Djurgårdens supportere

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7154

Djurgårdens supportere

Prata med en god kompis i går, hvis eneste defekt er at han er VIF-supporter. Han fortalte meg noe de som drar til Sverige bør merke seg:

Han dro over for å se DIF-VIF i fjor og fortalte at DIF-fansen hadde stormet puben VIF-fansen befant seg på, gått til angrep på alle (barn og damer inkludert). Snuten hadde vært der, men ikke gjort en dritt, til slutt hadde Klanen måtte ordne opp på egen hånd.

Under og etter selve kampen var stadion smekkfull av polis i kravallutstyr, flere hadde blitt banka opp og flere biler blitt ramponert.

Med andre ord: IKKE miks med svenskene når dere drar over. De som kjører privatbil; parker på et trygt sted, fjern alle synlige LSK-effekter og sørg for at det ikke er DIF-supportere mellom deg og bilen når du forlater stadion. Klackene i Sverige er noe ganske annet i Norge. De fleste er vel såre klar over dette allerede, men det er alltids verdt å nevne det en ekstra gang.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

DFG(Djurgårn`s Fina Grabbar) storma en pub de trodde engas pent kledde befant seg på. Noe som var helt feil.

Enkelte vif-fans besøk i black army`s(AIK) lokaler før kampen var ikke akkurat populært i Djurgårdskretser.

Bare folk oppfører seg normalt så går det nok fint, uansett blir det ikke like mye djurgårdfans i telje som det hadde blitt i Stockholm.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

Kommentar

• Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

Som VK er inne på, Vålerenga har sin andel av "se min kjole gutter" og det er ikke utenkelig at noen av dem hadde tilhold på samme puben.

Historisk var det bånd mellom AIKs BlackArmy og Apeberget og det er vel heller ikke noe som er populært for Djurgårdens supportere.

Tror ikke LSKs supportere har det samme å frykte. Dog skal det vel nevnes at på samtlige av våre borteturer i RL, med unntak av mot Kalmar, har "se min kjole gutta" oppholdt seg i nærheten av KFL, på den ene eller den andre måten.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

Stemmer, men til Kalmar kampen hjemme fikk vi spørsmål om vi hadde noen pent kledde og isåfall var det duket for dans kvelden før match. Så da har det vanket tilbud fra så og si alle lags "supportere" i RL. :wink:

Djurgårdens supportere har forøvrig mye pent kledde på tribunene selv om langtfra alle er voldelige.
        LOUD
        PROUD
        ULTRA

Kommentar

• trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7154

Casuals, det moderne samfunnets hemoroider. Jeg ler.

Kommentar

• Rubinho
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2005
            • 1501

Med andre ord: IKKE miks med svenskene når dere drar over. De som kjører privatbil; parker på et trygt sted, fjern alle synlige LSK-effekter og sørg for at det ikke er DIF-supportere mellom deg og bilen når du forlater stadion. Klackene i Sverige er noe ganske annet i Norge. De fleste er vel såre klar over dette allerede, men det er alltids verdt å nevne det en ekstra gang.

Omtrent som i Oslo jo.. :lol:

Kommentar

• Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

Hehe, det er en helt annen kultur både i Sverige og Danmark i forhold til Norge.
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

Kommentar

• Rubinho
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2005
                • 1501

For å si det slik..det er en grunn til at jeg ikke har LSK utsyr verken hengende eller synlig på andre måter i bilen- vil ikke få rutene knust..

Men for all del, de fleste andre supportere er ikke som i DAnm ell SVer.. 8)

Kommentar

• okb
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2377

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                  Stemmer, men til Kalmar kampen hjemme fikk vi spørsmål om vi hadde noen pent kledde og isåfall var det duket for dans kvelden før match. Så da har det vanket tilbud fra så og si alle lags "supportere" i RL. :wink:

Djurgårdens supportere har forøvrig mye pent kledde på tribunene selv om langtfra alle er voldelige.
                  Pent kledde gutter? Dans guttene i mellom? Det høres ut som homoerotikken blomstrer.

-okb!
                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• In your face
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Nov 2004
                    • 6

Jag kan garantera att Vålerengas version av det som hände både i Oslo och i Stockholm är bullshit och jävligt överdrivet.

Ja, DIF har en stor del våldsamma fans, men snacket om attacker på barn, kvinnor eller vem som helst är ren lögn.

Ni har ingenting att frukta så länge ni sköter er själva.

Kommentar

• Rubinho
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2005
                      • 1501

Opprinnelig skrevet av In your face
                      Jag kan garantera att Vålerengas version av det som hände både i Oslo och i Stockholm är bullshit och jävligt överdrivet.

Ja, DIF har en stor del våldsamma fans, men snacket om attacker på barn, kvinnor eller vem som helst är ren lögn.

Kan vel også hende at Vif skallene skryter litt på seg.. :?:

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

Hadde ikke vært første gang nei...
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

Opprinnelig skrevet av Rubinho
                          For å si det slik..det er en grunn til at jeg ikke har LSK utsyr verken hengende eller synlig på andre måter i bilen- vil ikke få rutene knust..
                          Har alltid LSK-merker på bilen, men har ennå ikke opplevd hærverk. Sikkert fordi jeg er så grym at dem ikke tørr....
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Anders_Bakken
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 542

Birkebeiner torpedoen :lol:

Kommentar

• Harvest
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 855

Opprinnelig skrevet av Rubinho

Kan godt hende. Man er jo ikke helt klar i toppen når man holder med søppel...(for å være litt usaklig).
                              Iron Maiden's gonna get you.

Kommentar

• Rubinho
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2005
                                • 1501

Har alltid LSK-merker på bilen, men har ennå ikke opplevd hærverk. Sikkert fordi jeg er så grym at dem ikke tørr....
                                Bor du i oslo du og? Og grym..tja, kan jo hende at det er en innvirkende faktor , men du kan da umulig ha stått så langt bak i kø`n som vif skallene når det ble utdelt utseende :roll: :wink:

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Oct 2004
                                  • 4583

Homsediskusjonen finner du i en annen tråd okb! At du liker gutter i merkeklær synes jeg du kan holde for deg selv.

Det skal mye til for at det skjer noe, oppfører man seg bra går det som regel fint!
                                  LOUD
                                  PROUD
                                  ULTRA

Kommentar

• trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7154

Og jeg kan garantere at dersom enten du eller kompisen min juger, så er det deg. De fleste veit hvordan tilstandene på svenske tribuner er. Når han jeg kjenner faktisk så det med egne øyne har jeg ingen grunn til å tvile på hans ord.

Kommentar

• Harvest
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2006
                                      • 855

Vi får se imorgen...
                                      Iron Maiden's gonna get you.

Kommentar

• okb
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2377

Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Når han jeg kjenner faktisk så det med egne øyne har jeg ingen grunn til å tvile på hans ord.
                                        .. ikke så skråsikker nå, trigz. Vi vet begge at guttene som holder med laget fra en bydel i Oslo liker å skryte på seg. Samme hvor bra kompiser de er..

-okb!
                                        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

Working...