hvor havner LSK i årets tippliga?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • alexnr10
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Feb 2006
    • 17

    hvor havner LSK i årets tippliga?

    hvor havner LSK i årets tippliga? :?:
  • e.d
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 688

    #2
    Både hjerte og hjerne sier at vi vinner iår. Tror vi får hardest kamp av Brann og Vålerenga. Brann er det ingen som tror på og da er de alltid farlige. I tillegg hadde de ekstremt mye skader på sentrale spillere ifjor, samt de har fått noen gode forsterkninger.

    Vålerenga kan umulig spille stort dårligere fotball enn det de presterte ifjor så da må jo de regnes i år også.

    Rosenborg tror jeg kommer på 4., 5. plass. Kan ikke se at de har blitt så mye bedre enn ifjor, men litt bedre blir de sikkert.

    de 3 nederste plassene tildeler jeg Sandefjord, -virker til å være tynt besatt, Ham Kam, -Solbakken og han beste spilleren er borte,-er ikke mye igjen der oppe nå. Og dessuten Odd Grenland som har mistet sin eneste stjerne.
    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      #3
      Re: hvor havner LSK i årets tippliga?

      Opprinnelig skrevet av alexnr10
      hvor havner LSK i årets tippliga? :?:
      Det heter vel Tippeligaen? :wink:

      Spøk til side, hver gang jeg blir optimist og tror på seier går alt til helvete, så jeg velger å tippe plass 2 til 4. Jeg er dessverre usikker på om vi har det lille ekstra som trengs for å ta det siste steget...

      JEG HÅPER JEG TAR FEIL!!!!
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • 10.09.50
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 1410

        #4
        Opprinnelig skrevet av e.d
        Brann er det ingen som tror på og da er de alltid farlige.
        Det er å ta i. Strengt tatt har vel ingen trodd på dem foran de aller, aller fleste av sesongene siden 1963. Og de har ikke vært farlige veldig ofte, for å si det litt forsiktig. Når det er sagt, har jeg også merket meg at Brann har fått holde på i det stille i hele sesongoppkjøringen. Slipper de skader i samme omfang som i fjor, kan de godt komme til å høste fruktene av omfattende satsing de siste årene.

        Kommentar

        • e.d
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 688

          #5
          Opprinnelig skrevet av e.d
          Brann er det ingen som tror på og da er de alltid farlige
          Opprinnelig skrevet av 10.09.50
          Det er å ta i. Strengt tatt har vel ingen trodd på dem foran de aller, aller fleste av sesongene siden 1963. Og de har ikke vært farlige veldig ofte, for å si det litt forsiktig
          Du glemmer bergenserne selv, -i år har selv ikke de troen på Brann. Men hovedgrunn min er at de kom kun 4 poeng bak oss i fjor og dette var en totalt mislykket sesong for dem. De hadde spillere som Andresen og Sæternes ute store deler av sesongen. De har kanskje litt tynn stall, men dersom klassespillerne deres holder seg skadefrie tror jeg de blir farlige.
          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6079

            #6
            Brann har et veldig sterkt lag på papiret. Om de kommer seg i form til seriestart kan de bli veldig farlige. Viking er jeg ikke siker på, blir spennende å se hva prahl får til. Vif kan ikke avskrives. Rosenborg kan absolutt ikke avskrives. Lyn kan gjøre det bra. Tror vi tar medalje i år.

            Kommentar

            • Hanne
              Medlem
              Møteplager
              • Apr 2005
              • 76

              #7
              Tror vi kommer til å kjempe blant de tre beste sammen med VIF, Lyn og RBK. Også tror jeg vi ender med en herlig gull medalje helt på slutten :lol:
              Liten, tøff og smart. Født kanarifugl så klart

              Støtt FuglaTifo, sett inn penger på:
              Kontonummer: 6201 05 41919

              Kommentar

              • LSK-jenta
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2004
                • 656

                #8
                Opprinnelig skrevet av Hanne
                Tror vi kommer til å kjempe blant de tre beste sammen med VIF, Lyn og RBK. Også tror jeg vi ender med en herlig gull medalje helt på slutten :lol:
                Enig med Hanne... Vi hører over alt at fugla dem synger om gull!!
                Yvonne

                Kommentar

                • blue
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2004
                  • 1429

                  #9
                  Fugla tar sølv foran Søpla.
                  Lyn har bare 17 spillere, blir ikke RL av sånt...
                  Fugla 4 Life!

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av e.d
                    Både hjerte og hjerne sier at vi vinner iår. Tror vi får hardest kamp av Brann og Vålerenga. Brann er det ingen som tror på og da er de alltid farlige. I tillegg hadde de ekstremt mye skader på sentrale spillere ifjor, samt de har fått noen gode forsterkninger.

                    Vålerenga kan umulig spille stort dårligere fotball enn det de presterte ifjor så da må jo de regnes i år også.

                    Rosenborg tror jeg kommer på 4., 5. plass. Kan ikke se at de har blitt så mye bedre enn ifjor, men litt bedre blir de sikkert.

                    de 3 nederste plassene tildeler jeg Sandefjord, -virker til å være tynt besatt, Ham Kam, -Solbakken og han beste spilleren er borte,-er ikke mye igjen der oppe nå. Og dessuten Odd Grenland som har mistet sin eneste stjerne.

                    Må desverre si meg uenig at ikke Rbk har blitt bedre. Etter at Høgmo tok over så rant det plutselig inn med poeng. Skjelbred er tilbake samt Ørjan(gammer`n). De har hentet inn Ivers, Keeper fra Tromsø(Husker ikke navnet), Essidiri(rask og god kant spiller. I tilegg så vokser talentet Tettey... Tror de kommer sterkt tilbake og kjemper med LSk om gullet!

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2361

                      #11
                      viste ikke helt hvor jeg skulle ytre dette, så den havnet her. det er jo jævli bekymringsfult at stoffe stikker, og vi er i beit for gode backer synes ikke hverken rambekk, stefanutto eller winsnes utfyller den oppgaven en seriemester verdig. får vi ikke nye spiller må vi heller tenke nytt. inatt så jeg på et gammelt opptak fra lsk-stabæk, og vi får ikke myklebust spilletid som spiss, kunne det vært intressant å omskolere han (midlertidig) til back. han har både fart og teknikk, men setter et stort spørmålstegn ved hans defensive kvaliteter. allikevel er fart et nøkkelord. har aldri vært noen fan v 3-5-2 spillestilen. med mindre man har spillere med ekstreme kvaliteter, blir ofte denne formasjonen jævli baktung, og man mister kantspillet. ser helst av vi får spilt inn myklebust og olsen i stallen om så de må spille backer.

                      mitt tips: vi vinner foran rbk og enga på tredje.

                      Kommentar

                      • christoffer
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2004
                        • 326

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av kunden
                        viste ikke helt hvor jeg skulle ytre dette, så den havnet her. det er jo jævli bekymringsfult at stoffe stikker, og vi er i beit for gode backer synes ikke hverken rambekk, stefanutto eller winsnes utfyller den oppgaven en seriemester verdig. får vi ikke nye spiller må vi heller tenke nytt. inatt så jeg på et gammelt opptak fra lsk-stabæk, og vi får ikke myklebust spilletid som spiss, kunne det vært intressant å omskolere han (midlertidig) til back. han har både fart og teknikk, men setter et stort spørmålstegn ved hans defensive kvaliteter. allikevel er fart et nøkkelord. har aldri vært noen fan v 3-5-2 spillestilen. med mindre man har spillere med ekstreme kvaliteter, blir ofte denne formasjonen jævli baktung, og man mister kantspillet. ser helst av vi får spilt inn myklebust og olsen i stallen om så de må spille backer.

                        mitt tips: vi vinner foran rbk og enga på tredje.
                        Minner om at engen vant gull med brocken og holm på backene...
                        Myklebust som back, da snør det oppover..

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          #13
                          Da ville det vært hakket bedre med påsan eller Olsen på backen....:-(

                          Kommentar

                          • InZane_Mungsgård
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Mar 2006
                            • 12

                            #14
                            I år blir det gull. På papiret har vi de sterkeste spissene og også godt forspent på midten og i forsvar. Viktig at Heinz spiller på det nivået han har holdt i RL i år. :P

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              #15
                              Ja neida så du var jo ikke noe særlig optimistisk??!

                              Kommentar

                              • Tobben
                                Jeg elsker å kjøre trikk
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2005
                                • 1666

                                #16
                                ---------Magnus Myklebust Olivier Occean

                                ----------------Robert Koren

                                -Trond Olsen-------------------Bjørn Helge Riise

                                ----------Espen Søgård/Kasey Wehrman

                                -Pål Strand Frode Kippe P. S. Andresen Anders Rambekk



                                Jeg tror både Strand og Rambekk klarer og utfylle back rollene godt nok. Men det er selvfølgelig behov for nye forsterkninger der. Men jeg har tro på at det holder til vi får forsterkningene.

                                Kommentar

                                • kunden
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 2361

                                  #17
                                  oppstilligen over ser bra ut, mulig rambekk og psa kan bytte plass. vi trenger hurtigheten på kanten. synes dessuten rambekk hadde et par forferdelige kamper på backen ifjor og han er vaksinert mot å treffe medspillere, ikke bare ved pasning, men også på innkast. på samme måte som stefanutto mot ifk. han klarte ikke såvidt jeg kunne se kaste inn til medspiller en eneste gang. tviler sterkt på dessverre at han er rett man for oss.
                                  når det gjelder påsan er jeg redd vi man ikke kan regne med han, pga skadene, men med han har vi et fryktet angrepsvåpen i frispark og innlegg, bare så synd han er rundingsbøye defensivt. det er som de fleste etterlyser, en eller to backer vi trenger. på en annen side er ikke de andre lagene besatt av klassespillere på alle plasser heller. vi skal tross alt bare vinne tippeligaen ikke premier league. det er vel bare de andre skandinaviske ligaene som er dårligere enn oss i europa hvis vi ser bort fra lilleputt nasjonene.

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av kunden
                                    når det gjelder påsan er jeg redd vi man ikke kan regne med han, pga skadene, men med han har vi et fryktet angrepsvåpen i frispark og innlegg, bare så synd han er rundingsbøye defensivt. det er som de fleste etterlyser, en eller to backer vi trenger. på en annen side er ikke de andre lagene besatt av klassespillere på alle plasser heller.
                                    Vålerenga er vel en av klubbene som er på desperat backjakt. De bruker for tiden en 16-åring på backen, og dette er ifølge Rekdal ikke godt nok til å overleve i Tippeligaen. Håper han får rett.

                                    Kommentar

                                    • LSK-supp.
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 1023

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Tobben
                                      ---------Magnus Myklebust Olivier Occean

                                      ----------------Robert Koren

                                      -Trond Olsen-------------------Bjørn Helge Riise

                                      ----------Espen Søgård/Kasey Wehrman

                                      -Pål Strand Frode Kippe P. S. Andresen Anders Rambekk



                                      Jeg tror både Strand og Rambekk klarer og utfylle back rollene godt nok. Men det er selvfølgelig behov for nye forsterkninger der. Men jeg har tro på at det holder til vi får forsterkningene.
                                      Pål Strand er ingen venstreback, Rambekk ingen høyreback. Og hva når det kommer skader i forsvaret, for det gjør det normalt i løpet av en lang sesong?

                                      Hvis det ikke kommer nye backer, er ikke laget bra nok for seriegull. Midtbanen og angrep er bra nok, men forsvarsfireren er veldig tynn.
                                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                      Kommentar

                                      • gul(l)unge
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Jan 2006
                                        • 53

                                        #20
                                        hmhmhm

                                        tipper at vi må kjempe i toppen med lyn,rbk og start jeg..og kanskje med det drittlaget VIf.Kunne ønske dem tok en reprise av rbk's sesong 2005
                                        -lillllleeeeeestrøøøøm-

                                        Kommentar

                                        Working...