Opprinnelig skrevet av gulsort
Sundgot og Kippe fortjener bedre
Collapse
X
-
Ultras Felt C Lillestrøm -
Jeg laget denne tråden!!
har vi besemt oos for en melodi vi kan ta?
Med en liten endring av dagens sundgot sang så har vi en sang der han i hvert fall hører sitt navn:
Isteden for AAAAAARRRRRRRRIIIIIlLLLLLLddd Sondgot Oh Ah
så ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Arild Sundgot Oh ah..
Prøv den inni dere
Til Kippe sangen så syns jeg schiller snagen + nysæther forsalagene var godeSeriegull 2016!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av generalJeg laget denne tråden!!
Med en liten endring av dagens sundgot sang så har vi en sang der han i hvert fall hører sitt navn:
Prøv den inni dere
Til Kippe sangen så syns jeg schiller snagen + nysæther forsalagene var godeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av generalJeg laget denne tråden!!
Prøv den inni dere
Til Kippe sangen så syns jeg schiller snagen + nysæther forsalagene var gode
hmmm har du vært på åråsen ell en bortetur i det siste :?: :?: det nok de færrste som synger "ååååååååååå Arild sundgot" :shock: Skulle ønske vi gjorde det menSeriegull 2016!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av generalOpprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av generalJeg laget denne tråden!!
Prøv den inni dere
hmmm har du vært på åråsen ell en bortetur i det siste :?: :?: det nok de færrste som synger "ååååååååååå Arild sundgot" :shock: Skulle ønske vi gjorde det menUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av generalOpprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av generalJeg laget denne tråden!!
Prøv den inni dere
hmmm har du vært på åråsen ell en bortetur i det siste :?: :?: det nok de færrste som synger "ååååååååååå Arild sundgot" :shock: Skulle ønske vi gjorde det menSeriegull 2016!!!Kommentar
-
Tenking er ikke min sterke side, men jeg kan ikke errindre å ha hørt noen synge på den måten faktisk...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av generalOpprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av generalOpprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av generalJeg laget denne tråden!!
Prøv den inni dere
hmmm har du vært på åråsen ell en bortetur i det siste :?: :?: det nok de færrste som synger "ååååååååååå Arild sundgot" :shock: Skulle ønske vi gjorde det men
Må nesten spørre deg hvor mange kamper du har vært på de siste åra siden du ikke har klart å få med deg teksten før jeg skreiv det nå. :P
Eller er spørsmålet :hvor mye skau er det mulig å få inn i øra? :lol:Kommentar
-
Du som alltid har trodd at det var "AAAAAARRILLLD SUNDGOT OH AH" er ikke så rart andre rundt deg synger dette om du står å hyler det :roll:
Der jeg står så synger alle ÅÅÅÅÅ Arild Sungodt ihvertfall.
Samme hva så synes jeg dette er en bedre sang til Arild.
Melodi: You`ve lost that loving feeling (Righteous brothers(Top Gun sang))
Du er vår Arild Sundgot, ÅÅÅ Arild Sundgot
Du er vår Arild Sundgot scorer mål mål mål og (ååå) mål.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Bolsen3Jeg synger også: ååååå Arild Sundgot...
Og har aldri hørt noen synge noe annet...tror bare det er du som hører feil.
Men problemet er at en del synger den på en annen måte og det skaper bare rot! Jeg hører jo også folk som synger den på orginal måten! Skulle bare ønske at alle hadde alle gjort dette så hadde jo sangen vært kanon!!Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Me tanke på at det er bare du som visstnok hører at det blir syngi på den rare måten så tror jeg ikke dette er noe særlig stort problem.
Nye forslaget til Sungodt sang som CacaJerry har, er bedre enn den vi synger nå...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg syns det var ett greit forslag fra cocajerry men ikke mere enn det.
Den gikk alt for sakte og hadde noen pauser der som hadde gjordt den veldig vanskelig og få til på feltet. Men vi får tenke og tenke for og finne en ny sang til Arild for det fortjener han virkelig...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondMe tanke på at det er bare du som visstnok hører at det blir syngi på den rare måten så tror jeg ikke dette er noe særlig stort problem.
Nye forslaget til Sungodt sang som CacaJerry har, er bedre enn den vi synger nå...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mastaJeg syns det var ett greit forslag fra cocajerry men ikke mere enn det.
Den gikk alt for sakte og hadde noen pauser der som hadde gjordt den veldig vanskelig og få til på feltet. Men vi får tenke og tenke for og finne en ny sang til Arild for det fortjener han virkelig...Kommentar
Kommentar