Musikk i mine ører
Kort rapport fra Åråsen
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av DanielWNå er hele banen dekket med duk, noe som betyr at vi vil få en grønn og fin bane til søndag.
Enten så finnes det forskjellig type duker, eller vi har kjøpt inn duk siden de forrige Royal League-kampene, eller så har vi endelig bestemt oss for å bruke den duken vi har. Forumet klarte ikke å besvare mitt forrige spørsmål om vi hadde duk eller ikke, så da er det vel tvilsomt om noen klarer å besvare denne også?RoyVaadal.Kommentar
-
Enten så finnes det forskjellig type duker, eller vi har kjøpt inn duk siden de forrige Royal League-kampene, eller så har vi endelig bestemt oss for å bruke den duken vi har. Forumet klarte ikke å besvare mitt forrige spørsmål om vi hadde duk eller ikke, så da er det vel tvilsomt om noen klarer å besvare denne også?
Duken det var snakk om tidligere i vinter, som skulle legges på da snøen lavet ned og det var 15 minus hele døgnet, er visstnok en helt annen duk. Som vi ikke har.
Skal sjekke dette i morgen, men tror jeg ikke er veldig langt unna sannheten.
Selv om kverru-Roy sikkert kommer til å vri dette til noe - i stedet for å sjekke det med Åråsen sjæl ! :wink:
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaDuken det var snakk om tidligere i vinter, som skulle legges på da snøen lavet ned og det var 15 minus hele døgnet, er visstnok en helt annen duk. Som vi ikke har.
Skal sjekke dette i morgen, men tror jeg ikke er veldig langt unna sannheten.
Selv om kverru-Roy sikkert kommer til å vri dette til noe - i stedet for å sjekke det med Åråsen sjæl ! :wink:
Det hjelper å kverulere litt. Da får man provosert fram svar.
Og husk at det er én r i kverulere.RoyVaadal.Kommentar
-
Og husk at det er én r i kverulere.
mvh
Gammer`nMvh
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaDersom jeg har skjønt det riktig så er dette en enkel VEKSTDUK som legges på når banen for å få fram fargen, spiringen. Denne duken tror jeg vi har hatt helt siden det nye dekket ble lagt.
Ellers kan det være verdt å nevne at idag var monteringen av de nye lysmastene i fullt arbeid, og lysmastene begynner å ta form.Kommentar
-
Fra dagens RB: La duk på gresset
Åråsen: Åråsen-matta er bar og klar til søndagens semifinaleretur mot Djurgården. For å få i gang gressveksten ble det i går lagt på en duk over banen.
- Duken både beskytter mot kulde og lufter. Den gir bedre vekstilkår for gresset. Vi lar den ligge til lørdag, og da regner i med at banen skal være klar til kampen mot Djurgården, sier stadionansvarlig Birger Karlsen i LSK.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Torolf- Duken både beskytter mot kulde og lufter.
- Kunne denne vært brukt tidligere i vinter for å øke sjansene for spill på Åråsen i stedet for Tønsberg?
Hvis spørsmålet ikke var besvart, så kan latsabber som meg og mange andre lene seg tilbake og vente på at gamle-perta kommer med svaret. Etter at han har ringt til Åråsen.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalOpprinnelig skrevet av Torolf- Duken både beskytter mot kulde og lufter.
- Kunne denne vært brukt tidligere i vinter for å øke sjansene for spill på Åråsen i stedet for Tønsberg?
Hvis spørsmålet ikke var besvart, så kan latsabber som meg og mange andre lene seg tilbake og vente på at gamle-perta kommer med svaret. Etter at han har ringt til Åråsen.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLTviler på at noensomhelst duk beskytter mot -20 slik at frost og tæle danner seg.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalOpprinnelig skrevet av iLTviler på at noensomhelst duk beskytter mot -20 slik at frost og tæle danner seg.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLog "kunne ikke en duk ha hjulpet" er ikke etterpåklokskap?
Det var jo aldri i nærheten av tvil om flytting til Tønsberg under de forholda. Men hadde det vært mellom -5 og -12 grader så hadde kanskje duken blitt avgjørende?RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalOpprinnelig skrevet av iLog "kunne ikke en duk ha hjulpet" er ikke etterpåklokskap?
Det var jo aldri i nærheten av tvil om flytting til Tønsberg under de forholda. Men hadde det vært mellom -5 og -12 grader så hadde kanskje duken blitt avgjørende?
Opprinnelig skrevet av RoyKverulant- Kunne denne vært brukt tidligere i vinter for å øke sjansene for spill på Åråsen i stedet for Tønsberg?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iL-MisforstårDetMesteDa misforstår jeg deg totalt, fordi jeg tolker dette som akkurat det:
Opprinnelig skrevet av Roy- Kunne denne vært brukt tidligere i vinter for å øke sjansene for spill på Åråsen i stedet for Tønsberg?RoyVaadal.Kommentar
-
Hva ligger nattetemperaturen på i Lillestrømområdet for tiden da? Telen holdes på en armlengdes avstand, formoder jeg?
Minus 10 i natt...... :-(
mvh
Gammer`nMvh
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaMinus 10 i natt...... :-(
Her i Oslo varmer sola skikkelig og akkurat nu på Linderud er det 4 varme i skyggen, men i sola ligger det på rundt 15.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Var nettopp på telefonen med Birger Karlsen og alt er i rute. Det er kaldt i skyggen, men varmt i sola. Duken og undervarmen håndterer den kulda som kommer om natta.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernVar nettopp på telefonen med Birger Karlsen og alt er i rute. Det er kaldt i skyggen, men varmt i sola. Duken og undervarmen håndterer den kulda som kommer om natta.-After Dark Ultras-Kommentar
Kommentar