Jeg syns heller ikke noe om det han gjorde..Håper uansett at han forlenger kontrakten da.Hvis han ikke skulle gjøre det burde vi vel få non penger for han,men det er jo litt vanskelig hvis han blir her helt til kontrakten går ut.Og hvis han ikke er første valget til Røsler, da har vi jo tapt jævli mye..eller? :?
VG: Rösler plasserer Mifsud bakerst i køen
Collapse
X
-
-
Synes egentlig at Uwe (som vanlig) gjør helt rett. Og uavhengig om han hadde dratt til Malta eller ikke, så bør han være sistevalg så lenge han sier at han kommer til å forlate LSK etter sesongen. Hvorfor i all verden skal LSK satse på ham fremfor de andre da?
Og SÅ forbannet god er Mifsud ikke.Knurr...Kommentar
-
Han er god, men ikke så god som han tror han er...men vi trenger vel ikke å demonisere stakkaren fullstendig helt enda. Gi ham en sjanse til å rette opp inntrykket nå da.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Eksil-kanariDet er vel ikke nødvendigvis snakk om å demonisere karen når han mer eller mindre kategorisk avviser muligheten for å fortsette i LSK etter sesongen.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Han scora mot søpla. Da jubla jeg. Og jeg jubler også neste gang jeg ser han på banen. Mifsud er god og kjapp. Liker han veldig. Litt idiotisk det han gjorde, men tror han har lært. Han skjønner vel at dersom han vil til en større liga må han på førstelaget og prestere. Han har jo ferdighetene spør du meg.
Han kommer nok til å putte noen for oss i år også.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Mifsund er en klassespiller, men setter seg forran laget, og da har fjøra rett i å bruke myklebust så lenge han holder samme standard, som jeg synes ahn har gjort i år. Mifsund må være bedre an de andre og ikke bare like god for å spille sånn ting er nå. Musikk i mine ører!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kjell.T.RingMifsund er en klassespiller, men setter seg forran laget, og da har fjøra rett i å bruke myklebust så lenge han holder samme standard, som jeg synes ahn har gjort i år. Mifsund må være bedre an de andre og ikke bare like god for å spille sånn ting er nå. Musikk i mine ører!Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Finn to feil, hehe..Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironOpprinnelig skrevet av Kjell.T.RingFinn to feil, hehe..
:wink:
Vet han heter Misud og at Fjøra er et egennavn ja!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kjell.T.RingOpprinnelig skrevet av veironOpprinnelig skrevet av Kjell.T.RingFinn to feil, hehe..
Vet han heter Misud og at Fjøra er et egennavn ja!
Hehe.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av oleSjakktrekk av Mifsud å først si at dette er hans siste sesong her, for så å havne i unåde hos sjefen med å spille landskamper småskadet. Innbytterbenken vår er jo et bra utstillingsvindu i forhold til potensielt nye arbeidsgivere :wink:Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HarvestOpprinnelig skrevet av Kjell.T.RingOpprinnelig skrevet av veironOpprinnelig skrevet av Kjell.T.RingFinn to feil, hehe..
Vet han heter Misud og at Fjøra er et egennavn ja!
Hehe.Kommentar
-
synes ikke Mifsud bør bli straffet fordi han drar på landskamp. Dette bør være en sak mellom landslag og klubb. hvis ikke blir det håpløst for spilleren som må velge bort enten sitt eget land, eller sin egen klubb når det er et motsetningsforhold.
Uansett om han drar på landskamper, eller om han kun har et år igjen av kontrakten er han like verdifull uansett. Og det er kun det han presterer på banen som bør være utslagsgivende, og for meg har det vært mer enn godt nok. Jeg syntes han var norges klart beste beste spiss ifjor før han ble skadet. Og han har helt sikkert mye og bidra med denne sesongen også, men da må han ikke støtes bort og holdes nede av håpløse grunner.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.dsynes ikke Mifsud bør bli straffet fordi han drar på landskamp. Dette bør være en sak mellom landslag og klubb. hvis ikke blir det håpløst for spilleren som må velge bort enten sitt eget land, eller sin egen klubb når det er et motsetningsforhold.
Uansett om han drar på landskamper, eller om han kun har et år igjen av kontrakten er han like verdifull uansett. Og det er kun det han presterer på banen som bør være utslagsgivende, og for meg har det vært mer enn godt nok. Jeg syntes han var norges klart beste beste spiss ifjor før han ble skadet. Og han har helt sikkert mye og bidra med denne sesongen også, men da må han ikke støtes bort og holdes nede av håpløse grunner.
Har jeg skjønt rett?Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.dsynes ikke Mifsud bør bli straffet fordi han drar på landskamp.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar