hvor havner LSK i årets tippliga? :?:
hvor havner LSK i årets tippliga?
Collapse
X
-
Både hjerte og hjerne sier at vi vinner iår. Tror vi får hardest kamp av Brann og Vålerenga. Brann er det ingen som tror på og da er de alltid farlige. I tillegg hadde de ekstremt mye skader på sentrale spillere ifjor, samt de har fått noen gode forsterkninger.
Vålerenga kan umulig spille stort dårligere fotball enn det de presterte ifjor så da må jo de regnes i år også.
Rosenborg tror jeg kommer på 4., 5. plass. Kan ikke se at de har blitt så mye bedre enn ifjor, men litt bedre blir de sikkert.
de 3 nederste plassene tildeler jeg Sandefjord, -virker til å være tynt besatt, Ham Kam, -Solbakken og han beste spilleren er borte,-er ikke mye igjen der oppe nå. Og dessuten Odd Grenland som har mistet sin eneste stjerne.synging, mentalitet - Kanari-Fansen -
Re: hvor havner LSK i årets tippliga?
Opprinnelig skrevet av alexnr10hvor havner LSK i årets tippliga? :?:
Spøk til side, hver gang jeg blir optimist og tror på seier går alt til helvete, så jeg velger å tippe plass 2 til 4. Jeg er dessverre usikker på om vi har det lille ekstra som trengs for å ta det siste steget...
JEG HÅPER JEG TAR FEIL!!!!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.dBrann er det ingen som tror på og da er de alltid farlige.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.dBrann er det ingen som tror på og da er de alltid farligeOpprinnelig skrevet av 10.09.50Det er å ta i. Strengt tatt har vel ingen trodd på dem foran de aller, aller fleste av sesongene siden 1963. Og de har ikke vært farlige veldig ofte, for å si det litt forsiktigsynging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Brann har et veldig sterkt lag på papiret. Om de kommer seg i form til seriestart kan de bli veldig farlige. Viking er jeg ikke siker på, blir spennende å se hva prahl får til. Vif kan ikke avskrives. Rosenborg kan absolutt ikke avskrives. Lyn kan gjøre det bra. Tror vi tar medalje i år.Kommentar
-
Tror vi kommer til å kjempe blant de tre beste sammen med VIF, Lyn og RBK. Også tror jeg vi ender med en herlig gull medalje helt på slutten :lol:Liten, tøff og smart. Født kanarifugl så klart
Støtt FuglaTifo, sett inn penger på:
Kontonummer: 6201 05 41919Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HanneTror vi kommer til å kjempe blant de tre beste sammen med VIF, Lyn og RBK. Også tror jeg vi ender med en herlig gull medalje helt på slutten :lol:YvonneKommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.dBåde hjerte og hjerne sier at vi vinner iår. Tror vi får hardest kamp av Brann og Vålerenga. Brann er det ingen som tror på og da er de alltid farlige. I tillegg hadde de ekstremt mye skader på sentrale spillere ifjor, samt de har fått noen gode forsterkninger.
Vålerenga kan umulig spille stort dårligere fotball enn det de presterte ifjor så da må jo de regnes i år også.
Rosenborg tror jeg kommer på 4., 5. plass. Kan ikke se at de har blitt så mye bedre enn ifjor, men litt bedre blir de sikkert.
de 3 nederste plassene tildeler jeg Sandefjord, -virker til å være tynt besatt, Ham Kam, -Solbakken og han beste spilleren er borte,-er ikke mye igjen der oppe nå. Og dessuten Odd Grenland som har mistet sin eneste stjerne.
Må desverre si meg uenig at ikke Rbk har blitt bedre. Etter at Høgmo tok over så rant det plutselig inn med poeng. Skjelbred er tilbake samt Ørjan(gammer`n). De har hentet inn Ivers, Keeper fra Tromsø(Husker ikke navnet), Essidiri(rask og god kant spiller. I tilegg så vokser talentet Tettey... Tror de kommer sterkt tilbake og kjemper med LSk om gullet!Kommentar
-
viste ikke helt hvor jeg skulle ytre dette, så den havnet her. det er jo jævli bekymringsfult at stoffe stikker, og vi er i beit for gode backer synes ikke hverken rambekk, stefanutto eller winsnes utfyller den oppgaven en seriemester verdig. får vi ikke nye spiller må vi heller tenke nytt. inatt så jeg på et gammelt opptak fra lsk-stabæk, og vi får ikke myklebust spilletid som spiss, kunne det vært intressant å omskolere han (midlertidig) til back. han har både fart og teknikk, men setter et stort spørmålstegn ved hans defensive kvaliteter. allikevel er fart et nøkkelord. har aldri vært noen fan v 3-5-2 spillestilen. med mindre man har spillere med ekstreme kvaliteter, blir ofte denne formasjonen jævli baktung, og man mister kantspillet. ser helst av vi får spilt inn myklebust og olsen i stallen om så de må spille backer.
mitt tips: vi vinner foran rbk og enga på tredje.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av kundenviste ikke helt hvor jeg skulle ytre dette, så den havnet her. det er jo jævli bekymringsfult at stoffe stikker, og vi er i beit for gode backer synes ikke hverken rambekk, stefanutto eller winsnes utfyller den oppgaven en seriemester verdig. får vi ikke nye spiller må vi heller tenke nytt. inatt så jeg på et gammelt opptak fra lsk-stabæk, og vi får ikke myklebust spilletid som spiss, kunne det vært intressant å omskolere han (midlertidig) til back. han har både fart og teknikk, men setter et stort spørmålstegn ved hans defensive kvaliteter. allikevel er fart et nøkkelord. har aldri vært noen fan v 3-5-2 spillestilen. med mindre man har spillere med ekstreme kvaliteter, blir ofte denne formasjonen jævli baktung, og man mister kantspillet. ser helst av vi får spilt inn myklebust og olsen i stallen om så de må spille backer.
mitt tips: vi vinner foran rbk og enga på tredje.
Myklebust som back, da snør det oppover..Kommentar
-
-
I år blir det gull. På papiret har vi de sterkeste spissene og også godt forspent på midten og i forsvar. Viktig at Heinz spiller på det nivået han har holdt i RL i år. :PKommentar
-
-
---------Magnus Myklebust Olivier Occean
----------------Robert Koren
-Trond Olsen-------------------Bjørn Helge Riise
----------Espen Søgård/Kasey Wehrman
-Pål Strand Frode Kippe P. S. Andresen Anders Rambekk
Jeg tror både Strand og Rambekk klarer og utfylle back rollene godt nok. Men det er selvfølgelig behov for nye forsterkninger der. Men jeg har tro på at det holder til vi får forsterkningene.Kommentar
-
oppstilligen over ser bra ut, mulig rambekk og psa kan bytte plass. vi trenger hurtigheten på kanten. synes dessuten rambekk hadde et par forferdelige kamper på backen ifjor og han er vaksinert mot å treffe medspillere, ikke bare ved pasning, men også på innkast. på samme måte som stefanutto mot ifk. han klarte ikke såvidt jeg kunne se kaste inn til medspiller en eneste gang. tviler sterkt på dessverre at han er rett man for oss.
når det gjelder påsan er jeg redd vi man ikke kan regne med han, pga skadene, men med han har vi et fryktet angrepsvåpen i frispark og innlegg, bare så synd han er rundingsbøye defensivt. det er som de fleste etterlyser, en eller to backer vi trenger. på en annen side er ikke de andre lagene besatt av klassespillere på alle plasser heller. vi skal tross alt bare vinne tippeligaen ikke premier league. det er vel bare de andre skandinaviske ligaene som er dårligere enn oss i europa hvis vi ser bort fra lilleputt nasjonene.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av kundennår det gjelder påsan er jeg redd vi man ikke kan regne med han, pga skadene, men med han har vi et fryktet angrepsvåpen i frispark og innlegg, bare så synd han er rundingsbøye defensivt. det er som de fleste etterlyser, en eller to backer vi trenger. på en annen side er ikke de andre lagene besatt av klassespillere på alle plasser heller.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Tobben---------Magnus Myklebust Olivier Occean
----------------Robert Koren
-Trond Olsen-------------------Bjørn Helge Riise
----------Espen Søgård/Kasey Wehrman
-Pål Strand Frode Kippe P. S. Andresen Anders Rambekk
Jeg tror både Strand og Rambekk klarer og utfylle back rollene godt nok. Men det er selvfølgelig behov for nye forsterkninger der. Men jeg har tro på at det holder til vi får forsterkningene.
Hvis det ikke kommer nye backer, er ikke laget bra nok for seriegull. Midtbanen og angrep er bra nok, men forsvarsfireren er veldig tynn.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
hmhmhm
tipper at vi må kjempe i toppen med lyn,rbk og start jeg..og kanskje med det drittlaget VIf.Kunne ønske dem tok en reprise av rbk's sesong 2005-lillllleeeeeestrøøøøm-Kommentar
Kommentar