Jeg veit det da brifa bare litt fordi dette var mitt først ( :lol: )cacajerry... :wink:
Sundgot og Kippe fortjener bedre
Collapse
X
-
Har to forslag her:
Sundgot:
Arild kan noe ikke vi kan,
han kan score mål han,
han kan score måi i mål i mål...
(slaktes tenker jeg)
Kippe:
Gamle Nysæthersangen som jeg har lansert her før..For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)
Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#Kommentar
-
Re: Sundgot og Kippe fortjener bedre
Opprinnelig skrevet av generalSyns at vi må ta oss sammen og komme opp med en skikkelig sang til Arild Sundgot og Frode Kippe!
Ååååå Arild Sundgot - hvor mange mååååål scorer du i år? - FOR VI SYNGER - Ååååå Arild Sundgot - hvor mange mååååål scorer du i år?
Cluet: FOR VI SYNGER!!
Er det virkelig SÅ vanskelig?
-okbKommentar
-
Re: Sundgot og Kippe fortjener bedre
Er det virkelig SÅ vanskelig?
-okbKommentar
-
Sundgot sangen fungerer bedre og bedre, og vi sang den tilogmed TRE ganger på rad mot viking sist.. tror ikke det tar lang tid før alle er med på "FOR VI SYNGER".. klarer alle/de fleste dette så blir sangen genial..................Kommentar
-
Hva med noe så enkelt som denne for Chrisoffer Andersson?
Mel: Brown girl in the ring
Christoffer Andersson shalalalala
Christoffer Andersson shalalalalala
Christoffer Andersson shalalalala
Christoffer Andersson shalalalalala
eller? Jeg tror den hadde runga bra!Kommentar
-
Det er bra folk prøver å komme med nye forslag men ny sang til Sundgot trenger vi ikke. Den vi har fungerer bedre og bedre, så snart alle har fått med seg at det skal synges "for vi synger" så blir den sangen knallbra.
Den ble skrevet med "for vi synger" første gang den ble skrevet på forumet så det er helt utrolig at folk ikke har fått dette med seg.Kommentar
-
Sangen til sundgot er ikke værst.. men det jeg tenker på når vi synger den er at Arild alltid har sagt at en toppspiss skal score over 13? mål i en sesong, og at han ikke har gjordt det før nå.. Og at det da kan virke som en hets mot han.. Veit ikke om det bare er jeg som er dum men.???Kommentar
Kommentar