Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
kanskje noen røyk bomber foran oks, i svart og gult da så klart..
og et stort banner på rainbow, med en tegning hvor en bøffel i LSK drakt og en krone på hode står og tråkker på en trønder i rbk drakt med trønder bart.. med tekst: troneskifte
LSK Cupvinner 2004
(drømmer litt jeg nå kanskje)
dette som christer sier her må vi jo bare gjennomføre!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg melder meg frivilig til å hjelpe !!!!!!!! så vi får denne tifoen !
8)
Store bannere blir vel vanskelig med tanke på at tifo gruppa ikke har store lokaler til disposisjon.
Jeg synes ikke man skal bruke samme banner flere ganger, men mosaikk, flagg å stripes er gjennbruksvare.. Har vel brukt gul å svart stripes sammen før, men er vel noen år siden sist... Går også ann å "skrive" på stripes.
Bluss mot Rosenborg for tredje gang på rad håper jeg ikke det blir noe av. Men røykbomber hadde vært fett...
Hadde også vært kult med kaos tifo, men feltet vårt er for lite til at blir mektig nok, pluss at det skal helst være bluss i kaos tifo..
SÅ skaff lokalet da, må da være et sted det går? utafor på parkeringsplassen der hvor folka går ut, teipe litt søppleposer der, legge stoff oppå, å tegne? Funker det, vil ha en ordenterlig banner!
Jeg kan ikke tegne, men melder meg frivillig til å være løpegutt, hente,/bæretilbake div osv..
Har jo 3-4 ganger mere medlemmer enn oss, pluss at de har holdt på med tifo de siste par åra når tifo ikke var særlig prioritert hos oss. Klanen er best på tifo foreløpig, og vi klarer ikke ta igjen de i løpet av natta...
Har jo 3-4 ganger mere medlemmer enn oss, pluss at de har holdt på med tifo de siste par åra når tifo ikke var særlig prioritert hos oss. Klanen er best på tifo foreløpig, og vi klarer ikke ta igjen de i løpet av natta...[/quote]
Men hva med å få det til innen 14 August da!? hehe... iallefall prøve å få til noe!? Får det jo aldri til uten å prøve. :twisted:
Kommentar