Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vel, jeg betaler ikke 800 spenn for å se Stabæk-Sandefjord. Mulig jeg hoster opp (...et forferdelig uttrykk, når jeg tenker over det. Brrr) for noen av LSKs kamper langt pokkerivold når jeg ikke får reist selv, men ikke ett øre utover det.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Kan du utdype litt mer av hva som blir diskutert her? For jeg henger ikke helt med her :?
Altså noen kamper går på TV2/TV2 Zebra. Og de aller fleste kampene går på Canal+. Tenker du på kostnadene som vil komme om man må gå til anskaffelse av Canal+?
Kan du utdype litt mer av hva som blir diskutert her? For jeg henger ikke helt med her :?
Altså noen kamper går på TV2/TV2 Zebra. Og de aller fleste kampene går på Canal+. Tenker du på kostnadene som vil komme om man må gå til anskaffelse av Canal+?
Min første tanke var at det ikke var så ille, så dette skal jeg skaffe meg. Men etter som jeg har tenkt litt mer så er det jo kanskje ikek så veldig billig, men jeg som har blitt vestlending får jo ikke sett mange kamper og derfor blir jo dette obligatorisk uansett..................
Svarte jeg egentlig på spørsmålet?????
:lol:
Min første tanke er at det ikke er så jævlig dyrt heller tvert om..
alle kampene for 800. det gir et snitt pr kamp på ca 30,- hvis man bare ser en kamp hver serie runde..
Hvis man drar på alle kampene live i stedet ville kostnaden iallefall hvert 3 000, pluss reisekostnader kostnader. Men man mister tribune følelsen.
Jeg synes ikke det er så ille jeg, spørsmålet er bare om det er ferre som kommer på tribunen når man kan sitte i sofaen hjemme med pils og potetgull og se på alle kampene. Derfor kunne prisen sikkert vært dyrere for å trekke flere folk på station...
Skal de kampene i år, så koster det deg enten 795 kr for hele sesongen, og da får du sett ALLE kampene i TL.
For oss som har abonnement på Canal+ utelukkende for å få tilgang til fotballen, er dette dritbillig. Canal+ koster 199 kroner i måneden, dvs 1393 kroner for den norske fotballsesongen, og det har kun gitt tilgang til én norsk match i uka (mandag kl 1900). Til sammenligning er 795 kroner for samtlige matcher en gavepakke.
TV2 Zebra skal vise betalingskampene. TV2 skal vise søndagskampen, slik vi er vant til det.
Petter
Nei. TV2 Zebra sender en gratiskamp søndag kl 1800 og en mandag kl 1900, mens TV2 sender rundens hovedkamp søndag kl 2000. Hver serierunde er altså tre kamper tilgjengelige gratis. De fire resterende spilles søndag kl 18 og vises direkte på Canal Digital, men for å få inn disse må man altså ha abonnement.
OK - ser nå at Lillestrøm Kirke kom meg i forkjøpet, men vi er iallfall enige om hvordan opplegget er.
TV2 Zebra skal vise betalingskampene. TV2 skal vise søndagskampen, slik vi er vant til det.
Petter
Nei. TV2 Zebra sender en gratiskamp søndag kl 1800 og en mandag kl 1900, mens TV2 sender rundens hovedkamp søndag kl 2000. Hver serierunde er altså tre kamper tilgjengelige gratis. De fire resterende spilles søndag kl 18 og vises direkte på Canal Digital, men for å få inn disse må man altså ha abonnement,
Kommentar