Nice move! Fordi jeg er kjempe keen på å hjelpet til alt det jeg kan.
TIFO 14 august(LSK-RBK)
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av TonyNytter ikke å komme med ideer her inne når du ikke kommer på møtet.
Send meg en pm med mobil nr, så tar jeg kontakt med deg senere.Kommentar
-
Du klarer vel å male innenfor oppstreka bosktaver? Du klarer vel å kutte plastikk og sette de på en plastikk stang og teipe?
Hvis ikke så bør du vurdere å gå tegne, form og farve :lol:
Men venter fortsatt på en pm med nr fra deg...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyDu klarer vel å male innenfor oppstreka bosktaver? Du klarer vel å kutte plastikk og sette de på en plastikk stang og teipe?
.....................Kommentar
-
om Lillestrøm skulle få hjemmekamp, så er man jo nødt til å lage en gedigen banner med evt. en kanarifugl som driter noe inni helvete på nils "jeg elsker å kjøre buss langt" skutle!?! høres ut som en plan eller?Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
et annet forslag kan jo være å lage en helvetes svær banner med norgeskartet eller kanskje av et fly..
men dette må gjennomføres!!!; gjøre som city supprterne når dem er på Old Trafford(blir jo en litt annen mening her men). Alle på kanarifeltet stikker ut armene og lager fly lyder og bevegelser :roll:Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av _JonernOpprinnelig skrevet av TonyDu klarer vel å male innenfor oppstreka bosktaver? Du klarer vel å kutte plastikk og sette de på en plastikk stang og teipe?
...
-----------------------------------------------------
Klarere iværtfall å male innenfor oppstreka bokstaver men bosktaver veit jeg ikke :lol: Klarer det ja... 8) heheKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av _JonernOpprinnelig skrevet av TonyDu klarer vel å male innenfor oppstreka bosktaver? Du klarer vel å kutte plastikk og sette de på en plastikk stang og teipe?
...
-----------------------------------------------------
Klarere iværtfall å male innenfor oppstreka bokstaver men bosktaver veit jeg ikke :lol: Klarer det ja... 8) hehe
faen jeg får se å komme meg på et tifo møte snart, er bare så jævlig treig :oops:..................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av jan-erikhar dere funnet ut hva tifo blir den 14 august eller ?Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar