:wink: Helt i orden Veiron, da er det avklart i hvertfall
Burde ikke homohets snart dø ut?
Collapse
X
-
-
-
Jeg står selv i en "gruppe" som ofte bruker ordet HOMO. Det er dog en intern-greie, som sjelden ropes så høyt at spillere eller dommere hører det. Det er dog, etter min mening (se signatur), STOR forskjell på å rope ut HOMO til en dommer eller spiller og det å rope "nigger" eller andre rene rasistiske tilrop. Det er jo nesten blitt pop å være homo i 2006, hvor vi har Homsepatruljer av alle slag og de homofile har egne parader. Det å rope HOMO er jo så og si uskyldig. Alle vet jo også at en spiller som har kone og barn ikke er homo (i såfall meget langt inne i skapet) og da tror jeg ikke mange tar seg veldig nær av det. Roper du derimot "Jævla Nigger" eller "negerjævel" til Eddie Gustafson så ER han neger, og da blir det ren rasisme!
Så får heller diskusjonen gå på OM det er barnslig og/eller noe poeng i å skrike homo da. Når det gjelder banneord og andre tulle-rop så er ikke KFL på langt nær verst i klassen.....
PS! Og til saken om at ingen medlemmer i KFL edru ville kalt en dommer for homo eller lignende; JEG tørr ikke tenke på hva jeg ville sagt om jeg møtte Terje Hauge ansikt til ansikt. Ikke etter at han presterte å alene sende Chelsea ut av Champions League :twisted:Det var min mening, og den er alltid riktig!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av VinjeIkke etter at han presterte å alene sende Chelsea ut av Champions League :twisted:
Møkkalag.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av VinjePS! Og til saken om at ingen medlemmer i KFL edru ville kalt en dommer for homo eller lignende; JEG tørr ikke tenke på hva jeg ville sagt om jeg møtte Terje Hauge ansikt til ansikt. Ikke etter at han presterte å alene sende Chelsea ut av Champions League :twisted:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av VinjeJeg står selv i en "gruppe" som ofte bruker ordet HOMO. Det er dog en intern-greie, som sjelden ropes så høyt at spillere eller dommere hører det. Det er dog, etter min mening (se signatur), STOR forskjell på å rope ut HOMO til en dommer eller spiller og det å rope "nigger" eller andre rene rasistiske tilrop. Det er jo nesten blitt pop å være homo i 2006, hvor vi har Homsepatruljer av alle slag og de homofile har egne parader. Det å rope HOMO er jo så og si uskyldig. Alle vet jo også at en spiller som har kone og barn ikke er homo (i såfall meget langt inne i skapet) og da tror jeg ikke mange tar seg veldig nær av det. Roper du derimot "Jævla Nigger" eller "negerjævel" til Eddie Gustafson så ER han neger, og da blir det ren rasisme!
Så får heller diskusjonen gå på OM det er barnslig og/eller noe poeng i å skrike homo da. Når det gjelder banneord og andre tulle-rop så er ikke KFL på langt nær verst i klassen.....
PS! Og til saken om at ingen medlemmer i KFL edru ville kalt en dommer for homo eller lignende; JEG tørr ikke tenke på hva jeg ville sagt om jeg møtte Terje Hauge ansikt til ansikt. Ikke etter at han presterte å alene sende Chelsea ut av Champions League :twisted:
at ens egen legning blir brukt som skjelldsord kan jo ikke være særlig hyggelig?!
ellers er jeg også av den oppfatning at kanarifansen ikke er de værste i klassen!
og det er jo bramvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisnå er det vel ikke bare spillere og dommere som kan ta seg nær av dette da. om det står noen homofile rundt deg/dere som roper HOMO, så kan jo det tas ille opp?
at ens egen legning blir brukt som skjelldsord kan jo ikke være særlig hyggelig?!
ellers er jeg også av den oppfatning at kanarifansen ikke er de værste i klassen!
og det er jo bra
Trodde det var tøft å være verst i klassen jeg... :wink:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeOpprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisnå er det vel ikke bare spillere og dommere som kan ta seg nær av dette da. om det står noen homofile rundt deg/dere som roper HOMO, så kan jo det tas ille opp?
og det er jo bra
Trodde det var tøft å være verst i klassen jeg... :wink:
eller er du kanskje så dum at du ikke skjønner det? :roll: :wink:mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisså du tar det ille opp når du hører noen rope idiot?
eller er du kanskje så dum at du ikke skjønner det? :roll: :wink:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av ulfpulfOpprinnelig skrevet av blueOpprinnelig skrevet av palOpprinnelig skrevet av blueFor å være egoistisk: det er ikke mitt problem om homofile finner det ubehagelig å gå på fotballkamp
Det var faktisk ikke jeg som skrev det der!!
Sitatet kommer fra trådstarter Gale Isbre, som forklarer hvorfor homohetsen burde ha dødd ut - selv om han personlig ikke blir støtt.hilsen pålKommentar
-
Opprinnelig skrevet av palOpprinnelig skrevet av ulfpulfOpprinnelig skrevet av blueOpprinnelig skrevet av palOpprinnelig skrevet av blueFor å være egoistisk: det er ikke mitt problem om homofile finner det ubehagelig å gå på fotballkamp
Det var faktisk ikke jeg som skrev det der!!
Sitatet kommer fra trådstarter Gale Isbre, som forklarer hvorfor homohetsen burde ha dødd ut - selv om han personlig ikke blir støtt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av VinjeJEG tørr ikke tenke på hva jeg ville sagt om jeg møtte Terje Hauge ansikt til ansikt. Ikke etter at han presterte å alene sende Chelsea ut av Champions League :twisted:
Ang. homo eller ei: Jeg ville ikke tatt meg så nær av det selv dersom jeg hadde vært homo, tror jeg. Men men men. Folk blir til bavianer når de ser fotballkamper (meg selv inkludert i aller høyeste grad, selvom jeg stort sett roper kjønnsrelaterte ord av ymse slag, og ikke "homo"). Å bli kvitt idiotiet er nok utopi, dessverre.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
I nåtidens undergruppsrevolusjon som KFL gjennomgår venter jeg på når Homo-Kanaris ser dagens lys. Tar du utfordringen Vidar Evjen?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeI nåtidens undergruppsrevolusjon som KFL gjennomgår venter jeg på når Homo-Kanaris ser dagens lys. Tar du utfordringen Vidar Evje?
Forsåvidt kunne jo Husmor-Kanaris passert som navn på en homogruppe også, men når alternativet Rosa Pudler (RP) er det eneste som står igjen får KGG og UFC regjere aleine. RP ville fort ha utarta seg til å bli RævPulere i stedet, og det går ikke an å diskriminere lesbene i 2006!Vidar Evje
Kommentar
Kommentar