men hvis det medisinske støtteapparatet til malta var uenig med det medisinske støtteapparatet til Lillestrøm så kommer han fortsatt mellom to stoler.
VG: Rösler plasserer Mifsud bakerst i køen
Collapse
X
-
I noen mediekommentarer har jo også Rösler sagt at det er vanskeligere for Mifsud å få tillitt når han ikke forlenger kontrakten med LSK. Dette er et interessant trekk og i hvert fall ikke noe hans forgjenger Erlandsen ville gjort.RoyVaadal.Kommentar
-
I noen mediekommentarer har jo også Rösler sagt at det er vanskeligere for Mifsud å få tillitt når han ikke forlenger kontrakten med LSK. Dette er et interessant trekk og i hvert fall ikke noe hans forgjenger Erlandsen ville gjort.
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
og hvilket signal sender det til den samme spillergruppe når andre spillere hvis kontrakt også går ut etter denne sesongen får tillitt.
Igjen: Det kan, og må kun være spillernes prestasjoner som avgjør dette.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Üwe har jo sagt at så lenge Mifsud ikke er bedre enn de andre spissene så er han ikke førstevalg. Da er det jo kun det fotballfaglige som avgjør da, i allefall sånn jeg skjønner det. Synes det er helt rett å velge den som ønsker å bli værende i klubben dersom to stykker stiller forholdsvis likt!!------eLSKe-------Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeOpprinnelig skrevet av e.dsynes ikke Mifsud bør bli straffet fordi han drar på landskamp.
møtte til landslagssamling, blant annet fordi han skulle møte den
"nye"landslagstreneren for første gang.
Til tross for protester fra LSK måtte klubben overholde
"48-timersregelen til FIFA". Har posta noe om dette før.
Om Mifsud er blitt presset til å spille landskamp eller om han
frivillig har gamblet med sin egen helse, vites ikke.
Lett å være "etterpåklok" - han burde ha reist til samlingen,
men meldt forfall til selve kampen.
Han har fått "en smekk på fingerne", det får holde.
De beste spissene bør spille ut i fra hva som presteres
på treningene og i kampene. "Gjort er gjort -spist er
spist". Sesongen er lang og vi vil komme til å trenge både
Myklebust og Mifsud i tillegg til Occean, Haddad og
Sundgot framme i angrepsrekka.Kommentar
-
jeg forstår ikke denne dissinga av Mifsud. Når han senka Vålerenga ifjor var han den store helten til alle. For meg er han en like stor helt idag. Kan hende han har gjort noe dumt, men hvem faen har ikke det.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.djeg forstår ikke denne dissinga av Mifsud. Når han senka Vålerenga ifjor var han den store helten til alle. For meg er han en like stor helt idag. Kan hende han har gjort noe dumt, men hvem faen har ikke det.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.djeg forstår ikke denne dissinga av Mifsud. Når han senka Vålerenga ifjor var han den store helten til alle. For meg er han en like stor helt idag. Kan hende han har gjort noe dumt, men hvem faen har ikke det.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.djeg forstår ikke denne dissinga av Mifsud. Når han senka Vålerenga ifjor var han den store helten til alle. For meg er han en like stor helt idag. Kan hende han har gjort noe dumt, men hvem faen har ikke det.
Skal heller ikke ta helt av pga. Myklebust spilte en god omgang mot IFK. Mifsud er fremdeles en bedre spiss. Hva har Myklebust gjort i LSK til nå? )Skal legges til at jeg har stor tro på han).
Greit om Uwe reagerer med en irettesettelse, men å sette han bakerst i køen er en typisk umoden Røssler-reaksjon, som han burde unngått. På lik linje med den barnslige behandlingen av pressen han viste i fjor.
Ser at flere her er enige med Uwe, hadde dere vært det også hvis spissituasjon var som for noen år siden? Og hvis han hadde hatt 3 år igjen av kontrakten?I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Skal heller ikke ta helt av pga. Myklebust spilte en god omgang mot IFK. Mifsud er fremdeles en bedre spiss. Hva har Myklebust gjort i LSK til nå? )Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av LSK-supp.Skal heller ikke ta helt av pga. Myklebust spilte en god omgang mot IFK. Mifsud er fremdeles en bedre spiss. Hva har Myklebust gjort i LSK til nå? )Kommentar
-
Jeg tror alle er enige at vi ønsker det beste laget LSK kan stille med til hver kamp. Hvorvidt Mifsud er bedre enn de andre spissene eller ikke kan diskuteres. Alle elsker han for det han presterte mot Enga og RBK ifjor. Men, ingen er større eller viktigere enn laget. Mifsud er enda ung og forholdsvis uerfaren og trenger kanskje å bli møtt med en hard tysk hånd for å bli satt på plass.
Jeg tror vi vil både se og få mye glede av Mifsud også denne sesongen!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeJeg tror alle er enige at vi ønsker det beste laget LSK kan stille med til hver kamp. Hvorvidt Mifsud er bedre enn de andre spissene eller ikke kan diskuteres. Alle elsker han for det han presterte mot Enga og RBK ifjor. Men, ingen er større eller viktigere enn laget. Mifsud er enda ung og forholdsvis uerfaren og trenger kanskje å bli møtt med en hard tysk hånd for å bli satt på plass.
Jeg tror vi vil både se og få mye glede av Mifsud også denne sesongen!------eLSKe-------Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av LSK-supp.Skal heller ikke ta helt av pga. Myklebust spilte en god omgang mot IFK. Mifsud er fremdeles en bedre spiss. Hva har Myklebust gjort i LSK til nå? )Kommentar
-
Putta et fantastisk mål borte mot ODD. Sorry ass men jeg har trua på at gutten kan virkelig slå ut i full blomst i år 8)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RubinhoOpprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av LSK-supp.Skal heller ikke ta helt av pga. Myklebust spilte en god omgang mot IFK. Mifsud er fremdeles en bedre spiss. Hva har Myklebust gjort i LSK til nå? )Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
En liten faktaopplysning som ser ut til å ha blitt oversett. Uwe har aldri plassert Mifsud bakerst i køen slik VG påstår. Uwe har sagt at så lenge Myklebust presterer så godt som han gjør, er den ene spissplassen hans. Han sa også at dersom Myklebust og Mifsud presterer like godt, vil Myklebust blir prioritert på grunn av at han er fremtiden.
Men, han sa klart i fra at Mifsud får spille dersom han presterer bedre enn sine konkurrenter (Myklebust/Haddad). Mifsud bør ikke tvile på at det er prestasjonene på treninger og i kamper som bestemmer om han får spille, ikke kontraktslengden.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar