Uwe sendte Olivier inn i dusjen etter han sto igjen etter treninga og øvde idag:
VG: "Sendte Occean i dusjen"
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Re: VG: "Sendte Occean i dusjen"
PS! Så vidt vi kunne se ut fra dagens formasjonstrening stiller Lillestrøm med samme lag som mot IFK Gøteborg sist. Det betyr følgende lagoppstilling mot Djurgården i morgen: Heinz Müller - Anders Rambekk, Shane Stefanutto, Christoffer Andersson, Pål Steffen Andresen - Espen Søgård, Robert Koren, Arild Sundgot, Bjørn Helge Riise - Olivier Occean, Magnus MyklebustKommentar
-
Re: VG: "Sendte Occean i dusjen"
Opprinnelig skrevet av McGuffyPS! Så vidt vi kunne se ut fra dagens formasjonstrening stiller Lillestrøm med samme lag som mot IFK Gøteborg sist. Det betyr følgende lagoppstilling mot Djurgården i morgen: Heinz Müller - Anders Rambekk, Shane Stefanutto, Christoffer Andersson, Pål Steffen Andresen - Espen Søgård, Robert Koren, Arild Sundgot, Bjørn Helge Riise - Olivier Occean, Magnus MyklebustNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
bra at Occean vil holde formen og bli enda bedre! det er helt konge! men visst vi skal spille med det samme laget som sist.. det betyr vel at koren fortsatt spiller ute på venstre siden? jeg synes fortsatt ikke at det er et smart trekk.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av lsk_fuglbra at Occean vil holde formen og bli enda bedre! det er helt konge! men visst vi skal spille med det samme laget som sist.. det betyr vel at koren fortsatt spiller ute på venstre siden? jeg synes fortsatt ikke at det er et smart trekk.
Selvom vi vinner 2-0 ..IGJEN?Kommentar
-
Må si jeg ble engstelig når jeg leste vg istad - tenkte for meg selv at nå er Uwe på krigstien rett før sesongstart.... Men han bare koser seg med landets beste spillerstall og sprudlende supporter gjeng!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av lsk_fugl..og jeg trur også det kunne vært bedre med Koren på sundgot sin plass :wink:
Han mener selv at Koren er best som offensiv midtbane, men for lagets skyld plasseres han for nu på venstrekanten.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
For å ta en litt søkt sammenligning:
Milan spiller med Gatusso og Seedorf på kantene. Ikke akkurat typiske vinger det heller, men som Koren har de så mye fotball i seg at det funker veldig bra. Og det er laget, ikke enkeltspillere som kommer først. Derfor er Koren på venstre pr. dags dato."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Ronaldinho spiller også venstre kant...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar