Burde ikke homohets snart dø ut?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

:wink: Helt i orden Veiron, da er det avklart i hvertfall

Kommentar

• veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

Dessuten veit man jo at gutter alltid juger om størrelse Paddis. Ergo??

:lol:

Kommentar

• Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

Juger om størrelsen??? Langt ifra!

Kommentar

• Vinje
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Feb 2006
          • 110

Jeg står selv i en "gruppe" som ofte bruker ordet HOMO. Det er dog en intern-greie, som sjelden ropes så høyt at spillere eller dommere hører det. Det er dog, etter min mening (se signatur), STOR forskjell på å rope ut HOMO til en dommer eller spiller og det å rope "nigger" eller andre rene rasistiske tilrop. Det er jo nesten blitt pop å være homo i 2006, hvor vi har Homsepatruljer av alle slag og de homofile har egne parader. Det å rope HOMO er jo så og si uskyldig. Alle vet jo også at en spiller som har kone og barn ikke er homo (i såfall meget langt inne i skapet) og da tror jeg ikke mange tar seg veldig nær av det. Roper du derimot "Jævla Nigger" eller "negerjævel" til Eddie Gustafson så ER han neger, og da blir det ren rasisme!

Så får heller diskusjonen gå på OM det er barnslig og/eller noe poeng i å skrike homo da. Når det gjelder banneord og andre tulle-rop så er ikke KFL på langt nær verst i klassen.....

PS! Og til saken om at ingen medlemmer i KFL edru ville kalt en dommer for homo eller lignende; JEG tørr ikke tenke på hva jeg ville sagt om jeg møtte Terje Hauge ansikt til ansikt. Ikke etter at han presterte å alene sende Chelsea ut av Champions League :twisted:
          Det var min mening, og den er alltid riktig!

Kommentar

• Harvest
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 855

Opprinnelig skrevet av Vinje
            Ikke etter at han presterte å alene sende Chelsea ut av Champions League :twisted:
            Haha, herregud. Barnslig å skylde på dommeren. Hvis Chelsea er så gode som de skryter av burde de ha vunnet selv med ti mann.

Møkkalag.
            Iron Maiden's gonna get you.

Kommentar

• Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

PS! Og til saken om at ingen medlemmer i KFL edru ville kalt en dommer for homo eller lignende; JEG tørr ikke tenke på hva jeg ville sagt om jeg møtte Terje Hauge ansikt til ansikt. Ikke etter at han presterte å alene sende Chelsea ut av Champions League :twisted:
              Jeg har aldri sett Terje Hauge så god som i den kampen!

Kommentar

• veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

Mourinho er en latterlig dårlig taper. Hauge dømte helt riktig.
                Meeen, dette er jo ikke forum for engelsk fotball da!

Kommentar

• Chessheim-kanaris
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 1022

Jeg står selv i en "gruppe" som ofte bruker ordet HOMO. Det er dog en intern-greie, som sjelden ropes så høyt at spillere eller dommere hører det. Det er dog, etter min mening (se signatur), STOR forskjell på å rope ut HOMO til en dommer eller spiller og det å rope "nigger" eller andre rene rasistiske tilrop. Det er jo nesten blitt pop å være homo i 2006, hvor vi har Homsepatruljer av alle slag og de homofile har egne parader. Det å rope HOMO er jo så og si uskyldig. Alle vet jo også at en spiller som har kone og barn ikke er homo (i såfall meget langt inne i skapet) og da tror jeg ikke mange tar seg veldig nær av det. Roper du derimot "Jævla Nigger" eller "negerjævel" til Eddie Gustafson så ER han neger, og da blir det ren rasisme!

Så får heller diskusjonen gå på OM det er barnslig og/eller noe poeng i å skrike homo da. Når det gjelder banneord og andre tulle-rop så er ikke KFL på langt nær verst i klassen.....

nå er det vel ikke bare spillere og dommere som kan ta seg nær av dette da. om det står noen homofile rundt deg/dere som roper HOMO, så kan jo det tas ille opp?
                  at ens egen legning blir brukt som skjelldsord kan jo ikke være særlig hyggelig?!

ellers er jeg også av den oppfatning at kanarifansen ikke er de værste i klassen!
                  og det er jo bra
                  mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

• mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
                    nå er det vel ikke bare spillere og dommere som kan ta seg nær av dette da. om det står noen homofile rundt deg/dere som roper HOMO, så kan jo det tas ille opp?
                    at ens egen legning blir brukt som skjelldsord kan jo ikke være særlig hyggelig?!

ellers er jeg også av den oppfatning at kanarifansen ikke er de værste i klassen!
                    og det er jo bra
                    Da må man slutte å rope "idiot" også da, i tillfelle det er noen som per definisjon er idiot ( idiot = en som ikke har greie på politikk). Det kan jo tas ille opp? Eller kanskje de er så "dumme" at de ikke skjønner at de selv er idioter?

Trodde det var tøft å være verst i klassen jeg... :wink:
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                    Mr.Jordbakke

Kommentar

• Chessheim-kanaris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 1022

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke

og det er jo bra
                      Da må man slutte å rope "idiot" også da, i tillfelle det er noen som per definisjon er idiot ( idiot = en som ikke har greie på politikk). Det kan jo tas ille opp? Eller kanskje de er så "dumme" at de ikke skjønner at de selv er idioter?

Trodde det var tøft å være verst i klassen jeg... :wink:
                      så du tar det ille opp når du hører noen rope idiot?
                      eller er du kanskje så dum at du ikke skjønner det? :roll: :wink:
                      mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

• mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

så du tar det ille opp når du hører noen rope idiot?
                        eller er du kanskje så dum at du ikke skjønner det? :roll: :wink:
                        øøøh... hva skal jeg svare til det da? Æsj, bæsja på leggen, gitt... :oops:
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                        Mr.Jordbakke

Kommentar

• Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

IDIOT :lol:

Kommentar

• pal
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2004
                            • 422

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                            Opprinnelig skrevet av blue
                            Opprinnelig skrevet av pal
                            For å være egoistisk: det er ikke mitt problem om homofile finner det ubehagelig å gå på fotballkamp
                            :roll:
                            Prøv å vær litt mer nøye når du siterer!
                            Det var faktisk ikke jeg som skrev det der!!
                            Samtidig er det grusomt tatt ut av sammenhengen.
                            Sitatet kommer fra trådstarter Gale Isbre, som forklarer hvorfor homohetsen burde ha dødd ut - selv om han personlig ikke blir støtt.
                            Sorry, blue, jeg gjorde en brøler der. Det skal ikke gjenta seg! Sitatet tilhører Gale Isbre. Forøvrig er jeg ikke enig i at sitatet er tatt grusomt ut av sammenhengen.
                            hilsen pål

Kommentar

• Gale Isbre
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2005
                              • 1164

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                              For å være egoistisk: det er ikke mitt problem om homofile finner det ubehagelig å gå på fotballkamp
                              :roll:
                              Prøv å vær litt mer nøye når du siterer!
                              Det var faktisk ikke jeg som skrev det der!!
                              Samtidig er det grusomt tatt ut av sammenhengen.
                              Sitatet kommer fra trådstarter Gale Isbre, som forklarer hvorfor homohetsen burde ha dødd ut - selv om han personlig ikke blir støtt.
                              Sorry, blue, jeg gjorde en brøler der. Det skal ikke gjenta seg! Sitatet tilhører Gale Isbre. Forøvrig er jeg ikke enig i at sitatet er tatt grusomt ut av sammenhengen.
                              Ikke grusomt ut av, men likevel ut av. Det var ment som et svar til alle de som mener at "såpass får folk tåle". Det er veldig lett å mene at folk bør tåle noe en ikke plages av selv.

Kommentar

• trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7131

JEG tørr ikke tenke på hva jeg ville sagt om jeg møtte Terje Hauge ansikt til ansikt. Ikke etter at han presterte å alene sende Chelsea ut av Champions League :twisted:
                                Fy f for en teit og idiotisk ting å mene. Chelsea ble rundspilt av et mye, mye, mye bedre lag, og Del Horno hadde bare ufinheter å svare med mot fantastiske Messi. Møkkalag!

Ang. homo eller ei: Jeg ville ikke tatt meg så nær av det selv dersom jeg hadde vært homo, tror jeg. Men men men. Folk blir til bavianer når de ser fotballkamper (meg selv inkludert i aller høyeste grad, selvom jeg stort sett roper kjønnsrelaterte ord av ymse slag, og ikke "homo"). Å bli kvitt idiotiet er nok utopi, dessverre.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

OK. Nok diskusjoner rundt Chelsea-Barca i denne tråden. Ta det på generell fotball-forumet.
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Vinje
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Feb 2006
                                    • 110

Har ikke nevnt kampen i det hele tatt jeg Ronnie, bare dommer`n :lol:

Det er de andre som trekker tråden lengre og lengre vekk fra topicen her!
                                    Det var min mening, og den er alltid riktig!

Kommentar

• Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

Har ikke nevnt kampen i det hele tatt jeg Ronnie, bare dommer`n :lol:
                                      :lol: :lol:
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

I nåtidens undergruppsrevolusjon som KFL gjennomgår venter jeg på når Homo-Kanaris ser dagens lys. Tar du utfordringen Vidar Evjen?

Mvh
                                        Mr.Jordbakke

Kommentar

• KFL109
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1958

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                          I nåtidens undergruppsrevolusjon som KFL gjennomgår venter jeg på når Homo-Kanaris ser dagens lys. Tar du utfordringen Vidar Evje?
                                          Hadde vært oppe og gått for lenge sida, hadde ikke Rønnern brukt opp forkortelsen HK til Husmor-Kanaris.

Forsåvidt kunne jo Husmor-Kanaris passert som navn på en homogruppe også, men når alternativet Rosa Pudler (RP) er det eneste som står igjen får KGG og UFC regjere aleine. RP ville fort ha utarta seg til å bli RævPulere i stedet, og det går ikke an å diskriminere lesbene i 2006!
                                          Vidar Evje

Kommentar

Working...