Rbk vinner, LSK-Viking_Lyn kjemper om de neste. Tror Vif får en elendig sesong på 8,9 plass. Start lider av samme skjebne som søpla og sliter for å holde seg. Nyopprykede Stabæk havner rundt +- 7 plass....
Seriemester 2006 - oddsene før seriestart
Collapse
X
-
-
Jeg tror ikke vi vinner serien og mener hemskoen fremfor alle er bredden i forsvaret, spesielt backene. Medalje bør vi nok klare, men mine gullfavoritter, logisk sett, vil være Rosenborg og Lyn, faktisk. Det er opp til gutta å gjøre skam på pessimismen min.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzJeg tror ikke vi vinner serien og mener hemskoen fremfor alle er bredden i forsvaret, spesielt backene. Medalje bør vi nok klare, men mine gullfavoritter, logisk sett, vil være Rosenborg og Lyn, faktisk. Det er opp til gutta å gjøre skam på pessimismen min.
Keeper
1 Eddie Gustavsson
24 Johann Dahlin
Forsvar
3 Henrik Dahl
4 Kristian Flittie Onstad
5 Steven Lustü
22 Tommy Berntsen
23 Lars Kristian Eriksen
25 Daniel Theorin
Midtbane
7 Tomasz Sokolowski
13 Kevin Larsen
9 Enrique "Quique" Ortiz
17 Christoffer Dahl
18 Bjarne K. Ingebretsen
27 Magne Simonsen
8 Stefan Gislason
Angrep
10 Magnus Powell
21 Jo Tessem
Hvordan kan du mene at denne stallen er gullkandidater?? :roll:Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueOpprinnelig skrevet av trigzJeg tror ikke vi vinner serien og mener hemskoen fremfor alle er bredden i forsvaret, spesielt backene. Medalje bør vi nok klare, men mine gullfavoritter, logisk sett, vil være Rosenborg og Lyn, faktisk. Det er opp til gutta å gjøre skam på pessimismen min.
Keeper
1 Eddie Gustavsson
24 Johann Dahlin
Forsvar
3 Henrik Dahl
4 Kristian Flittie Onstad
5 Steven Lustü
22 Tommy Berntsen
23 Lars Kristian Eriksen
25 Daniel Theorin
Midtbane
7 Tomasz Sokolowski
13 Kevin Larsen
9 Enrique "Quique" Ortiz
17 Christoffer Dahl
18 Bjarne K. Ingebretsen
27 Magne Simonsen
8 Stefan Gislason
Angrep
10 Magnus Powell
21 Jo Tessem
Hvordan kan du mene at denne stallen er gullkandidater?? :roll:Kommentar
-
Tror det er ganske åpemt hvem som vinner. Både VIF og Start tror jeg får en reaksjon. RBK synes jeg ikke er så imponerende i det hele tatt. Dårlig keeper (E, Johnsen) dårlig forsvar og en midtbane som begynner å dra på årene (Berg og Strand). Skjelbreid er knallgod men er ung og har vært skadet og vil nok variere i prestasjoner. Solli gjør heller ingen sommer. Viking og Brann er "dark horses" som ikke så mange regner seriøst med. Viking sliter vel med å tette hullene i forsvar etter Hangeland men kan nå langt. Brann får jobbe mer i det stille enn det de er vant til. Kanskje slår det positivt ut. Får vi to backer på plass, kan vi bli den heteste gullkandidaten. Nå er det vidåpent om hvem som vinner. Det kommer jo alltid en overraskelse. Kanskje Stabæk eller Molde er denne? Håper forøvrig at Molde rykker ned.Kommentar
-
-
Tror det blir dritjevnt i toppen i år, og at det igjen blir den siste kampen som avgjør. Håper iallefall ikke at det er noen som stikker av gårde og vinner med mange flere poeng enn 2. og 3. plassen, slik som rbk har hatt en tendens til, fordi da blir det ikke no spennende. Med mindre det er fugla da Hehe neida, håper på et close race, da blir det mer liv på tribunen og. Bare håper på medalje i år.. Og er redd Lyn blir en sterk gullkandidat.Yaaa Maaan ;)
Fugla på topp!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KFL41Tror det er ganske åpemt hvem som vinner. Både VIF og Start tror jeg får en reaksjon. RBK synes jeg ikke er så imponerende i det hele tatt. Dårlig keeper (E, Johnsen)
rbk kommer nok til å kjempe om det edleste... start har lite treningsgrunnlag (de fleste av spillera iallefall) søpla har også mye skader... synes dem spiller dårlig nå også... lyn har en altfor tynn stall til å blande seg inn helt i toppen....
viking og brann er outsidere...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Bekkis
egentlig ikke så dårlig... jeg veit ikke om du har hørt om Lars Hirschfeld jeg... han er veldig god, og han kommer nok til å stå de fleste kampene...
rbk kommer nok til å kjempe om det edleste... start har lite treningsgrunnlag (de fleste av spillera iallefall) søpla har også mye skader... synes dem spiller dårlig nå også... lyn har en altfor tynn stall til å blande seg inn helt i toppen....
viking og brann er outsidere...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsLadbrokes.com
1. RBK - 2,50
2. LSK - 4,00
2. VIF - 4,00
Bet24.com
1. RBK - 2.60
2. VIF - 3.50
3- LSK - 5.75
Bet365.com
1. LSK - 2,50