Opprinnelig skrevet av McGuffy
DIF-LSK: Alle oslokanaris til Andys pub!
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Helt fantastisk kveld på Andys. Kun en løk (vif-fan) som forsøkte å ødelegge, men trigz fiksa biffen lett med et par dansemoves ;-) Rønnern sto i bakgrunnen, pent kledd selvsagt, og ga instrukser. Jeg var seff ute for å speide ;-)
Vi er hjertelig velkomne tilbake. Betjeninga i baren gjorde det klart at Andys ikke er en vif-pub. De har vel aldri flagget noe spesielt lag, selv om puben er godt bevandret av 'pool-fans.
I dag er jeg noe sliten, men om 7 timer og 43 minutter bærer det hjem.
-okb! - poppis på jobben idag ;-)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av semper fiBle det noe dansing, Rønnern? Eller tok du den sedvanlige turen innom belfry for å finne rytmen?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbHelt fantastisk kveld på Andys. Kun en løk (vif-fan) som forsøkte å ødelegge
Opprinnelig skrevet av okbVi er hjertelig velkomne tilbake. Betjeninga i baren gjorde det klart at Andys ikke er en vif-pub. De har vel aldri flagget noe spesielt lag, selv om puben er godt bevandret av 'pool-fans.Kommentar
-
Helt fantastisk kveld på Andys. Kun en løk (vif-fan) som forsøkte å ødelegge
Hehe kjenner den løken. Ålreit fyr på mange måter, men fotball har han ikke greie på. Og ble greit dratt ned på jorda som du sier...Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Opprinnelig skrevet av SmukkenHelt fantastisk kveld på Andys. Kun en løk (vif-fan) som forsøkte å ødelegge
Hehe kjenner den løken. Ålreit fyr på mange måter, men fotball har han ikke greie på. Og ble greit dratt ned på jorda som du sier...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironKan vel ikke være kompis med stygge rævaper?? :shock:
Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Der er du jo! Bra nick Ble det fylla? Regner med at P stiller på Åråsen om en uke, nyfrelst DIF-fan som han er...
Dessverre sliter jeg fortsatt med forkjølelsen så det blir ikke ut i dag... Æsj.Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
Kommentar