VG: Rösler plasserer Mifsud bakerst i køen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

Sant det, men jeg er ganske sikker på at Uwe og Halle er mer inntresert i å vinne kamper enn å ha en spiller i form og målkåt på benken.

Klart jeg ønsker meg en Myklebust i form og får vist talentet men vi må tenke helheten og det beste for laget.

Men er fortsatt enig med Uwe om at slik oppførsel ikke aksepteres, regner med at det vanket et par alvorsord og ikke minst kanskje en klekkelig bot for å dukke opp for sent i henhold til avtalt tid. Dette gjør det iallefall en smule vanskeligere med tanke på ny kontrakt. Håper Midsud går litt i seg selv å kjører for full pupp.

Må også nevne at media er jævlig flinke til å lage storm i vannglass!!!

Gi oss Gull med de andre spissene Mifsud + senk søppla nok en gang. :wink:

Kommentar

• Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

Opprinnelig skrevet av Torolf
      Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
      Skal heller ikke ta helt av pga. Myklebust spilte en god omgang mot IFK. Mifsud er fremdeles en bedre spiss. Hva har Myklebust gjort i LSK til nå? )
      Han skal bl.a. ha hovedæren for at vi fikk oppleve vår første cupfinale siden 1992.
      Ikke glem at han var skadet i deler av fjoråret heller. Han gjorde et bra inntrykk de gangene han kom innpå, er sulten på å vise seg frem, er rask, flink til å drible, har et god skuddteknikk og ikke minst er og god til å forsere til dørlinja og legge tilbake til medspillere. Mangler kanskje litt på power men det kommer vel med tiden. De scoringene jeg har sett av Myklebust (håper det blir flere) for LSK og U-21 har imponert meg først og fremst fordi de typisk er laget med teft for mål, det er typiske "spiss-scoringer". Regn også med endel målgivende, dersom har får tillit og spilletid.

Mifsud-saken er blåst ut av proporsjoner. Det er mulig at Mifsud følte seg forpliktet til å stille, Röslers reaksjon er også korrekt. Mifsud er tilbake på laget i løpet av kort tid, garantert, dersom formen hans tilsier plass.

Det beste av alt oppi dette, er at vi har ørten ulike potensielle spiss-kombinasjoner. Nok til å gi motstandere angst, og nok til at de ikke har noen ide om hvem de skal forsvare seg mot og prøve å markere før kampstart.

Å se Haddad-Mifsud med Koren som hengende spiss på topp kunne også vært moro f.eks
      LSK Norges beste lag

Kommentar

• Rubinho
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2005
        • 1501

Opprinnelig skrevet av Harvest
        Opprinnelig skrevet av Rubinho
        Opprinnelig skrevet av Torolf
        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
        Skal heller ikke ta helt av pga. Myklebust spilte en god omgang mot IFK. Mifsud er fremdeles en bedre spiss. Hva har Myklebust gjort i LSK til nå? )
        Han skal bl.a. ha hovedæren for at vi fikk oppleve vår første cupfinale siden 1992.
        Slenger meg på her..Han scora vel 3-2 målet mot moss, en kamp som holdt på å gå over alle støvler og hofteholdere
        Rettelse: Moss leda 3-2 og Myklebust utlignet til 3-3.
        Sorry..lider av alzheimer light :wink:

Kommentar

• Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

På samme tid i fjor så var vel også Mykle foretrukket fremfor Mifsud, eller husker jeg helt feil?

St. Michael fikk vel sjansen da Mykle ble skadet. Og man kan vel forsåvidt si at han tok den...

Så er det vel bare å lese riktig det som er sitert av Uwe: at dersom Michael er bedre enn de andre spissene (les: Myklebust) så er det han som starter kampen.
          Men han må bevise mer enn andre fordi han selv har definert seg bort fra å være en del av fremtiden i LSK. En slags "fremtidskvotering," om man vil...
          Knurr...

Kommentar

Working...