Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Betyr dette at jeg bare kan skrote Canal+ - dekoderen min (ble anskaffet KUN pga fotball)
Du får jo engelsk fotball..:-)
Mye mer moro enn dårlige, norske kamper. Jeg ser aldri norsk fotball på TV, bortsett fra når Fugla spiller og jeg ikke er på kampen. Tror TV2 med denne satsingen sterkt overvurderer både folks interesse og betalingsvillighet.
Generelt og objektivt sett vil jeg si at prisen er meget bra.
Ved å betale 800 spenn vil man kunne se 6 bortekamper med sitt eget lag for kr. 130,- pr stk. I tillegg kan man invitere inn kompiser i stua som får se den gratis. I tillegg kan man ta opp de restrerende 20 kampene som man ser live. I tillegg kan man se et par kamper som ikke omhandler Fugla, men som kan være interesante.
Prisen er bra den, men jeg føler de skyter seg selv litt i foten ved å tilby flere kamper gratis på TV2 og Zebra. Noen kan jo mene de får nok fotball ved dette tilbudet.
Jeg syns også prisen er grei nok, men er mest opptatt av at det er en fantastisk mulighet for å få med seg samtlige LSK-matcher i sesongen. Jeg er usikker på hvor mange abonnementer som blir solgt. Abonnement lønner seg kun dersom man regner med å gå glipp av så mange som åtte av sitt lags matcher, dvs åtte kamper som man verken får vært tilstede på eller som blir sendt på gratiskanalene. Er man en gjenganger på hjemmekamper og de nærmeste bortearenaene, blir det derfor antakelig billigst å betale for enkeltrunder. Slike billetter tror jeg derimot kommer til å selge godt. 99 kroner for å se eget lag fremfor å følge Radiosporten eller Davy & Co. er et røverkjøp.
Lillestrøm har faktisk en del tv-kamper i vårsesongen... feks LSK-tromsø går på zebra... søppel-LSK på tv2, LSK-rbk går på tv2, så trur jeg LSK stabæk gåt på tv... så vi som er interesert i LSK får ganske bra dekning på tv uten den pakka...
Første gangen jeg var der blei jeg helt forvirra. Rett innenfor døra tror jeg det gikk en storkamp fra England.
Lenger inn i lokalet gikk en viktig opprykkskamp i 1. divisjon, tror det var mellom Aalesund og et lag til den gang.
Siden jeg gikk meg vill oppdaget jeg at de jaggu meg viste en tredje kamp nede i underetagen også!
Noe for enhver smak der, altså... Dum som jeg er, er jeg mer interessert i norsk fotball, så jeg valgte Aalesund fremfor Liverpool, United eller hva-det-nå-var...
Betyr dette at jeg bare kan skrote Canal+ - dekoderen min (ble anskaffet KUN pga fotball)
Du får jo engelsk fotball..:-)
Mye mer moro enn dårlige, norske kamper. Jeg ser aldri norsk fotball på TV, bortsett fra når Fugla spiller og jeg ikke er på kampen. Tror TV2 med denne satsingen sterkt overvurderer både folks interesse og betalingsvillighet.
Tre kamper? Er det så jævla imponerende? Ikke for å slenge dritt, men hvis styret i KFL tar til fornuften og velger Kings Cross eller Three Lions i Trondheim som pub når LSK skal spille på Lerkendal i Juli kan vi trønderkanaris vise dere Norges beste fotballpuber.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Kommentar