Uwe begynner virkelig og bli en legende, nå kritiserer han gamle gubba i NFF også:
VG: Røsler ut mot fotballpresidenten
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Tror gutta i NFF har omtrent like lite virkelighetsforståelse fra en annen mann på Ullevål, Morgan Andersen.
Det er bare RBK og VIF som har penger til å kjøpe norske landslagsspillere (utenom når Brann kjøper en skada Martin Andresen som nettopp har rykka ned).Kommentar
-
1. du har et lag med 20 norske spillere.
2.du har et utenlansk lag med 20 spillere som hver og en er like gode
som de norske.
3. Ta så de 10 beste på det utenlanske laget og erstatt de 10 dårligste på det norske laget.
Sindre Kålhue: Hva er det som skjer? husk at kun et av svarene er rett.
A: Det norske laget blir dårligere.
B det norske laget blir like godt som før.
C det norske laget blir bedre.
Sindre Kålhue:- Hvis svaret ditt er A eller B, så er utspillene dine logiske. og da ønsker jeg lykke til med de 40 årene du fortsatt har igjen i NFF.
Hvis svaret ditt er C,- de norske lagene blir bedre av at utlendingene kommer hit, men du vil allikevel ikke ha dem her,-da er det rasisme.
håper tippeligaklubbene bryter med NFF og lager sin egen liga som er eid og stryrt av klubbene. Det er helt tåpelig slik som NFF holder på mot toppklubbene i Norge.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Rössler har grunn til å klage: Kjøpt inn fra utlandet selv, løftet laget slik at plassen ble sikret, og har siden stått på 110% for klubben! Er nå med å hevde LSK i utlandet, har gjort en kjempejobb for norsk fotball og tatt med seg plenty tysk kompetanse til berget. Så kommer dette lite gjennomtenke oppgulpet fra Kåfjord...
Kåfjord navngav vel også Rössler spesielt som ansvarlig trener for en av "utlendingsklubbene": Det viser hvor korttenkt og respektløs han er overfor en av dem som har betydd og ofret mest for norsk klubbfotball denne vinteren. Og han ble kjøpt fra utlandet... På tide at noen gir en klar tilbakemelding til NFF?Kommentar
-
Så viser det seg at Kåfjord er like nærsynt og treig i pappen som han ser ut.
En klassisk representant for Gubbeveldet NFF.
Et mer bakstreversk og pengegrådig forbund er vel vanskelig å finne noe sted. Og disse folka driver med Fotball? Underholdningsbransjen?? Innovasjon???
Jeg slutta å gå på landskamper for lenge siden på grunn av forbundet, hele innstillingen og også billettprisene er feil.
Nasjonalarenaen er heller ikke noe å skryte av.
Og da er det vel heller ingen som forventer at vi skal klare å utvikle de beste dommerne i verden heller, det så vi jo på starten av fjorårets sesong. NFF henger mange år etter hva som skjer i resten av verden.
Synd, men slik er det.LSK Norges beste lagKommentar
-
Denne Kåfjord er jo nesten like "sjarmerende" som Roger Solheim. For en jævla gjeng."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TobbenHan ser jo søren meg ikke lenger enn han tenker.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
det jeg ikke skjønner er den gnålingen om at norske fotballspillere blir dårligere for at klubbene henter inn utlendinger. I england har de tatt inn masse utlendinger de siste 10 årene. allikevel får de fram bedre spillere enn noen gang. Eks. ble Lampard og Gerrard kåret som nr. 2 og 3 i Europa. og Rooney regnes som en av de aller største talenter i verden. dette kommer av at de lokale heltene må ta i litt ekstra for å hevde seg.
Det samme gjelder lillestrøm. utlenningene gjør at de norske spillerne på laget hever seg. at de dårligste må vike plassen er ikke noe problem for noen andre enn dem selv.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.ddet jeg ikke skjønner er den gnålingen om at norske fotballspillere blir dårligere for at klubbene henter inn utlendinger. I england har de tatt inn masse utlendinger de siste 10 årene. allikevel får de fram bedre spillere enn noen gang. Eks. ble Lampard og Gerrard kåret som nr. 2 og 3 i Europa. og Rooney regnes som en av de aller største talenter i verden. dette kommer av at de lokale heltene må ta i litt ekstra for å hevde seg.
