Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hva tror du om LSK i år?
Jeg liker at de blir hausset opp, men det er klart de har et veldig sterkt lag. Men jeg vet også gjennom mine år på Åråsen at det ikke er første gang laget har vunnet det meste gjennom vinteren, smiler Powell lurt.
I dagens papir VG er det en dobbeltside med terningskast når det gjelder forsterkninger av spillerstall. Olivier blir kåret til årets beste kjøp og et bilde av han dekker også den ene helsiden. Høgmo uttaler at "Lillestrøm trenger en tung targetspiss".
LSK får terningkast 5 med Olivier, Eirik ( eller Erik som VG kaller han), Otto, Trond og Cyril inn. På viktige ut er Claus, Magnus,Stoffe og Sasa ramset opp. "Occean er et kjøp som går rett hjem i LSKs fysiske spisstradisjon. Fornufitge utskiftinger" er kommentaren.
Øvrige lag: RBK 6, LYN 4, Start og Vif 3, Stabæk 1 og røkla 2.
There are 10 kinds of people in the world - those who understand binary and those who don\'t.
I dagens papir VG er det en dobbeltside med terningskast når det gjelder forsterkninger av spillerstall. Olivier blir kåret til årets beste kjøp og et bilde av han dekker også den ene helsiden. Høgmo uttaler at "Lillestrøm trenger en tung targetspiss".
LSK får terningkast 5 med Olivier, Eirik ( eller Erik som VG kaller han), Otto, Trond og Cyril inn. På viktige ut er Claus, Magnus,Stoffe og Sasa ramset opp. "Occean er et kjøp som går rett hjem i LSKs fysiske spisstradisjon. Fornufitge utskiftinger" er kommentaren.
Hvis RBK får en sekser...betyr det at de regner Iversen positivt?
Kommentaren fra vg her er "Har kjøpt 3 mann som går rett inn på laget, pluss scoringskåte Kone. Best i klassen igjen". Nye spillere er Lars Hirschfeld, Alexander Lund Hansen, Steffen Iversen, Karim Essediri, Yossuf Kone og Jahmir Hyka.
Hirschfeld går rett inn på laget, heldigvis følger jeg ikke godt nok med på hva som skjer i barteland til at jeg vet hvilken 2 andre som i følge vg er soleklare førstelagsspillere. Om Ivers er en av de så er jo det bare fordel fugla
There are 10 kinds of people in the world - those who understand binary and those who don\'t.
Kommentaren fra vg her er "Har kjøpt 3 mann som går rett inn på laget, pluss scoringskåte Kone. Best i klassen igjen". Nye spillere er Lars Hirschfeld, Alexander Lund Hansen, Steffen Iversen, Karim Essediri, Yossuf Kone og Jahmir Hyka.
Hirschfeld går rett inn på laget, heldigvis følger jeg ikke godt nok med på hva som skjer i barteland til at jeg vet hvilken 2 andre som i følge vg er soleklare førstelagsspillere. Om Ivers er en av de så er jo det bare fordel fugla
Karim Essediri er jo en veldig god spiller, og han der Kone skal visst også være god. Også har du jo keeperen og iversen... Det vil jeg kalle 2-3 spillere som går rett inn
Kommentar