Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg er barn..13 år..Kan jeg være med å synge?
Morra mi sier det bare er for de voksne og for den "indre kretsen" som hun kaller det..
Jeg har så lyst til å være med å synge!! :cry:
Morra mi sier det bare er for de voksne og for den "indre kretsen" som hun kaller det..
morra di har nok ikke helt korrekt informasjon.. hvem som helst kan være med å synge!
så mange som mulig egentlig
Det er ikke alltid du skal høre på det morra di sier. Dette er et slikt tilfelle. Alle skal synge så lenge de er i form til å gå på kamp. Alder betyr ingenting.
Og hvis mamma`n din er litt redd som mødre ofte er, kan hun bli med deg. Kanskje det tar bort litt av moroa synes du, men da få hun se at kanarifansen ikke bare er de beste men også de hyggeligste.
Kjære deg. Morra di snakker bare tøv. Selvfølgelig kan du være med å synge. Skrik gjerne av full hals. Alle har rett til å synge, og jo flere som synger jo bedre
Aldri opplevd noe negativt på Åråsen jeg, jeg har vært der i mange år. Kjempebra gjeng. Sett mange små kanaris som er med på morro jeg, og det er jo plasser til små kanaris på de første sitteplassene ved siden av ståplassene, så der støter du kanskje ikke på så mange fulle kanarifans...
Husker jeg fikk en kommentar i 92 sesongen om at jeg burde vente til jeg var kommet over stemmeskiftet men ellers ingen negative opplevelser fra meg som ung heller...
*kremt* Jeg er mamma,og kanskje litt forsiktig...Men,har med 2 gutter på 8 og 12 år på feltet,og de synger av full hals!!Vi satt på motsatt side tidlig i fjor,og yngste sønnen ville "dit" og pekte til feltet.Siden har vi stått der - og sunget!!!
Kommentar