Skulle vært gøy om noen kunne ta en titt i lommene til fotballpresidenten etter møtet.... Hadde ikke blitt sjokk skadet hvis man fant en fin bunke 1000-lapper der...! Skandale hvis fugla må dra til Lerkendal!!!!!!!!!!!
Trøndera vil ha kvartfinalen flytta
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Forbundet vet nok veldig godt hva som skjer hvis kampen flyttes. Det blir skandale, og fotballforbundet vil stigmatisere seg selv i en grad det faktisk er grunn til å tro at de ikke vil tåle(les sponsorer og forhold til andre lag).
Vi skal stå på Åråsen og støtte laget vårt der.FORZA FUGLA
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Christerhahahah.. det er det dummeste jeg har hørt.. faen så dum denne skutle er. helt utrolig at han er seriøs da.. trodde det var kødd med en gang jeg... ingen andre enn RBK kunne funnet på noe så dumt.
Må bare sende mine varmeste gratulasjoner til Nils Skutle. Stå på!!!!Kommentar
-
så på nyhetene på tv2 nå og skutle forventet at det ble en hjemme kamp ! hva faen er det for noe tull a ! bare det at nff skal vurdere det på nytt sier jo bare om hvor korupte jævler dem er ! eller hva ? begynner å bli så jævlig forbanna på skutle og nff ass. men som sagt jeg veit hvor dem jobber og bilene dems SKAL jeg finne. hvis ikke den spilles på ÅRÅSENFORZA FUGLA
Kommentar
-
Har hørt fra sikre kilder at Skutle gikk ned på kne for Kåfjord i halv 10 tiden i kveld, men det ble for mye ost inni bilde, så skutle måtte reise hjem med beskjeden at kampen skal spilles på åråsen...
Håper kildene mine har rett for en gangs skyldUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Foreløpig synes jeg dette er overdramatisert. Møtet mellom Skutle-Dustle (i det kreative hjørnet i dag :roll: ) og Kåfjord skal i utgangspunktet ikke dreie seg om den kvartfinalen, men noe helt annet (sto ikke hva det egentlig var i VG eller hvor jeg leste det). Det jeg ser for meg, er at Skutle tar det opp cupen på slutten av møtet, og at Kåfjord er mann nok til å vifte det bort med en gang.
Det blir uansett alle mann til Åråsen.
Argh.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondHar hørt fra sikre kilder at Skutle gikk ned på kne for Kåfjord i halv 10 tiden i kveld, men det ble for mye ost inni bilde, så skutle måtte reise hjem med beskjeden at kampen skal spilles på åråsen...
Håper kildene mine er rett for en gangs skyldFORZA FUGLA
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Jeg vil gjerne vite om noen her seriøst vil vurdere å dra til Trondheim hvis jævla får viljen sin.FORZA FUGLA
Kommentar
-
Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.
Les denne artikkelen. RBK har alliert seg med foreningen Norsk Toppfotball. Dette er ekstremt negativt, og kommer til å ha mye å si for NFF's avgjørrelse. Spør dere meg ser dette svart ut.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Skutle sier at dem brukte 26 timer til Haugesund. Men det er vel raskeste vei til kampen som telles, og jeg tørr garantere at det går ann å komme seg fram å tilbake til haugesund fra trondheim på kortere tid enn 26 timer.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av scagesOpprinnelig skrevet av Christerhahahah.. det er det dummeste jeg har hørt.. faen så dum denne skutle er. helt utrolig at han er seriøs da.. trodde det var kødd med en gang jeg... ingen andre enn RBK kunne funnet på noe så dumt.
Må bare sende mine varmeste gratulasjoner til Nils Skutle. Stå på!!!!Kommentar
-
- Dersom vi får det som vi håper, så spiller vi kvalifisering til Mesterligaen onsdag 11. august. NFF har prestert å legge vår kamp til lørdagen rett etterpå og de tre andre til dagen derpå. Dermed mister vi én dag til restitusjon. Det er helt håpløst, sier en hoderystende Nils Skutle.
les den der !
han er jo mongo i hue for faen dem har jo tre spille staller for faen lillestrøm har 1 1/2 stall . og klarer ikke gutta hans og komme seg igjen etter 3dager da lurer jeg på hva faen dem får betalt for ! gutta tjener 1mill i året og da kan dem vel klare 2 kamper på tre dager ! fatter ikke dette her og jeg blir så forbanna !FORZA FUGLA
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av K_P(Kjernen)Opprinnelig skrevet av scagesOpprinnelig skrevet av Christerhahahah.. det er det dummeste jeg har hørt.. faen så dum denne skutle er. helt utrolig at han er seriøs da.. trodde det var kødd med en gang jeg... ingen andre enn RBK kunne funnet på noe så dumt.
Må bare sende mine varmeste gratulasjoner til Nils Skutle. Stå på!!!!FORZA FUGLA
Kommentar
-
-
Så akkurat kveldsnytt og ble enda kvalmere da styggen sjøl dukket opp i ruta og forventet hjemmekamp etter å ha befalt forbundet med Klåfjord i spissen om å omgjøre vedtaket. Vi skal til bartebyen 1- en gang i høst
der har vi alle muligheter til å vise hva vi mener om en eventuell avgjørelse som går i vårt disfavørKommentar
-
Jeg forventer at vi får hjemekamp. Kanskje den nye i fotball forbundet kåfjord ikke er like korrupt som de som var der før, og får de andre til å ro ned favoritiseringa også..Jeg regner med at skutle tar det opp på tampen av møtet, og at kåfjord bare vifter det vekk.
Vis det nå blir vifta vekk å vi får beholde hjemebane, så mener jeg at denne saken bare er positiv for kampen, mye media omtale, fullt, god stemmning, kanaris som vil le av rbk. Kan det bli bedre?
Derimot vis vi får bortekamp.
Ja da blir det et helvete. Og jeg skal faen i meg lage et helvete ingen har sett før.Kommentar
Kommentar