Opprinnelig skrevet av _Jonern
DIF-LSK: Alle oslokanaris til Andys pub!
Collapse
X
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum -
Opprinnelig skrevet av trigzOKB er den mest lettgjenkjennelige av UUK, selvsagt. Han er glad i å danse med andre fine gutter og går derfor i ballkjole.
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzOKB er den mest lettgjenkjennelige av UUK, selvsagt. Han er glad i å danse med andre fine gutter og går derfor i ballkjole.
(For spesielt intresserte er dette/eller var en homse-pub på Rådhusplassen. - Jeg har vært der - billig øl...) :lol:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzOpprinnelig skrevet av _JonernSpørs om jeg tør å komme dit når alle ultras gærninga er der på en gang! :wink:..................Kommentar
-
-
-
Opprinnelig skrevet av Lars_K!Opprinnelig skrevet av JhnYOpprinnelig skrevet av okbKun få timer igjen.
Kommentar
-
Snart setter jeg kursen for Ammerudhjemmet for litt babysvømming sammen med minsten. Men så fort jeg er ferdig er det på med penklærne og finne en T-bane ned til byen (har ikke råd til drosje etter å ha brukt masse spenn på Dressmann).
Her skal det faen meg danses. Føler meg fleksibel og med rytmen inne i dag!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av semper fiI frykt for å skremme bort gjestene med mitt utseende etter 6 nattevakter, velger jeg å nyte kampen fra sofaen..... :shock:
Svikter gutta til fordel for sofaen! Skandale!
!!
Ja, jeg er glad i utropstegn!!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av semper fiI frykt for å skremme bort gjestene med mitt utseende etter 6 nattevakter, velger jeg å nyte kampen fra sofaen..... :shock:
Svikter gutta til fordel for sofaen! Skandale!
!!
Ja, jeg er glad i utropstegn!!-After Dark Ultras-Kommentar
-
Kommentar