- Mifsud skal ingen steder! (RB)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

- Mifsud skal ingen steder! (RB)

– Mifsud skal ingen steder!

Michael Mifsud er tilsynelatende blitt degradert til en plass langt bak i Lillestrøms spisskø, men det foreligger ingen planer i LSK om å selge malteseren.

ÅRÅSEN

– Michael Mifsud skal ingen steder, det kan jeg garantere, sier manager Jan Åge Fjørtoft.

– Timing er alt, og nå har vi ingen mulighet til å erstatte Michael om vi selger ham, sier Fjørtoft til RB-sporten.

Dermed ligger det an til at den kjappe angriperen blir på Åråsen også i sitt siste kontraktsår. Deretter har han selv sagt klart fra at han vil ut i Europa igjen.
    Konflikt

Etter Royal League-kampen mot IFK Göteborg sa trener Uwe Rösler uoppfordret fra om at han ikke var fornøyd med at Mifsud spilte landskamp for Malta, etter at klubbens medisinske apparat mente han burde hvile i 7-10 dager.

I malteserens landslagsfravær benyttet Magnus Myklebust sjansen til å spille seg inn.

– Jeg har aldri sagt at Michael er et sistevalg på topp, og han vil helt sikkert spille kamper for oss. Hvor mange og hvor ofte er opp til ham selv. Men han må innse at vi er kapable til å få resultater uten ham, det har vi bevist i Royal League, hvor Michael kun har startet to kamper, sier Rösler.

Treneren mener det gjelder å vise sunn fornuft og kommunisere godt.

– Bjørn Helge Riise er et godt eksempel. Han fikk sjansen til å bli med Norge til Senegal, men etter tre uker ute med lungebetennelse, mente både vi og spilleren selv at det var bedre at han bygget seg opp igjen hos oss. Det var Åge Hareide enig i. Nå ser du hvor fint han er kommet tilbake. Og Bjørn Helge vil få flere landslagssjanser, mener Rösler, som presiserer at LSK i utgangspunktet er positive til alle landslagsuttak.
    Vil bruke alle

– Blir det vanskelig å holde fem så sterke spisser fornøyd utover i sesongen?

– Nå er vi med i fire turneringer, Royal League, serie, cup og intertoto, så alle vil få kamper. Dessuten er det kun Arild Sundgot som jeg vil karakterisere som en erfaren spiss. Resten er mer i kategorien sultne og talentfulle, og definitivt ikke noen som kan si at "jeg må spille alle kamper". Spissvalget vil også være avhengig av motstanderen og hvilke typer jeg ønsker å benytte.

– Hva skjer med Mifsud nå?

– Han må skjønne at andre spillere kan komme inn når folk mister treninger og kamper, slik han selv gjorde. Men vi trenger Michael tilbake i den formen han var i 2005. Samtidig vil LSK som klubb alltid være større enn enkeltspillere. Michael vil få like muligheter som alle andre, ikke mer og ikke mindre, sier Rösler.

PS! Michael Mifsud sto over treningen i går på grunn av feber og sår hals og svarte ikke på RB-sportens henvendelser mandag.
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

Stoler på Uwe og Fjøra at de vet hva de gjør....

Kommentar

• blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

Har faktisk aldri tenkt over at Sundgot er den eneste erfarne spissen vi har. Utrolig spennende lag vi har på gang!
      Fugla 4 Life!

Kommentar

• lillestrøm-gutt 2
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Feb 2006
        • 193

Opprinnelig skrevet av blue
        Har faktisk aldri tenkt over at Sundgot er den eneste erfarne spissen vi har. Utrolig spennende lag vi har på gang!
        Erfarene?!? occean er veldig og erfaren han og
        Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
        er du bli er du gla holder du med FUGLA

FORZA FUGLA

Kommentar

• Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

Vi har et spennende lag, men mangler rutine. Vi har én mann som er over 30 og det er JayPee som er 75- modell. Det er temmelig sikkert ganske unikt med en stall med så få "ringrever" og er det noe jeg gjerne skulle hatt, er det en rutinert jævel inn i forsvarsrekka.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Rubinho
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2005
            • 1501

Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Vi har et spennende lag, men mangler rutine. Vi har én mann som er over 30 og det er JayPee som er 75- modell. Det er temmelig sikkert ganske unikt med en stall med så få "ringrever" og er det noe jeg gjerne skulle hatt, er det en rutinert jævel inn i forsvarsrekka.
            vi har jo Kippe..men skulle kanskje hatt en til ja (har jo egentlig strand ôg)

Kommentar

• Vinje
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Feb 2006
              • 110

Dette er SUVERENT gjort av Røsler. Spillere som ikke skriver ny kontrakt, og som samtidig sier de vil bort fra klubben etter kontraktstid, kan ikke gjøre som de vil lengre i LSK. Når han velger å dra på landslagssamling etter å ha blitt beordret til 7-10 dagers hvile så sier han samtidig at "Jeg driter i hva LSK sier, og gjør det som passer meg og min karriere best"

Før i tiden kunne du gjøre slikt i LSK fordi stallen var liten, og vi trengte alle som en. Nå har vi en stor stall med flere gode spisser, og da er det bare rett og rimelig at han må stelle seg bakerst i køen.

"Lang lang rekke, Mifsud ut av rekka går".........
              Det var min mening, og den er alltid riktig!

