RB: Andresen helt konge

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    RB: Andresen helt konge



    Andresen helt konge

    TØNSBERG:
    Nærmest som vanlig da Frode Kippe ikke spiller for Lillestrøm, så blomstret Pål Steffen Andresen også i går opp til en midtstopperkjempe av internasjonalt format.


    Andresen kledde av IFK-spissen både i lufta og langs bakken og RB-sporten synes han var LSKs bestemann. Nærmest kom spissduoen Magnus Myklebust og Olivier Occean som hadde et utsøkt samarbeid.
    RoyVaadal.
  • Runbernt
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • May 2004
    • 127

    #2
    Re: RB: Andresen helt konge

    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
    http://www.rb.no/lokal_sport/article1994199.ece

    Andresen helt konge

    TØNSBERG:
    Nærmest som vanlig da Frode Kippe ikke spiller for Lillestrøm, så blomstret Pål Steffen Andresen også i går opp til en midtstopperkjempe av internasjonalt format.


    Andresen kledde av IFK-spissen både i lufta og langs bakken og RB-sporten synes han var LSKs bestemann. Nærmest kom spissduoen Magnus Myklebust og Olivier Occean som hadde et utsøkt samarbeid.
    Her er jeg helt enig med RB. I tillegg syns jeg forsvaret vårt fungerer best når PSA og Rambekk spiller i midtforsvaret. Virker som de har god kommunikasjon på banen og utfyller hverandre bra. Dette så vi mange eksempler på i fjor, og i Tønsberg slo det meg igjen.
    Som enkeltspiller mener jeg Kippe er minst like god som disse to. Han er kaptein, og har spisskompetanse i hodespillet. Allikevel er det laget og hvordan dette settes sammen som er det viktigste.

    Jeg blir i alle fall ikke bekymra om Kippe må stå over noen kamper av ulike grunner. Så lenge Rambekk og PSA er tilgjengelige svekkes vi ikke, kanskje snarere tvert imot...?
    Runbernt

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #3
      Kippe bør ikke få skylda for at Steffi spiller dårligere sammen med han, enn sammen med Rambekk. Det er Steffi som har et problem, ikke Kippe.

      Onde tunger vil kanskje ha det til at Kippe er svak til å kommunisere med de andre. Jeg tror at det er Steffi som blir for laidback. Han stoler på at Kippe ordner opp, og tar ikke skikkelig ansvar sjølv.
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #4
        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
        Kippe bør ikke få skylda for at Steffi spiller dårligere sammen med han, enn sammen med Rambekk. Det er Steffi som har et problem, ikke Kippe.

        Onde tunger vil kanskje ha det til at Kippe er svak til å kommunisere med de andre. Jeg tror at det er Steffi som blir for laidback. Han stoler på at Kippe ordner opp, og tar ikke skikkelig ansvar sjølv.
        Jeg opplever hovedproblemet som at Kippe ikke er nok sjef. Når han spiller med Rambekk/Andresen forventer makkeren at kapteinen skal ta sjefsrollen, men det synes jeg ikke han gjør. Det virker som om Andresen og Rambekk har en veldig god kjemi på banen. Selv om ingen av dem tar sjefsrollen i Kippes fravær, gjør de alltid en solid jobb sammen. Kanskje Roy er inne på noe når han hevder at de ikke tar ansvar.

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #5
          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
          Onde tunger vil kanskje ha det til at Kippe er svak til å kommunisere med de andre. Jeg tror at det er Steffi som blir for laidback. Han stoler på at Kippe ordner opp, og tar ikke skikkelig ansvar sjølv.
          Steffi har selv sagt at han tror grunnen til at han spiller bedre med Rambekk enn med Kippe, er at han må ta mer ansvar når han spiller sammen med Rambekk.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          Working...