Stoffe solgt!
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Men det er jo bedre å få 3 mill for han istedtefor at han går gratis til en annen klubb. Alle spillere er erstattelige, men det blir vanskelig å estatte Andersson.
Uansett, lykke til videre ETTER at du har herja for fugla fram til 1 juliKommentar
-
jævla søppel.... kall meg dum men jeg tror at et seriegull er verdt mer 3 mill...
forbanna amatørerKommentar
-
Dette er for jævlig. Ikke nok med at vi har en av tippeligaens dårligste
venstrebacker, nå får vi det også på høyre-backen om det ikke hentes inn forsterkning.
Tror vi kan glemme seriegull om det ikke lykkes i å hente forsterkning. Et bra fotball-lag består ikke bare av midtbane og angrep.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Det er ikke noen grunn til å se helt mørkt på det.
3 millioners-salg. Stoffe skal sikkert ha 10% selv, men han kom vel som Bosman og da sitter vi igjen med ca. 2,7 mill netto.
I tillegg kan vi bruke opptil 1 mill.+ på en ny spiller (Stoffes lønn).
Det bør være mulig å få tak i en solid h.back for over 2 mill. i innkjøp og 1 mill. i lønn. Hvis han da i tillegg skriver en 5-årskontrakt...RoyVaadal.Kommentar
-
Tar ikke dette så tungt, jeg. 3 mill for en spiller med et halv år igjen av kontrakten er en veldig bra pris. Jeg tror ikke vi har solgt gullet, det er mer en nok tid til å hente en grei erstatter. Per dags dato er ikke LSK gode nok for gull, men det er masser av tid til å hente en ny spiller... Er fortsatt optimist, selvom dette var en kjip nyhet...Kommentar
-
Jeg holdt på å dette i bakken når jeg leste dette på TV2 tekst tv i sta. Fy faen så jævlig latterlig!! Takk skal dere ha "kjære" ledelse.
3 mill?? Dem la seg på baken for Hannover, er det mulig? Jeg satt og lo av det latterlige kravet til disse lederhosen-gutta, og så slipper de han for mindre??
Hadde vel vært bedre å ha Andersson ut sesongen vel? Si meg hvem i all verden som kan erstatte han nå?
Sug meg hardt og lenge! Dette ødela søndagen heltKommentar
-
Opprinnelig skrevet av veiron3 mill?? Dem la seg på baken for Hannover, er det mulig? Jeg satt og lo av det latterlige kravet til disse lederhosen-gutta, og så slipper de han for mindre??Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalDet bør være mulig å få tak i en solid h.back for over 2 mill. i innkjøp og 1 mill. i lønn. Hvis han da i tillegg skriver en 5-årskontrakt...Kommentar
-
Ikke vits i å henge med huet..Ikke missforstå. det er FRYKTELIGH synd at Stoffr drar ..men hvis vi mener at seriegullet mistes fordi vi selger Stoffe- ja da sier vi vel egentlig at vi ikke har tiltro til at resten av gutta vil klare det?!
Fjøra sørger nok for en god erstatter og dessuten bør vi vel se det positive:
- Han ble IKKE solgt til en norsk klubb
- Vi fikk ca 3mill kontra INGENTING
- Han kan spille frem til Vm hvilket gjør at vi har tid til å finne en erstatterKommentar
-
Helt sinnsykt ræva! Nå ryker vi på en kjempesmell, våre mest profilerte spillere forlater klubben nå en etter en. Det er et kjempestort press på laget med gullstempel og bærebjelkene forlater skuta på vei ned.
Satan i svart helvete!Kommentar
Kommentar