Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er interessen runt LSK så stor i år at vi klarer 9000 i snitt?
Eg bærre sp(ø)yr
Vi hadde vel et snitt på ca 7700 i fjor? Det er jo ikke så langt unna 8000, men alikevel rett skal være rett.
Jeg tror vi skal være kjempefornøyde om snittet kryper over 8000 i år. Det har vi bare klart en gang før, nemlig i jubel-året 1977. 9000 Tror jeg ikke på enda, men klart hvis vi får en kanon-sesong som den i 2001, så skal man aldri si aldri...
Er interessen runt LSK så stor i år at vi klarer 9000 i snitt?
Eg bærre sp(ø)yr
Vi hadde vel et snitt på ca 7700 i fjor? Det er jo ikke så langt unna 8000, men alikevel rett skal være rett.
Jeg tror vi skal være kjempefornøyde om snittet kryper over 8000 i år. Det har vi bare klart en gang før, nemlig i jubel-året 1977. 9000 Tror jeg ikke på enda, men klart hvis vi får en kanon-sesong som den i 2001, så skal man aldri si aldri...
Det kommer an på prestasjonen til laget. Tror at det i begynnelsen kommer til å være mye folk pga forventninger, men hvis laget ikke umiddelbart innfrir, forsvinner medgangsen... dessverre. Men jeg håper at folk har litt tålmodighet og skjønner at vi på tribunen også påvirker prestasjonen på banen ved å møte opp og støtte laget!
8500-9000 Satser på en sesong med nesten fulle tribuner! Blir nok som tidligere sagt at det vil komme mange på de første kampene, pga forventningene. Spiller ikke laget godt vil tribunene bli fulle av tomme seter, hvis dette ikke skjer vil vi passere 9000 tilskuere! :wink:
Føler at vi har litt store forhåpninger.
Så klart snittet blir høyt hvis vi innfrir forventningene (og det er å kjempe om gullet), men føler grensa er på ca 8300-8400.
Starter vi med seier i de 2-3 første kampene skal vi ikke se bort ifra at snittet blir odt rundt 9000. RBK, VIF, FFK, Brann og kanskje Stabæk gjør at vi kan nå dette målet. Hvorfor jeg tok med Stabæk er fordi de fort kan havne +- midten av tabellen i nyopprykket sesong.... Har tru!
Mener det skal være en gærning på VG-debatt som er helt SINNSSYKT god til å gjette tilskuertall for alle kampene fra runde til runde. Vi får spørre ham.
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Kommentar