Sant det, men jeg er ganske sikker på at Uwe og Halle er mer inntresert i å vinne kamper enn å ha en spiller i form og målkåt på benken.
Klart jeg ønsker meg en Myklebust i form og får vist talentet men vi må tenke helheten og det beste for laget.
Men er fortsatt enig med Uwe om at slik oppførsel ikke aksepteres, regner med at det vanket et par alvorsord og ikke minst kanskje en klekkelig bot for å dukke opp for sent i henhold til avtalt tid. Dette gjør det iallefall en smule vanskeligere med tanke på ny kontrakt. Håper Midsud går litt i seg selv å kjører for full pupp.
Må også nevne at media er jævlig flinke til å lage storm i vannglass!!!
Gi oss Gull med de andre spissene Mifsud + senk søppla nok en gang. :wink:
Klart jeg ønsker meg en Myklebust i form og får vist talentet men vi må tenke helheten og det beste for laget.
Men er fortsatt enig med Uwe om at slik oppførsel ikke aksepteres, regner med at det vanket et par alvorsord og ikke minst kanskje en klekkelig bot for å dukke opp for sent i henhold til avtalt tid. Dette gjør det iallefall en smule vanskeligere med tanke på ny kontrakt. Håper Midsud går litt i seg selv å kjører for full pupp.
Må også nevne at media er jævlig flinke til å lage storm i vannglass!!!
Gi oss Gull med de andre spissene Mifsud + senk søppla nok en gang. :wink:
Kommentar