det skjerfet oser av patriotisme med rene gule og svarte farger. Elsker det!
                                    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                    Kommentar

                                    • sniper
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 5254

                                      #98
                                      Retro-skjerfet er det vakreste som finnes. Det eneste som erstatte det er et seriemester-skjerf! Men da følger det vel med et flagg også;o)

                                      Kommentar

                                      • Fugla- patriot83
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2005
                                        • 1241

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av petter
                                        Retro-skjerfet er det vakreste som finnes. Det eneste som erstatte det er et seriemester-skjerf! Men da følger det vel med et flagg også;o)
                                        Nok en gang.. Er så enig så enig! Elsker det retro- skjerfet!!
                                        -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                        Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                        En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                        Kommentar

                                        • lillestrøm-gutt 2
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Feb 2006
                                          • 193

                                          Jeg kjøpte drakta på Tisdag jeg og så kjøpte jeg den kule lsk hette gensern som kosta 699. DYRT. også kjøpte noe anent.
                                          det ble en dyr tur. :wink: men det var litt dumt at det bare var
                                          lange armer på drakta, men elers var den drit deilig og kul :P
                                          Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
                                          er du bli er du gla holder du med FUGLA

                                          FORZA FUGLA

                                          Kommentar

                                          Working...