Det samme gjelder lillestrøm. utlenningene gjør at de norske spillerne på laget hever seg. at de dårligste må vike plassen er ikke noe problem for noen andre enn dem selv.Kommentar
-
er ikke mye troverdighet i dette.
jeg er imot rasisme. Og jeg er imot utlenninger i norsk fotballsynging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.der ikke mye troverdighet i dette.
jeg er imot rasisme. Og jeg er imot utlenninger i norsk fotball
først vil han ha bort utenlandske spillere.. så går han ut og sier han er mot rasisme hah ;p :roll:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1rOpprinnelig skrevet av e.der ikke mye troverdighet i dette.
jeg er imot rasisme. Og jeg er imot utlenninger i norsk fotball
først vil han ha bort utenlandske spillere.. så går han ut og sier han er mot rasisme hah ;p :roll:------eLSKe-------Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.der ikke mye troverdighet i dette.
jeg er imot rasisme. Og jeg er imot utlenninger i norsk fotballKommentar
-
Jeg slutta å gå på landskamper for lenge siden på grunn av forbundet, hele innstillingen og også billettprisene er feil.
Jeg slutta pga at landslaget vårt suger.At man får tredd en bend it lue over huet er prikken over i`en.Gla vi ikke kom til VM.Det tror jeg ville blitt en pinlig affære.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mortenJeg slutta å gå på landskamper for lenge siden på grunn av forbundet, hele innstillingen og også billettprisene er feil.
Jeg slutta pga at landslaget vårt suger.At man får tredd en bend it lue over huet er prikken over i`en.Gla vi ikke kom til VM.Det tror jeg ville blitt en pinlig affære.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Aaaah, utlendingsdebatten. Gode argumenter på begge sider her.
PROBLEMET er at dersom det blir for mange utlendinger på et lag (og i LSK er vi på grensa, mener jeg hvertfall) vil ikke de lokale talentene slippe til. Samtidig menes det at den lokale tilhørigheta vil lide og at folk på f.eks. Skedsmo vil miste tilhørigheten til klubben.
Det første er et godt argument, det siste ikke så godt. Klart, hvis vi kommer i situasjonen der LSK stiller 11 slovenere på banen, da sliter vi. Men så lenge vi har lokale gladgutter som Søgård, PSA og Kippe (vel, fra Kolbotn, men det er da bare 20 minutter med bil) inne på laget ser jeg ikke problemet. Interessen rundt LSK har ikke vært større på nesten 30 år enn hva den er nå og det syder jo rundt klubben i disse dager. 1000 fans drar til Køben, 250 fryser ræva av seg på Nye Ullevi og vi har et spanking stadion med verdens mest usympatisk engasjerte hjemmepublikum (i følge en RBK-kompis av meg).
Men for å bli god, må man matches på toppnivå. Inntoget av utlendinger betyr at færre norske spillere får sjansen til det - samtidig som at de som klarer å komme seg gjennom nåløyet får bedre matching nå enn man noensinne har hatt i Tippeligaen.
Alt i alt konkluderer jeg med at jeg har lyst på en kaffe, det er bare 45 minutter igjen til lunsj, og snus er godt. Amen.
Opprinnelig skrevet av e.ddet jeg ikke skjønner er den gnålingen om at norske fotballspillere blir dårligere for at klubbene henter inn utlendinger. I england har de tatt inn masse utlendinger de siste 10 årene. allikevel får de fram bedre spillere enn noen gang. Eks. ble Lampard og Gerrard kåret som nr. 2 og 3 i Europa. og Rooney regnes som en av de aller største talenter i verden. dette kommer av at de lokale heltene må ta i litt ekstra for å hevde seg.
Det samme gjelder lillestrøm. utlenningene gjør at de norske spillerne på laget hever seg. at de dårligste må vike plassen er ikke noe problem for noen andre enn dem selv.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar