Opprinnelig skrevet av jan-erik
TIFO 14 august(LSK-RBK)
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av jan-erikhar dere funnet ut hva tifo blir den 14 august eller ?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Nei, jeg har skiftet syn totalt..vil dem vite det får dem komme...
Jeg har også sluttet med å forlange så enormt gode bannere :lol: ,det er mye mer jobb enn det folk tror og lage et banner.
Takk til alle på tifoen som tok godt i mot lille megKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyTifo møtene er vi feridge med nå, men det ser ut til at vi i hele juli kommer til å være på Årsen tirsdag,onsdag og torsdag og søndag. Alle dager fra 18.00 og utover. Søndager fra 12.00 og utover.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyFørste er vel 4 juli, kl 12 på søndag? Møt opp bak robo tribunen, på "kanari-fansen sin side", rett bak feltet vårt, bak robo,...der er det en liten grå dør opp en trapp.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Jævlig dårlig oppmøte på TIFO møte som var. hvorfor?
Det er ganske utrolig,man skulle tro at det ble fullt med folk der egentlig,for her på forumet sitter det mange med ideer,men de har vel ikke baller til og komme og si sin mening. Da syns jeg at de det gjeller kan holde munn også.
jeg har bare to ting og si,-hvor var dere,da vi tok opp hva vi skal lage og hvor var dere da vi lagde de og de bannerne og flaggene....
Hilsen en skuffa fugl.nr 7
Kommentar
-
Så så Morten. det går seg alltid til. Men hvor var du??hehehehe (en spøk)
På tide å avslutte denne tråden nå folkens da tifoen er bestemt og ingen får vite hva det blir.
Les heller tråden om arbeidstimer og bli med på en økt eller 2 i juliKommentar
-
Ka med en stooor banner som dekker hele langsiden med "HATER AZAR, AZAR E ET SVIN"??
Bare et forslag...Kem faen e zidane, kem faen e zidane, for vi har olofinjana...(enn så lenge)Kommentar
Kommentar