vg: Møter det beste laget i Royal League

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    vg: Møter det beste laget i Royal League

    LILLESTRØM (VG Nett) I kveld forsvarer Lilletrøm norsk fotballs ære i Royal League. Det blir ingen enkel oppgave innrømmer LSK-trener Uwe Rösler.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #2
    LILLESTRØM (VG Nett) I kveld forsvarer Lilletrøm norsk fotballs ære i Royal League. Det blir ingen enkel oppgave innrømmer LSK-trener Uwe Rösler.

    Djurgården er siste hinder for Lillestrøm før en evntuell finale i Royal League. Og det svenske mesterlaget fra i fjor er en knallhard motstander for det norske håpet.

    - Jeg mener Djurgården er det beste laget i hele turneringen, sier LSK-trener Uwe Rösler til VG Nett.

    - Utnytte overgangene

    Det kan nok Lillestrøms hatlag Vålerenga skrive under på. I kvartfinalen slo Djurgården de norske fjorårsmestrene 5-2 over to kamper.

    - Det blir garantert tøft og vanskelig. Djurgården har fordel av hjemmebane og vårt fokus vil være å holde tett bakover og utnytte overgangene som vil komme, forklarer den tyske treneren.

    LIVE KLOKKA 20.35: DJURGÅRDEN - LILLESTRØM

    På gårsdagens LSK-trening ble det brukt mye tid på formasjons- og dødballtrening. Fokuset i formasjonstreningen var klassisk «lillestrømsk». Ballvinning høyt i banen og så full fart mot mål. Også et spesielt frisparktrekk venter svenskene i Stockholm i kveld.

    - 100 prosent klar!

    Mannen som tålmodig vil vente til muligheten byr seg er Olivier Occean. Spissen senket IFK Gøteborg med to scoringer i kvartfinalen. Nå er han heltent foran semifinalen.

    - Det blir veldig viktig å få et bortemål. Og jeg er både mentalt og fysisk 100 prosent forberedt, sier Occean til VG Nett.

    Etter hva VG Nett kunne se av gårsdagens LSK-trening vil romerikingene stille med følgende lag i kveldens kamp: Heinz Müller - Christoffer Andersson, Anders Rambekk, Pål Steffen Andresen, Shane Stefanutto - Bjørn Helge Riise, Espen Søgård, Arild Sundgot, Robert Koren - Olivier Occean, Magnus Myklebust


    (VG NETT 16.03.06 kl. 14:32)
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

      #3
      Etter det jeg så mot Enga så er ikke DIF så jævlig gode! Jeg vil si at Køben er bedre!

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kanariz
        Etter det jeg så mot Enga så er ikke DIF så jævlig gode! Jeg vil si at Køben er bedre!
        Enig. Og Brøndby er mye bedre enn FCK igjen. Men best av alle er vårt kjære LSK!

        Kommentar

        • Lars_K!
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 271

          #5
          På gårsdagens LSK-trening ble det brukt mye tid på formasjons- og dødballtrening. Fokuset i formasjonstreningen var klassisk «lillestrømsk».

          Hva er dette? Er det gamle takter fordi det jeg har fått med meg etter Uwe tok over er det ikke noe som heter klassisk lillestrømsk lenger, vi er et uforutsigbart lag. det er noe som gjør oss så gode...

          Kommentar

          • RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

            #6
            Opprinnelig skrevet av Lars_K!
            etter Uwe tok over er det ikke noe som heter klassisk lillestrømsk lenger, vi er et uforutsigbart lag. det er noe som gjør oss så gode...
            Hyysjj. Ikke si det til noen. Det er jo hele poenget at de skal forberede seg på et forutsigbart Lillestrøm-lag uten fart, kreativitet og fantasi.
            RoyVaadal.

            Kommentar

            • Bekkis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 441

              #7
              Opprinnelig skrevet av Kanariz
              Etter det jeg så mot Enga så er ikke DIF så jævlig gode! Jeg vil si at Køben er bedre!
              enig... var vel heller bydelslaget som spilte dårlig...

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #8
                Du mener vel bydelsområdelaget? Vålerenga er ingen bydel.

                Kommentar

                Working...