Opprinnelig skrevet av Nordby
Trøndera vil ha kvartfinalen flytta
Collapse
X
-
Kommer vel ikke før i morgen. Det som Skutle tar opp med Kåfjord i kveld, tar Kåfjord opp med resten av styret i morgen. Og da kommer dommen...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondKommer vel ikke før i morgen. Det som Skutle tar opp med Kåfjord i kveld, tar Kåfjord opp med resten av styret i morgen. Og da kommer dommen...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Opprinnelig skrevet av jan-erikOpprinnelig skrevet av K_P(Kjernen)Opprinnelig skrevet av scagesOpprinnelig skrevet av Christerhahahah.. det er det dummeste jeg har hørt.. faen så dum denne skutle er. helt utrolig at han er seriøs da.. trodde det var kødd med en gang jeg... ingen andre enn RBK kunne funnet på noe så dumt.
Må bare sende mine varmeste gratulasjoner til Nils Skutle. Stå på!!!!Kommentar
-
Hvis kampen blir flytta så er det jo bare og lage ett syyykt helvete i seriekampen der oppe..... Også får vi ta en "vålerengen" og se kampen på storskjerm på åråsen istedet.. husker jo at vålerengen gjorde dette når lillestrøm satt opp prisene på bortefeltet i en kamp mot dem.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Jeg vil gjerne vite om noen her seriøst vil vurdere å dra til Trondheim hvis jævla får viljen sin.
kampen skal gå på åråsen, noe annet vil være skandale :evil:..................Kommentar
-
" Vi brukte 26 timer for å komme til og fra Haugesund, mens LSK kun hadde 12 timers reise tur-retur Tromsø, påstår Skutle.
- LSK var borte i 27 timer!?
- Så vidt jeg vet kunne de kommet seg hjem med 21.05-flyet fra Tromsø samme kveld.
- Skulle de stått over straffesparkkonkurransen da?
- Kampen var ferdig i tide til å rekke det. "
Kampen varer 90 min. Ordinær tid ferdig med tillegg 19.50. Så begynner 2X15 min ekstra omganger. Ferdig klokken 20.25. Så skal det tas straffer. Så selve kampen er ferdig 20.45. Da lyser det allerede "Go to Gate" på Tromsø Lufthavn.
Husk at det også er trafikk kaos på vei ut til flyplassen. Skal du være føst i køen må du gå før kampslutt.
Nei Skutle du har ikke lenger troverdighet.--------------------------------------------
Mor10Kommentar
-
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)
Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mor_10" Vi brukte 26 timer for å komme til og fra Haugesund, mens LSK kun hadde 12 timers reise tur-retur Tromsø, påstår Skutle.
- Så vidt jeg vet kunne de kommet seg hjem med 21.05-flyet fra Tromsø samme kveld.
- Kampen var ferdig i tide til å rekke det. "
Kampen varer 90 min. Ordinær tid ferdig med tillegg 19.50. Så begynner 2X15 min ekstra omganger. Ferdig klokken 20.25. Så skal det tas straffer. Så selve kampen er ferdig 20.45. Da lyser det allerede "Go to Gate" på Tromsø Lufthavn.
Husk at det også er trafikk kaos på vei ut til flyplassen. Skal du være føst i køen må du gå før kampslutt.
Nei Skutle du har ikke lenger troverdighet.
-okbKommentar
-
Min personlige mening er at for det om Rosenbart i denne situasjonen ikke viser seg fra en særlig positiv side, så behøver ikke vi LSK-supportere å være like sutrete. Vent nå i alle fall til avgjørelsen blir tatt.
-okb - Vi er berømte Lillestrøm som skal til Ullevål...Kommentar
-
Hør på Skutle, skulle tru'n hadde jobb i Enga, og hadde fått varer fra PlataFor mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)
Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#Kommentar
-
Sakset fra: http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle1168960.ece
- Vi brukte 26 timer for å komme til og fra Haugesund, mens LSK kun hadde 12 timers reise tur-retur Tromsø, påstår Skutle.
- Kampen var ferdig i tide til å rekke det.
-okbKommentar
Kommentar