Kommentar

• Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

Opprinnelig skrevet av Rubinho
                vi har jo Kippe..men skulle kanskje hatt en til ja (har jo egentlig strand ôg)
                Kippe er 28 år og har ingen særlig internasjonal erfaring. Vi hadde hatt behov for en spiller med noen år på landsen og helst fra en litt større europeisk liga.

Jeg glemte at Påsan har rundet 30...
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Vinje
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Feb 2006
                  • 110

Til deg som har en MANCHESTER USA (ops mener UTD) logo i profilen din; Du er på et NORSK LSK forum nå :twisted:

Kommentar

• iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

Opprinnelig skrevet av Vinje
                    Dette er SUVERENT gjort av Røsler. Spillere som ikke skriver ny kontrakt, og som samtidig sier de vil bort fra klubben etter kontraktstid, kan ikke gjøre som de vil lengre i LSK. Når han velger å dra på landslagssamling etter å ha blitt beordret til 7-10 dagers hvile så sier han samtidig at "Jeg driter i hva LSK sier, og gjør det som passer meg og min karriere best"

Før i tiden kunne du gjøre slikt i LSK fordi stallen var liten, og vi trengte alle som en. Nå har vi en stor stall med flere gode spisser, og da er det bare rett og rimelig at han må stelle seg bakerst i køen.

"Lang lang rekke, Mifsud ut av rekka går".........
                    velkommen til forumet Vinje, på tide du regga gamle gjøk

Men ser ut som dette blir siste sesongen til Mifsud ja.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Vinje
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Feb 2006
                      • 110

He he he. Har lest innlegg her en stund, men nå måtte jeg bare hive meg inn i noen saker her

Har vært meget aktiv på Chelsea forumet, og laget bra med røre der inne, så nå er det dette forumet sin tur.

Ække mange jeg kjenner på nickene her, men noen har da "ekte" navn i hvertfall........

Kommentar

• e.d
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 688

Har vært meget aktiv på Chelsea forumet, og laget bra med røre der inne, så nå er det dette forumet sin tur.
                        Vi får se om du har noen ingredienser i den røra di da. :wink:
                        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

He he he. Har lest innlegg her en stund, men nå måtte jeg bare hive meg inn i noen saker her

Ække mange jeg kjenner på nickene her, men noen har da "ekte" navn i hvertfall........
                          åja glemte jeg har annet nick på Chelsea forumet (er kjetil der)

Jupp du er god til å lage røre ;D
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Vinje
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Feb 2006
                            • 110

He he he. Er det deg ja

Det er vel sjelden det ikke kommer reaksjoner på postene mine der ja, så vi får se om vi finner noe å "ta tak i" her også 8)

Kommentar

• blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

He he he. Er det deg ja

Det er vel sjelden det ikke kommer reaksjoner på postene mine der ja, så vi får se om vi finner noe å "ta tak i" her også 8)
                              Du virka som en fornuftig kar helt til du tok ordet Chelsea i munnen :lol:
                              Fugla 4 Life!

Kommentar

• RoyVaadal
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2004
                                • 4055

Re: - Mifsud skal ingen steder! (RB)

Opprinnelig skrevet av RB 13.mars
                                – Jeg har aldri sagt at Michael er et sistevalg på topp, og han vil helt sikkert spille kamper for oss. Hvor mange og hvor ofte er opp til ham selv. Men han må innse at vi er kapable til å få resultater uten ham, det har vi bevist i Royal League, hvor Michael kun har startet to kamper, sier Rösler.
                                Opprinnelig skrevet av VG 12.mars
                                - Michael var skadet for oss i den første kampen mot IFK. Og så spiller han plutselig landskamp for Malta noen få dager etter, sier en tydelig irritert Uwe Rösler til VG Nett.

Da må også malteseren tåle at han stiller bakerst i køen når spissplassene deles ut i Lillestrøm.

- Mifsud er bakerst i køen. Myklebust og Occean spiller glimrende og kommer ikke til å bli satt ut så lenge de fortsetter sånn. Haddad er en svært uforutsigbar spiller og bidrar også med mye når han får sjansen, sier Rösler.
                                Hmm. Litt interessant kryssklipping.
                                RoyVaadal.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

Hehe. En liten selvmotsigelse her ja.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• ON
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3639

Eller så kan avisene ha mistforstått/misforstått med vilje.

Kommentar

• ChriZza
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 4265

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                      Opprinnelig skrevet av RB
                                      - Michael var skadet for oss i den første kampen mot IFK. Og så spiller han plutselig landskamp for Malta noen få dager etter, sier en tydelig irritert Uwe Rösler til VG Nett.

Da må også malteseren tåle at han stiller bakerst i køen når spissplassene deles ut i Lillestrøm.

- Mifsud er bakerst i køen. Myklebust og Occean spiller glimrende og kommer ikke til å bli satt ut så lenge de fortsetter sånn. Haddad er en svært uforutsigbar spiller og bidrar også med mye når han får sjansen, sier Rösler.
                                      Og disse artiklene ble lagt ut samme dag?

Kommentar

• RoyVaadal
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2004
                                        • 4055

Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                        Opprinnelig skrevet av RB

Og disse artiklene ble lagt ut samme dag?
                                        Nei. RB kom med denne saken 13.mars, dagen etter VG.
                                        RoyVaadal.

Kommentar

Working...