DIF-LSK: Alle oslokanaris til Andys pub!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ted Nugent
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 851

    #61
    Opprinnelig skrevet av McGuffy
    Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
    Slenger meg ned på trikken nå...
    Slo du deg? Hørtes vondt ut..
    Gikk bra... Vi koste oss på Andy's!

    Kommentar

    • Gale Isbre
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 1164

      #62
      Opprinnelig skrevet av semper fi
      Ble det noe dansing, Rønnern? Eller tok du den sedvanlige turen innom belfry for å finne rytmen?
      Skal ikke påstå at han danset, men mannen var rakker'n meg i form.

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #63
        Helt fantastisk kveld på Andys. Kun en løk (vif-fan) som forsøkte å ødelegge, men trigz fiksa biffen lett med et par dansemoves ;-) Rønnern sto i bakgrunnen, pent kledd selvsagt, og ga instrukser. Jeg var seff ute for å speide ;-)

        Vi er hjertelig velkomne tilbake. Betjeninga i baren gjorde det klart at Andys ikke er en vif-pub. De har vel aldri flagget noe spesielt lag, selv om puben er godt bevandret av 'pool-fans.

        I dag er jeg noe sliten, men om 7 timer og 43 minutter bærer det hjem.

        -okb! - poppis på jobben idag ;-)
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #64
          Opprinnelig skrevet av semper fi
          Ble det noe dansing, Rønnern? Eller tok du den sedvanlige turen innom belfry for å finne rytmen?
          Det blei dansing, men vi tok med oss scenen bort til Sportsbar hvor undertegnede virkelig fikk vist at LSK-supportere ikke forlater slagmarken uten å ha fremvist noen frekke moves...
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Yossarian
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Mar 2006
            • 14

            #65
            Opprinnelig skrevet av okb
            Helt fantastisk kveld på Andys. Kun en løk (vif-fan) som forsøkte å ødelegge
            Hehe kjenner den løken. Ålreit fyr på mange måter, men fotball har han ikke greie på. Og ble greit dratt ned på jorda som du sier...

            Opprinnelig skrevet av okb
            Vi er hjertelig velkomne tilbake. Betjeninga i baren gjorde det klart at Andys ikke er en vif-pub. De har vel aldri flagget noe spesielt lag, selv om puben er godt bevandret av 'pool-fans.
            Mener AndysTerje snakket om å lage et opplegg rundt bortekampene i år, med hyggelige(re) ølpriser til Kanaris og greier. Fint for meg (og kanskje flere Oslo-baserte) som prøver å være trofast på Åråsen, men som sliter litt med de lengre borteturene. Noen som vet mer om dette opplegget?

            Kommentar

            • Smukken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2004
              • 720

              #66
              Helt fantastisk kveld på Andys. Kun en løk (vif-fan) som forsøkte å ødelegge


              Hehe kjenner den løken. Ålreit fyr på mange måter, men fotball har han ikke greie på. Og ble greit dratt ned på jorda som du sier...
              Jeg er kompis med løken og var den som dro han med - siden han tapte 500 spenn på at DIF tapte holdt han etter hvert kjeft...
              Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

              Kommentar

              • Yossarian
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Mar 2006
                • 14

                #67
                Opprinnelig skrevet av Smukken
                Helt fantastisk kveld på Andys. Kun en løk (vif-fan) som forsøkte å ødelegge


                Hehe kjenner den løken. Ålreit fyr på mange måter, men fotball har han ikke greie på. Og ble greit dratt ned på jorda som du sier...
                Jeg er kompis med løken og var den som dro han med - siden han tapte 500 spenn på at DIF tapte holdt han etter hvert kjeft...
                Der er du jo! Bra nick :-) Ble det fylla? Regner med at P stiller på Åråsen om en uke, nyfrelst DIF-fan som han er...

                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  #68
                  Kan vel ikke være kompis med stygge rævaper?? :shock:

                  Kommentar

                  • Harvest
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 855

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av veiron
                    Kan vel ikke være kompis med stygge rævaper?? :shock:

                    Jeg skal besøke en på mandag... (men det hører med til historien at han er mektig imponert over Fugla for tiden).
                    Iron Maiden's gonna get you.

                    Kommentar

                    • Smukken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2004
                      • 720

                      #70
                      Der er du jo! Bra nick Ble det fylla? Regner med at P stiller på Åråsen om en uke, nyfrelst DIF-fan som han er...
                      Litt kanskje - møtte noen hotte babes på TGI også ble det Jones (som fyller 15 denne helgen) Der var det jo masse horny babes også da.

                      Dessverre sliter jeg fortsatt med forkjølelsen så det blir ikke ut i dag... Æsj.
                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                      Kommentar

                      Working...