Ja da er det endelig avklart at 5 runde i cupen går av stabelen på Åråsen og mot selve RBK. I den anledning vil gjerne TIFO gruppa ha inn forslag til tifo på denne kampen. ikke at vi er tomme for forslag selv,men vi har merket en viss missnøye rundt om kring hos folk. Så sitter DU inne med noen tanker om dette,så ikke nøl med og fortell det her.
TIFO 14 august(LSK-RBK)
Collapse
X
-
Re: TIFO 4 august(LSK-RBK)
Opprinnelig skrevet av elsker78Ja da er det endelig avklart at 5 runde i cupen går av stabelen på Åråsen og mot selve RBK. I den anledning vil gjerne TIFO gruppa ha inn forslag til tifo på denne kampen. ikke at vi er tomme for forslag selv,men vi har merket en viss missnøye rundt om kring hos folk. Så sitter DU inne med noen tanker om dette,så ikke nøl med og fortell det her.
Petter -
Re: TIFO 4 august(LSK-RBK)
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av elsker78Ja da er det endelig avklart at 5 runde i cupen går av stabelen på Åråsen og mot selve RBK. I den anledning vil gjerne TIFO gruppa ha inn forslag til tifo på denne kampen. ikke at vi er tomme for forslag selv,men vi har merket en viss missnøye rundt om kring hos folk. Så sitter DU inne med noen tanker om dette,så ikke nøl med og fortell det her.
Petternr 7
Kommentar
-
Et svæææææææææært banner på rainbow, hvorfor kan vi ikke få med "andre delen" av robo på noe også? ..bare noe simpelt, ark på alle setene etc..
OKS, med masse flagg? er jo en del unger osv der, som sikkert vifter med noe flagg eller noe?.....
Kfl felt: Ruller, eller hva med de tifo kanon sakene vi hadde en gang?...i tilegg til et banner før kampen eller noe..
Drøm..hehe...heng opp en plakat i så fall om at RULLENE IKKE SKAL KASTES FØR SPILLERENE KOMMER PÅ BANEN...Kommentar
-
svarte og gule småflagg i en slags formasjon på OKS tribuna... men det som kan ødelegge er at det blir plassert trøndere eller wannabe trøndere der... ruller funker fett på feltet
IKKE BLUSS!!!
lage et bra banner som handler om den kampen, selv om det evt vil bare bli brukt en gang. eller som vi kan ha mot rbk i fremtia ogsåKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Syntes det så tøft ut på bildene senere da vi hadde svarte stripes. Noen store flagg oppiblant der, så...
Ellers synes jeg bluss er tøft, men hvis det ikke er vind på kampkvelden blir røyken liggende over banen og sikten herpa noen minutter..litt pinlig når det er TV-kamp og alt..så synes vi bør droppe bluss.
Og har dere tatt vare på "TINNSOLDAT-INFERNO"-banneret? Digga detKommentar
-
Opprinnelig skrevet av GulingEllers synes jeg bluss er tøft, men hvis det ikke er vind på kampkvelden blir røyken liggende over banen og sikten herpa noen minutter..litt pinlig når det er TV-kamp og alt..så synes vi bør droppe bluss.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FUGlinhoOpprinnelig skrevet av GulingEllers synes jeg bluss er tøft, men hvis det ikke er vind på kampkvelden blir røyken liggende over banen og sikten herpa noen minutter..litt pinlig når det er TV-kamp og alt..så synes vi bør droppe bluss.
svarte stripes på feltet vårt blir kanskje for mørkt?Kommentar
-
Er det meningen at man skal legge ut forslag til tifo her? Er vel bedre at man sender en mail til dere i tifo gruppa? tifo skal jo være en overraskelse, og ikke noe man diskuter i åpent fora så alle kan lese...?
Hva er mail adressen deres?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyHvorfor skal det være så forbanna hemmlig for oss som er med i fansen? Bare det er hemmlig for andre så spiller det vel ingen rolle om et par hundre her på forumet vet det, større sjanse for bedre forslag da.
Jeg mener at det er tifo gruppa å de som hjelper til å "rigge" opp til ett tifo som skal vite om det, mens du synes det er greit at alle kan vite det på forhånd. Da har vi forskjellige meninger om denne saken....Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
kanskje noen røyk bomber foran oks, i svart og gult da så klart..
og et stort banner på rainbow, med en tegning hvor en bøffel i LSK drakt og en krone på hode står og tråkker på en trønder i rbk drakt med trønder bart.. med tekst: troneskifte
LSK Cupvinner 2004
(drømmer litt jeg nå kanskje)Kommentar
-
Er det ikke noen som er flinke til å tegne og sånt a!? synes vi trenger noen sånne type bannere som de har i klanen jeg, som er litt morsomme... er ikke mye jeg synes er fett med klanen ass, men akkurat når det kommer til bannere er de ganske mye flinkere enn oss synes jeg! Tegne f.eks kasey Wherman som rir på en kenguru, en kanarifugl som driter på ola by riise,Erlandsen som klipper håret til Basma o'l... (skal sies at jeg har dårlig fantasi når det kommer til sånt, men må være noen andre der ute!???) :PKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Christerkanskje noen røyk bomber foran oks, i svart og gult da så klart..
og et stort banner på rainbow, med en tegning hvor en bøffel i LSK drakt og en krone på hode står og tråkker på en trønder i rbk drakt med trønder bart.. med tekst: troneskifte
LSK Cupvinner 2004
(drømmer litt jeg nå kanskje)
Noen i TIFO-gruppa som kunne klart noe slikt?Kommentar
-
Skal skrives at jeg er på djupt vann når det kommer til TIFO (blant annet var jeg kritisk til hvite kasteruller før matchen mot Fredrikstad(?), men så jo så klart i ettertid at det funka veldig bra), men hvorfor kombineres ikke gule og svarte stripes?? Mulig det er blitt gjort uten at jeg har vært oppmerksom nok, men de ganga jeg har sett stripes har det vært enten bare gult eller bare svart. Hvis dem ikke er breie nok kunne kanskje to svarte, to gule osv. vært en idé?
Bluss er kult når det begynner å bli mørkt (om det gjør det kvart over åtte 15. august aner derimot jeg ikke..), men etter skandalematchen hjemme mot Rosenborg i fjor frister det kanskje ikke med noen gjentagelse...?
Er det sånn med TIFO at ting kun kan brukes én gang? Skjønner jo at flagg og sånn brukes om og om igjen, men f.eks. sånne store bannere.. brukes de om igjen? Den på Rainbow-tribunen som blei modifisert litt etter første serieomgang var iallfall kul!
PS: Big up til alle TIFO-jenter/gutter, dere gjør en kjempejobb!!TS05 - Felt CKommentar
-
kan leie inn klanen hehe...
men det har vel blitt nevnt tidligere at det er dårlig med plass på tenge opp bannere og male det... må da gå an å bruke noen av tifo penga på å leie et lokale som passer?Kim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar