TV-pakka 2006

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #21
    Opprinnelig skrevet av Glenn
    Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
    Ser for meg en del krangling om fjernkontrollen på pub'er med diffust nedslagsfelt, når det går 5 kamper samtidig på søndag kl 18.
    Ikke på fotballpøbben i Bergen, hehe.
    er du ofte der?

    (er misunnelig på den pøbben!!)
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      #22
      Betyr dette at jeg bare kan skrote Canal+ - dekoderen min (ble anskaffet KUN pga fotball)

      Steike
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #23
        Betyr dette at jeg bare kan skrote Canal+ - dekoderen min (ble anskaffet KUN pga fotball)
        Du får jo engelsk fotball..:-)
        Mye mer moro enn dårlige, norske kamper. Jeg ser aldri norsk fotball på TV, bortsett fra når Fugla spiller og jeg ikke er på kampen. Tror TV2 med denne satsingen sterkt overvurderer både folks interesse og betalingsvillighet.

        Mvh
        Gammer`n
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #24
          Generelt og objektivt sett vil jeg si at prisen er meget bra.

          Ved å betale 800 spenn vil man kunne se 6 bortekamper med sitt eget lag for kr. 130,- pr stk. I tillegg kan man invitere inn kompiser i stua som får se den gratis. I tillegg kan man ta opp de restrerende 20 kampene som man ser live. I tillegg kan man se et par kamper som ikke omhandler Fugla, men som kan være interesante.

          Prisen er bra den, men jeg føler de skyter seg selv litt i foten ved å tilby flere kamper gratis på TV2 og Zebra. Noen kan jo mene de får nok fotball ved dette tilbudet.

          Kommentar

          • 10.09.50
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 1410

            #25
            Jeg syns også prisen er grei nok, men er mest opptatt av at det er en fantastisk mulighet for å få med seg samtlige LSK-matcher i sesongen. Jeg er usikker på hvor mange abonnementer som blir solgt. Abonnement lønner seg kun dersom man regner med å gå glipp av så mange som åtte av sitt lags matcher, dvs åtte kamper som man verken får vært tilstede på eller som blir sendt på gratiskanalene. Er man en gjenganger på hjemmekamper og de nærmeste bortearenaene, blir det derfor antakelig billigst å betale for enkeltrunder. Slike billetter tror jeg derimot kommer til å selge godt. 99 kroner for å se eget lag fremfor å følge Radiosporten eller Davy & Co. er et røverkjøp.

            Kommentar

            • Bekkis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 441

              #26
              Lillestrøm har faktisk en del tv-kamper i vårsesongen... feks LSK-tromsø går på zebra... søppel-LSK på tv2, LSK-rbk går på tv2, så trur jeg LSK stabæk gåt på tv... så vi som er interesert i LSK får ganske bra dekning på tv uten den pakka...

              Kommentar

              • gj
                Seniormedlem
                • Nov 2003
                • 3360

                #27
                Opprinnelig skrevet av iL
                er du ofte der?
                Hehe. Neida. Stort sett bare når fugla er i byen.

                Første gangen jeg var der blei jeg helt forvirra. Rett innenfor døra tror jeg det gikk en storkamp fra England.

                Lenger inn i lokalet gikk en viktig opprykkskamp i 1. divisjon, tror det var mellom Aalesund og et lag til den gang.

                Siden jeg gikk meg vill oppdaget jeg at de jaggu meg viste en tredje kamp nede i underetagen også!

                Noe for enhver smak der, altså... Dum som jeg er, er jeg mer interessert i norsk fotball, så jeg valgte Aalesund fremfor Liverpool, United eller hva-det-nå-var...

                Kommentar

                • blue
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2004
                  • 1429

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                  Betyr dette at jeg bare kan skrote Canal+ - dekoderen min (ble anskaffet KUN pga fotball)
                  Du får jo engelsk fotball..:-)
                  Mye mer moro enn dårlige, norske kamper. Jeg ser aldri norsk fotball på TV, bortsett fra når Fugla spiller og jeg ikke er på kampen. Tror TV2 med denne satsingen sterkt overvurderer både folks interesse og betalingsvillighet.

                  Mvh
                  Gammer`n
                  Amen!
                  Fugla 4 Life!

                  Kommentar

                  • heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2129

                    #29
                    Fotballpuben er alltid en klassiker!!! Og Lillestrøm vinner alltid mot vif når NHH-kanaris tar turen dit!!
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                    Endelig er mørketida over.

                    Kommentar

                    • Fridtjof
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2005
                      • 2120

                      #30
                      Tre kamper? Er det så jævla imponerende? Ikke for å slenge dritt, men hvis styret i KFL tar til fornuften og velger Kings Cross eller Three Lions i Trondheim som pub når LSK skal spille på Lerkendal i Juli kan vi trønderkanaris vise dere Norges beste fotballpuber.
                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                      Kommentar

                      • Fugla
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 1718

                        #31
                        Det er jo mange kamper man ser gratis når man ser på denne listen:

                        Homer Simpson.



                        www.ultrassarp.no

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Fugla
                          Det er jo mange kamper man ser gratis når man ser på denne listen:

                          http://www.rb.no/lokal_sport/article1989321.ece
                          Dette er jo genialt. 3 kamper som må betales for, og resten live
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • Fridtjof
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2005
                            • 2120

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Fugla
                            Det er jo mange kamper man ser gratis når man ser på denne listen:

                            http://www.rb.no/lokal_sport/article1989321.ece
                            Nå tenkte jeg mer på den fotballpuben i Bergen som viste tre kamper samtidig...
                            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                            Kommentar

                            Working...