Ladbrokes holder RBK som favoritt til seriemesterskapet 2006 med odds 2,5. Både LSK og VIF kommer deretter, begge med odds på 4,0. Langt ned til Start og Brann, begge med 13.
Seriemester 2006 - oddsene før seriestart
Collapse
X
-
Re: Seriemester 2006 - oddsene før seriestart
Opprinnelig skrevet av RSPLadbrokes holder RBK som favoritt til seriemesterskapet 2006 med odds 2,5. Både LSK og VIF kommer deretter, begge med odds på 4,0
Konklusjon: Bookmakerne tror ikke vi har solgt gullet. Eller rettere sagt, de tror ikke vi har solgt sølvet i Stoffe-salget.RoyVaadal.Kommentar
-
Det lønner seg aldri å være optimistisk på forhånd...
Lillestrøm SK - svikter når det gjelder... :cry:Kommentar
-
Lillestrøm tar GULL i 2006 :P :wink:Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
FORZA FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av lillestrøm-gutt 2Lillestrøm tar GULL i 2006 :P :wink:
Hvis du setter lave forhåpninger, blir gleden større om du lykkes.
Lsk for 7. plass i 2006 :wink:Kommentar
-
Kvalikplass!!
(Nå kan jeg da bare ikke bli skuffet.... eller jo det kan jeg.. :cry: )Kommentar
-
Forskjell på Begrunnet og Ubegrunnet optimisme: Bergenserne har pleid å være eksperter på det siste. Ut fra spillermateriell, treningsresultater, trener m.m. mener jeg at vi i 2006 har grunn til å ha forventninger: Medalje + Cupgull er min ambisjon (og så tar jeg the double eller the treble som en fet bonus...)Kommentar
-
Utrolig vanskelig å tenke seg hvordan det går.
Vi har jo en ny trener da (tenker så klart på Uwe, hehe!), så da tror jeg det kan gå bedre med oss i år.
Tror det egentlig blir en plass på toppen jeg.
Men det kommer til å bli endringer på tabellen fra i fjord. Tror også at Enga kommer til å slite nede i bunn! Det hadde vært morro om det hadde vært sant.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av F.sUtrolig vanskelig å tenke seg hvordan det går.
Vi har jo en ny trener da, så da tror jeg det kan gå bedre med oss i år.Kommentar
-
Skjønner ikke hvorfor alle har så trua på RBK. Fullt mulig de vinner, men de har ikke skremt noen siste året. At VIF blir sterke er det ingen tvil om. Start har fortsatt Strømstad/Hæstad og godt forsvar. Lyn har jeg bare middels trua på. Vi blir bra. Også tror jeg Molde kan overaske.
VIF er eneste lag med topprestasjoner over to år på rad. Jeg er redd dem vinner.Kommentar
Kommentar