Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bra initiativ til avstemning Paddis! Men jeg foreslår at du endrer teksten litt.
Avstemningen er litt dårlig formulert:
- Spørsmålet er ledende, eller manglende
- Alternativene bør stå som svar på spørsmålet og ikke som nye spørsmål.
Hva med: Hva skjer med Koren?
1. Han forlater oss før årets kontrakt går ut.
2. Han forlater oss når årets kontrakt går ut.
3. Han skriver en ny kontrakt med LSK.
4. Jeg gir blanke f...
Jeg tror det nærmest er garantert at Koren forlater oss.
En av grunnene er at det ville vært langt mer sannsynlig å få til en forlengelse med Koren for et års tid siden. Jeg tror at LSK har hatt en solid lønnsøkning å tilby. Trolig har Koren sagt nei til en million kroner pluss-minus noen hundre tusen. Så mye penger sier man ikke nei til uten videre. Når han ikke har forlenga kontrakten allerede, da skjer det nok ikke.
Jeg tror det nærmest er garantert at Koren forlater oss.
En av grunnene er at det ville vært langt mer sannsynlig å få til en forlengelse med Koren for et års tid siden. Jeg tror at LSK har hatt en solid lønnsøkning å tilby. Trolig har Koren sagt nei til en million kroner pluss-minus noen hundre tusen. Så mye penger sier man ikke nei til uten videre. Når han ikke har forlenga kontrakten allerede, da skjer det nok ikke.
2007- uten Koren.
Det eneste halmstrået vårt er at han ikke får noen mer attraktive tilbud. Det blir sikkert mest oppmerksomhet rundt VM-spillere i sommer, så kanskje Koren får herje i fred for de store klubbene. Men jeg er redd for at fotballagentene har merket seg Korens kvaliteter.
FAen nå lurte LSK meg.. Gikk inn på www.lsk.no og der var det bare et portrett bildet av Koren, jeg trodde han hadde signmert jeg, men det var bare om kampen i går...
Tror vi skal være glade så lenge vi har han i troppen og bare håpe på at han bidrar til at inneværende sesong blir en toppsesong der vi bl.a tar oss av millionene i RL. Slik jeg ser det er det en ren bonus om han blir med i årene fremover, gitt at han holder seg unna skader og er motivert selvfølgelig. Det siste vet en aldri noen ting om !
Vi får innse og ta innover oss at de økonomiske tyngdelovene alltid vil gjelde. Vi bør derfor, etter min mening, være takknemlige så lenge vi kan benytte oss av de ekstremt talentfulle men selvfølgelig kikke etter nye når de ønsker seg bort. Å ha rykte på oss for å være et springbrett til større klubber i Europa er ikke akkurat negativt for rekrutteringen det heller.
Kommentar