Mot seriestartsklipp (om LSK)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gj
    Seniormedlem
    • Nov 2003
    • 3360

    #21
    Powell snakker av erfaring:

    Opprinnelig skrevet av Dagsavisen
    Hva tror du om LSK i år?
    Jeg liker at de blir hausset opp, men det er klart de har et veldig sterkt lag. Men jeg vet også gjennom mine år på Åråsen at det ikke er første gang laget har vunnet det meste gjennom vinteren, smiler Powell lurt.

    Kommentar

    • gj
      Seniormedlem
      • Nov 2003
      • 3360

      #22
      Ta en kikk på tabellen til VGs Eliteguide før seriestart:



      Den er ikke alfabetisk. Er det noe subjektivt som skinner igjennom? Er det en konspirasjon?

      Kommentar

      • csl
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Aug 2004
        • 19

        #23
        I dagens papir VG er det en dobbeltside med terningskast når det gjelder forsterkninger av spillerstall. Olivier blir kåret til årets beste kjøp og et bilde av han dekker også den ene helsiden. Høgmo uttaler at "Lillestrøm trenger en tung targetspiss".

        LSK får terningkast 5 med Olivier, Eirik ( eller Erik som VG kaller han), Otto, Trond og Cyril inn. På viktige ut er Claus, Magnus,Stoffe og Sasa ramset opp. "Occean er et kjøp som går rett hjem i LSKs fysiske spisstradisjon. Fornufitge utskiftinger" er kommentaren.

        Øvrige lag: RBK 6, LYN 4, Start og Vif 3, Stabæk 1 og røkla 2.
        There are 10 kinds of people in the world - those who understand binary and those who don\'t.

        Kommentar

        • Gale Isbre
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 1164

          #24
          Opprinnelig skrevet av csl
          I dagens papir VG er det en dobbeltside med terningskast når det gjelder forsterkninger av spillerstall. Olivier blir kåret til årets beste kjøp og et bilde av han dekker også den ene helsiden. Høgmo uttaler at "Lillestrøm trenger en tung targetspiss".

          LSK får terningkast 5 med Olivier, Eirik ( eller Erik som VG kaller han), Otto, Trond og Cyril inn. På viktige ut er Claus, Magnus,Stoffe og Sasa ramset opp. "Occean er et kjøp som går rett hjem i LSKs fysiske spisstradisjon. Fornufitge utskiftinger" er kommentaren.

          Øvrige lag: RBK 6, LYN 4, Start og Vif 3, Stabæk 1 og røkla 2.
          Hvis RBK får en sekser...betyr det at de regner Iversen positivt?

          Kommentar

          • Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

            #25
            Det virker utvilsomt slik.

            Kommentar

            • A.Bilet
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2005
              • 808

              #26
              Opprinnelig skrevet av Glenn
              Ta en kikk på tabellen til VGs Eliteguide før seriestart:



              Den er ikke alfabetisk. Er det noe subjektivt som skinner igjennom? Er det en konspirasjon?
              Ja jeg stussa litt over det jeg og, da jeg var der inne i går. :?
              A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

              Twitter-bruker

              Kommentar

              • csl
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Aug 2004
                • 19

                #27
                Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                Opprinnelig skrevet av csl
                I dagens papir VG er det en dobbeltside med terningskast når det gjelder forsterkninger av spillerstall. Olivier blir kåret til årets beste kjøp og et bilde av han dekker også den ene helsiden. Høgmo uttaler at "Lillestrøm trenger en tung targetspiss".

                LSK får terningkast 5 med Olivier, Eirik ( eller Erik som VG kaller han), Otto, Trond og Cyril inn. På viktige ut er Claus, Magnus,Stoffe og Sasa ramset opp. "Occean er et kjøp som går rett hjem i LSKs fysiske spisstradisjon. Fornufitge utskiftinger" er kommentaren.

                Øvrige lag: RBK 6, LYN 4, Start og Vif 3, Stabæk 1 og røkla 2.
                Hvis RBK får en sekser...betyr det at de regner Iversen positivt?
                Kommentaren fra vg her er "Har kjøpt 3 mann som går rett inn på laget, pluss scoringskåte Kone. Best i klassen igjen". Nye spillere er Lars Hirschfeld, Alexander Lund Hansen, Steffen Iversen, Karim Essediri, Yossuf Kone og Jahmir Hyka.

                Hirschfeld går rett inn på laget, heldigvis følger jeg ikke godt nok med på hva som skjer i barteland til at jeg vet hvilken 2 andre som i følge vg er soleklare førstelagsspillere. Om Ivers er en av de så er jo det bare fordel fugla
                There are 10 kinds of people in the world - those who understand binary and those who don\'t.

                Kommentar

                • Bolsen3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 1061

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av csl
                  Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                  Opprinnelig skrevet av csl
                  I dagens papir VG er det en dobbeltside med terningskast når det gjelder forsterkninger av spillerstall. Olivier blir kåret til årets beste kjøp og et bilde av han dekker også den ene helsiden. Høgmo uttaler at "Lillestrøm trenger en tung targetspiss".

                  LSK får terningkast 5 med Olivier, Eirik ( eller Erik som VG kaller han), Otto, Trond og Cyril inn. På viktige ut er Claus, Magnus,Stoffe og Sasa ramset opp. "Occean er et kjøp som går rett hjem i LSKs fysiske spisstradisjon. Fornufitge utskiftinger" er kommentaren.

                  Øvrige lag: RBK 6, LYN 4, Start og Vif 3, Stabæk 1 og røkla 2.
                  Hvis RBK får en sekser...betyr det at de regner Iversen positivt?
                  Kommentaren fra vg her er "Har kjøpt 3 mann som går rett inn på laget, pluss scoringskåte Kone. Best i klassen igjen". Nye spillere er Lars Hirschfeld, Alexander Lund Hansen, Steffen Iversen, Karim Essediri, Yossuf Kone og Jahmir Hyka.

                  Hirschfeld går rett inn på laget, heldigvis følger jeg ikke godt nok med på hva som skjer i barteland til at jeg vet hvilken 2 andre som i følge vg er soleklare førstelagsspillere. Om Ivers er en av de så er jo det bare fordel fugla
                  Karim Essediri er jo en veldig god spiller, og han der Kone skal visst også være god. Også har du jo keeperen og iversen... Det vil jeg kalle 2-3 spillere som går rett inn

                  Kommentar

                  • Ted Nugent
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 851

                    #29
                    Poenget er at det laget der er dynge. Vinner vi med mindre enn tre mål er jeg skuffa. Christer Basma & Co for faen. For en gjeng med urin!

                    Kommentar

                    • Bolsen3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 1061

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                      Poenget er at det laget der er dynge. Vinner vi med mindre enn tre mål er jeg skuffa. Christer Basma & Co for faen. For en gjeng med urin!
                      Har vanskelig for å ta slike utspill seriøst...

                      Kommentar

                      Working...